mehrkhbanner

رئیس بخش داخلی برادوی یکشنبه های خود را چگونه می گذراند

به لطف کار مایکل پرسر، بنیانگذار Inside Broadway، یک سازمان غیرانتفاعی که موزیکال های برادوی را به مدارس شهر نیویورک می آورد، ممکن است جوانان بیشتری در این آخر هفته جوایز تونی را تنظیم کنند و دانش آموزان مدارس شهر نیویورک را به نمایش های موزیکال برادوی ببرند.

چیزی که در اوایل دهه 1980 به عنوان یک برنامه بلیت رایگان برای دانش آموزان محلی برای دیدن «گربه ها» شروع شد، اکنون هر ساله به 75000 دانش آموز در 90 مدرسه با تولیدات تور و برنامه های آموزشی خود می رسد. نمایش‌های فعلی به صورت چرخشی شامل «تو مرد خوبی هستی، چارلی براون»، «خانم‌های پیچیده» و «آزاد برای بودن… من و تو» هستند.

آقای. پرسر 75 ساله در روستای گرینویچ زندگی می کند. اگرچه سازمان او امسال 41 ساله خواهد شد، اما او هنوز جشن تولد آخرین نقطه عطف خود را تمام نکرده است. او گفت: «از آنجایی که ما روی یک سال مالی کار می کنیم، هنوز تا 30 ژوئن 40 سال داریم. “ما هنوز در حال جشن گرفتن هستیم.”

رسمی آرام من آدم صبحگاهی نیستم، بنابراین کاملاً دوست دارم صبح در اطرافم آرام باشم. نه تلویزیون، نه رادیو، و اساساً ترجیح می‌دهم با روزنامه‌های صبح کنار بیایم و زمان خوبی را صرف بررسی اخبار روز کنم. من هرگز با لباس خواب یا لباس ورزشی دراز نمی کشم. من رسمی هستم

فضای سبز یک باغ به آپارتمان من متصل است. این یک مکان دوست داشتنی برای صبح های یکشنبه با روزنامه و چای است. من قهوه خور نیستم من چای سیاه یا چای سبز را ترجیح می دهم. خیلی وقت ها وقتی مهمانانی از خارج از نیویورک به دیدنم می آیند، مجذوب دیدن باغی در قلب منهتن می شوند. آنها فرض می کنند که همه نیویورکی ها در میدان تایمز زندگی می کنند. من از گیاهان بسیار لذت می برم و از باغبانم که از آنها مراقبت می کند بسیار لذت می برم. من باغبان نیستم

روی تلفن من دوست دارم صبح کمی وقت بگذارم و با دوستان و اقوام خارج از نیویورک تماس تلفنی داشته باشم. زمان بسیار خوبی برای صحبت با افرادی است که در مناطق زمانی مختلف هستند. من ترجیح می دهم با تلفن تماس بگیرم، زیرا امکان تبادل مستقیم و شخصی را فراهم می کند. من فکر می کنم رسانه های اجتماعی نسبتاً سطحی هستند.

یک افتخار بزرگ من هر هفته در محله قدم می زنم. این کاری است که در طول همه گیری شروع کردم. در آن زمان من هر روز این پیاده روی را انجام می دادم. با وجود اینکه مدت زیادی است اینجا هستم، اما از روستای گرینویچ بسیار لذت می برم. من فکر می کنم گاهی اوقات ممکن است محله نزدیک خود را بدیهی فرض کنید. اما این محله خاص از نظر تاریخ و معماری بسیار غنی است. این یک منطقه بسیار ویژه در نیویورک است و من در واقع این را افتخار بزرگی می دانم که یک اقامت طولانی مدت باشم.

PHILLY Throwback من همیشه در نهایت برای نان شیرینی و لوکس توقف می کنم. این نوعی سنت یکشنبه از دوران کودکی من در فیلادلفیا است. وقتی پسر بودم، یکی از عموهایم هر یکشنبه یک کیسه نان شیرینی و لوکس به خانه ما می رساند. این واقعاً چیزی بود که باید منتظر آن بود. بنابراین من به نوعی آن را به عنوان یک خاطره خوب ادامه می دهم. من در خیابان ششم، موری توقف خواهم کرد. من آن را به خانه می برم و بیرون در باغ می نشینم. یعنی ناهار

ماتینی من احساس می‌کنم یکشنبه بهترین روز هفته برای رفتن به تئاتر است و همیشه دوست داشته‌ام یک اجرای ماتینه برای حضور داشته باشم. در حالی که در طول هفته به اجراهای زیادی می روم، یکشنبه ها به خوبی استراحت می کنم و می توانم روی اجراها تمرکز کنم، کاری که گاهی انجام آن در طول هفته سخت تر است. من به برادوی می روم، اما همچنین بسیاری از انواع دیگر نمایش ها، خارج از برادوی و غیره. واقعاً فوق‌العاده است، تنوع گسترده تئاتری که در اینجا داریم. زمان خوبی است که به نوعی آن را در نظر بگیرید. اخیراً «کیمبرلی آکیمبو» و یک اپرای کاملاً جدید در اپرای متروپولیتن به نام «قهرمان» را دیدم و فرصت فوق‌العاده‌ای داشتم تا یکی از اجراهای پایانی «شبح اپرا» را ببینم.

منو ببر بیرون یکشنبه در طول فصل بیسبال زمان خوبی برای بیرون رفتن به استادیوم یانکی است. من همیشه در دوران کودکی بیسبال را دوست داشتم و بعد برای مدتی نسبتاً طولانی علاقه‌ام به آن را از دست دادم و به نظر می‌رسد دوباره آن را کشف کرده‌ام. من فکر می کنم این یک بازی جذاب است. استراتژی ها، بازیکنانی که چنین مهارت های منحصر به فردی دارند. و در طول تابستان، من فکر می‌کنم که بودن در فضای باز در یک بازی بیسبال، تجربه فوق‌العاده‌ای است. استادیوم یانکی یک موسسه واقعی نیویورک است. سوار مترو می شوم. همه نیویورکی ها سوار مترو می شوند.

قانون شرکت ما گروهی از دوستان داریم که عصر یکشنبه برای شام در رستوران Westway Diner در Hell’s Kitchen گرد هم می آیند. این فرصتی را به ما می دهد تا کارهایی را که این هفته انجام داده ایم، به ویژه در مورد دنیای هنر، تبادل کنیم. ما نظرات قوی و جالب زیادی داریم و من همیشه همه را تشویق می کنم که به نظرات دیگران احترام بگذارند. به عنوان مثال، ما اغلب در مورد اینکه چه کسانی در اپرا اجرا کردند یا چه چیزی در این هفته دیدند بحث می کنیم. ما بحث سیاسی نداریم. این یک قانون محکم است. بدون سیاست.

تحقیق در مورد سفر بعد از شام وقت آزاد است و به طور کلی کاری که دوست دارم انجام دهم برنامه ریزی برای پروژه ها و فعالیت ها و به خصوص سفرهایی است که قرار است در ماه های آینده انجام دهم. از آنجایی که من اهل ساحل نیستم، تقریباً همیشه قصد دارم در شهرهای بزرگ جهان وطنی سفر کنم. می‌توانم بفهمم چه تئاتری را می‌خواهم ببینم و درباره افراد کلیدی که ممکن است دوست داشته باشم در جامعه هنری محلی ملاقات کنم تحقیق کنم.

پشته آخر شب من یک آدم عصر هستم. من می توانم تا دیروقت بیدار بمانم، تا ساعت 1 بامداد یا گاهی اوقات دیرتر. کمی زمان برای مطالعه شخصی به من می دهد. من یکی از طرفداران بزرگ کتابخانه عمومی نیویورک هستم، که احساس می کنم یکی از امتیازات بزرگ زندگی در نیویورک است. من همیشه یک دسته کتاب دارم که از کتابخانه گرفته ام. من بیوگرافی و تاریخ را ترجیح می دهم. یکی از چیزهای خوب در مورد کتابخانه این است که می توانید کتابی را امانت بگیرید، و اگر آن را دوست ندارید، می توانید آن را بلافاصله پس بگیرید.

خوانندگان یکشنبه روتین می توانند Inside Broadway را در رسانه های اجتماعی در Inside_Broadway@ دنبال کنند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما