نمایش های برادوی در ماه مه «روزی روزگاری دیگر»، شوک و بیشتر

اگر چیزی شواهدی از بازگشت برادوی به حالت عادی باشد، مطمئناً لوری متکالف در فصل بهار از راه می‌رسد تا تیتر یک نمایشنامه را بر عهده بگیرد. او که یک پروژه پرستیژ چند ساله قبل از تعطیلی صنعت است، دوباره در این درام ترسناک توسط لوی هالووی ظاهر می شود. این فیلم به کارگردانی جو مانتلو و طراحی رقص کامیل اِی براون در یک کابین کوهستانی منزوی می گذرد که در آن زوجی (تاتیانا ماسلانی و پل اسپارکس) پس از خراب کردن ماشینشان به دنبال سرپناهی می گردند. اما چیزی به طرز وحشتناکی در مورد سرنشینان کابین وجود دارد: گروهی از نوجوانان و یک زن با بازی متکالف که می گوید آنها مال او هستند. (در پیش نمایش در تئاتر لیسیوم، 30 مه افتتاح می شود.)

پرتره تراژیک کمیک لورین هانسبری از مشارکت سیاسی و دلخوری در میان گروهی از بوهمی ها در اوایل دهه 1960 گرینویچ ویلج دومین احیای خود را در برادوی با انتقال تولید آن کافمن برای آکادمی موسیقی بروکلین به دست آورد. اسکار آیزاک نقش اول صاحب هفته نامه روشنفکری را بازی می کند که با اکراه به فعالیت بازمی گردد و ریچل برازناهان نقش همسرش آیریس را بازی می کند، بازیگری که می خواهد چیزی از خودش بسازد و از تظاهر به ایده آل زنانه گیج کننده ای که حامی اش است دست بردارد. شوهر آرزو می کند که او بود نامزد تونی برای بهترین احیا. (تا 2 ژوئیه در تئاتر جیمز ارل جونز.) بررسی Off Broadway را بخوانید.

لورا لینی، ستاره «Ozark» با جسیکا هچت نامزد تونی برای این نمایشنامه خاطره تلخ و شیرین از دیوید آبرن، درباره دو مادر جوان در کلمبوس، اوهایو، که در طول دویستمین سالگرد آمریکا از طریق فرزندانشان با هم دوست می شوند، همکاری می کند. به کارگردانی دانیل سالیوان، که برنده جایزه تونی برای کارگردانی برنده جایزه پولیتزر 2001 آبورن، «اثبات» شد. (تا 18 ژوئن در تئاتر ساموئل جی فریدمن.) بررسی را بخوانید.

جان کاندر، که در ماه مارس 96 ساله شد، و فرد اب، که در سال 2004 درگذشت، موسیقی و اشعار این موزیکال جدید و قدیمی به سبک برادوی را نوشتند که از فیلم موزیکال مارتین اسکورسیزی در سال 1977 با همین نام الهام گرفته شده است. داستان آن در نیویورک دهه 1940 پس از جنگ می گذرد و کولتون رایان نامزد تونی را به عنوان یک موسیقیدان و آنا اوزله را به عنوان خواننده ایفا می کند و تلاش می کند تا روابط عاشقانه و حرفه خود را به موفقیت برساند. نوشته دیوید تامپسون («پسران اسکاتسبورو»)، نویسندگی مشترک شارون واشنگتن، کارگردانی و طراحی رقص توسط سوزان استرومن، با اشعار اضافی توسط لین مانوئل میراندا. نه تونی، از جمله بهترین موزیکال، بهترین رقص و بهترین کتاب. (روی صحنه در تئاتر سنت جیمز.) بررسی را بخوانید.

تونی کورتیس و جک لمون در نقش شاهدان جنایت در فیلم 1959 با مرلین مونرو خود را به عنوان زنان مبدل کردند. کریستین بورل، جی. هریسون گی و آدریانا هیکس این نقش‌ها را در این اقتباس کمدی موزیکال به ارث می‌برند که تعداد قابل توجهی از نامزدی 13 تونی شامل بهترین موزیکال، بازیگر نقش اول برای Borle و Ghee، و یک جفت نامزدی برای کارگردانی- طراح رقص است. کیسی نیکولاو. با یک کتاب نامزد تونی توسط متیو لوپز و امبر رافین، و یک موسیقی نامزد تونی توسط مارک شیمن و اسکات ویتمن. (روی صحنه در تئاتر شوبرت.) بررسی را بخوانید.

آواز، رقص و شناور طراحی فوق‌العاده علاءالدین، یاسمین و جن در این اقتباس مرحله‌ای چشمک از فیلم انیمیشن دیزنی در سال 1992، به کارگردانی و طراحی رقص کیسی نیکولاو. (روی صحنه تئاتر نیو آمستردام.) بررسی را بخوانید.

یک جفت مبلغ مورمون در این کمدی موزیکال وحشیانه به دنبال نوکیشان در اوگاندا می گردند که پس از تعطیلی همه گیر که توسط سازندگان آن – تری پارکر و مت استون (“South Park”) و رابرت لوپز (“Avenue Q”) تغییر کرده است – بازگشته است. اعتراض اعضای بازیگران به نمایش شخصیت های اوگاندا. (روی صحنه در تئاتر یوجین اونیل.) بررسی را بخوانید.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما