مقایسه سئو داخلی و خارجی سئوی پایه

با این کار بعد از وارد شدن به هر سایتی، اطلاعاتی راجع به اعتبار دامنه و اعتبار صفحات سایت، لینک‌های داخلی و خارجی و… را دریافت می‌کنید. از این اطلاعات می‌توان نتیجه گرفت که گوگل به کارها و رفتارهای کاربران توجه ویژه‌ای دارد. توضیحات متا یا همان متا دیسکریپشن، تکه‌ای متن است که در توضیحات نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.

  • در این مورد باید دقت داشته باشید که برای ترجمه از ابزارها و نرم‌افزارهای ترجمه استفاده نکنید؛ زیرا متن تولید شده توسط این ابزارها مشکلات نگارشی زیادی دارند که ممکن است باعث شود محتوا برای مخاطب زبان دوم قابل فهم نباشد.
  • توضیحات متا یا همان متا دیسکریپشن، تکه‌ای متن است که در توضیحات نتایج گوگل نمایش داده می‌شود.
  • شما میهمانان بسیاری را دعوت کرده‌اید، اما آدرس محل برگزاری را اشتباه نوشته‌اید.
  • درست است که سئو کلاه‌سفید زمان می‌برد اما خیال شما را برای یک‌عمر راحت می‌کند.

اگر مشکلی در مورد زبان یا کشور وجود داشته باشد در آن قسمت به شما نمایش داده خواهد شد. سپس می‌توانید با کلیک کردن روی خطاهایی که گوگل نشان داده است، مراحل رفع خطاها را دنبال کنید. اگر محتوای سایت شما به چند زبان مختلف منتشر می‌شود، لازم است که با قوانین سئو سایت چند زبانه نیز به خوبی آشنا باشید. نکته بعدی درباره بهینه‌سازی تصاویر، مربوط به انتخاب نام مناسب است. تاکنون موتورهای جستجو و ربات‌ها به این قدرت نرسیده‌اند که از روی تصویر متوجه مفهوم و موضوع آن شوند.

به همین دلیل، برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، لینک‌های خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت خود را جذب کنید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که لینک‌های خارجی نباید به صورت اسپمی جذب شوند و باید از سایت‌های با اعتبار و کیفیت برای جذب لینک‌ها استفاده کنید. همچنین، باید به یاد داشته باشید که تعداد لینک‌های خارجی نیز مهم است و باید در حد معقولی باشد؛ زیرا اگر تعداد لینک‌های خارجی بیش از حد باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما، منجر به کاهش آن شود. در نهایت، برای بالا بردن سئو سایت خود، باید به بهبود عوامل دیگری همچون کیفیت محتوای سایت، بهبود سرعت لود سایت و بهبود تجربه کاربری سایت هم توجه کنید.

انتشار محتوای ویروسی در سایت

منظور از توضیحات متا؛ توضیحاتی است که در نتایج جستجو، پایین عنوان سایت شما نمایش داده میشود. برای نوشتن توضیحات متا هم باید علاوه بر کلمه کلیدی اصلی و حتی فرعی، از جملات ترغیب کننده کاربر به کلیک استفاده کنید. مهمتر از همه، شما باید یک ساختار سایت منطقی ایجاد کنید و از لینک های داخلی برای پشتیبانی از این ساختار استفاده کنید. مطمئن شوید که بهترین روش‌های پیوند داخلی ذکر شده در این پست را به کار می‌گیرید و در نظرات به ما اطلاع دهید که آیا برای شما مفید بوده است. در بهترین ساختار پیوند داخلی به مدل کسب و کار شما بستگی دارد ، ساختارهای سایت می توانند از یک مدل متمرکز یا غیرمتمرکز پیروی کنند که آیا بازدیدکنندگان می توانند در هر یا چند صفحه تبدیل کنند.

اگر شما تخصص خوبی در زمینه صنعت خود داشته باشید به طوری که به عنوان یک سخنران از شما استفاده شود، می توانید با سخنرانی در رویدادها و جلسات مهم خود را به عنوان یک متخصص مطرح معرفی کنید. برای استفاده از این تکنیک باید وبسایت ها و وبلاگ های مرتبطی که از کارشناس استفاده می کنند را پیدا کنید و آمادگی خود را برای همکاری به عنوان کارشناس به صورت داوطلب اعلام کنید. در این تکنیک باید سعی کنید محتوایی را منتشر کنید که بتوانید با آن ضربه سختی به بهترین رقبای خود بزنید. اما چون تعداد بازدیدکنندگان یا به اصطلاح علمی تر، تعداد مخاطبان هدف شما کمتر است. باید رتبه یک شوید در غیر این صورت امکان پیدا کردن مشتری از این طریق بسیار کم است.

  • این اعتبار باعث می‌شود تا سایت بارها و بارها در بین گزینه‌های معرفی شده در فهرست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.
  • در واقع با تهیه این گواهینامه از شرکت ارائه‌دهنده‌ هاست، می‌توانید در صفحات مهم سایتتان به‌جای پروتکل http از پروتکل https ( پروتکل امن انتقال ابرمتن) استفاده کنید.
  • آخرین مرحله در سئو سایت چند زبانه، پیدا کردن خطاها و رفع آن‌ها است.
  • ازاین‌رو به‌جای تمرکز کردن روی یک کلمه کلیدی خاص، باید واژه‌های هم‌معنی را نیز در نظر بگیریم.

سئو خارجی و داخلی دارای ویژگی های خاصی هستند و نیاز است که استراتژی های دقیق و منظمی را برای آنها به کار بگیرید. اگر می خواهید وب سایت شما از نظر محتوا رتبه بالایی به دست بیاورد باید در مورد سئو سایت داخلی و خارجی اطلاعات بیشتری دریافت نمایید. فرایند مدیریت و اجرای سئو خارجی چیست؟ در فرایند مدیریت و اجرای سئو خارجی از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. همزمان  با افزایش اعتبار و بالا رفتن رتبه وب‌سایت، ماشین هوشمند جستجوی گوگل به این باور می‌رسد که وب‌سایت با تولید محتوای با کیفیت، مطالب مفیدی را منتشر می‌کند و قابل اطمینان است. این اعتبار باعث می‌شود تا سایت بارها و بارها در بین گزینه‌های معرفی شده در فهرست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده شود.

این صفحاتی هستند که ممکن است در رده بندی قرار بگیرند ، اما زیاد نیستند. شاید آنها در صفحه دو رتبه بالایی داشته باشند ، بنابراین کمی قدرت بیشتر ممکن است مسیری طولانی را طی کند. وجود انکرتکست های یکسان برای صفحات مختلف باعث سردرگمی موتورهای جستجو نیز می شود. برای پیوندهای مختلف از متن های لنگر توصیفی بیشتری استفاده کنید.

لینک سازی داخلی

چنانچه غیر از موارد مطرح شده، تکنیک جدیدی را سراغ دارید، خوشحال می‌شویم آن را با ما به اشتراک بگذارید. در حقیقت خدمات سئو سایت برای طیف گسترده‌ای از مشاغل و کسب و کارها مناسبند و بهترین نتایج را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. حتی اگر یک کسب و کار کوچک و تازه تاسیس دارید، انجام درست سئو می‌تواند به شما کمک کند که در زمان کوتاهی به یک برند شناخته شده تبدیل شوید. نکته مهم این است که انجام خدمات سئو را به افراد درستی بسپارید. بسیاری از افرادی که از وبسایت‌تان بازدید می‌کنند برای این که بتوانند کاملا به شما اعتماد کنند، به تحقیق در خصوص معتبر بودن برندتان می‌پردازند. در همین راستا ممکن است شبکه‌های اجتماعی شما همچون اکانت اینستاگرام‌تان را دنبال کنند تا به خوبی در خصوص نظرات و تجربه‌های خرید دیگر کاربران تحقیق کنند.

  • شما می توانید با این افراد تماس بگیرید و از آن ها تقاضا کنید که در قبال در اختیار قرار دادن رایگان محصول یا سرویس به آن ها، یک نقد و بررسی از محصول یا سرویس شما تهیه کنند و در سایت خود آن را به اشتراک بگذارند.
  • سحر کارشناس سئوی منتوریکس است و دانش چشمگیری در پیاده‌سازی محتوای سئویی دارد.
  • لینک های شکسته یا 404 صفحاتی هستند که محتوا در آنها به طور کل حذف شده است.

از این رو پیشنهاد می‌کنیم تا وقتی‌که در زمینهٔ سئو حرفه‌ای نشده‌اید. برای پیدا کرد لینک های رقبای خود می توانید از سفارش بک لینک ابزار بک لینک چکر سایت Ahrefs استفاده کنید. این گونه راحت تر می توانید نظر آن ها را برای گرفتن بک لینک جلب کنید.

سال 2010 مت کاتس در یک ویدیوی رسمی از گوگل اعلام کرد که؛ لینک‌های توییتر و فیسبوک در رتبه‌بندی نتایج جستجو تاثیر گذار هستند. در این روش یک لینک با انکرتکست مشخص در همه صفحات یا بخشی از یک رسانه درج می‌شود. مهمترین تفاوت در تعداد لینک‌های دریافتی از یک رسانه و محل قرارگیری لینک است.

لینک سازی خارجی نسبت به لینک سازی داخلی کار سخت تری است اما غیر ممکن است. شما باید به نحوی در سایت های دیگر لینک سازی خارجی انجام دهید که اولاً آن لینک حذف نشود، دوماً از حالت طبیعی خارج نشود. در هر سایت صفحاتی وجود دارند که نسبت به سایر صفحات از ارزش بیشتری برخوردارند. به عنوان مثال صفحات مربوط به خدمات سایت شما ارزش زیادی دارند و کاربران از طریق این صفحات می توانند سفارش خدمات خود را ثبت کنند. مثلاً اگر سایت خدماتی دارید، صفحات مهم و خدمات خود را در مطالب مرتبط لینک کنید تا علاوه بر تبلیغات غیر مستقیم برای کاربران، بتوانید ارزشمند بودن آن صفحه را هم به گوگل نشان دهید. کلمات کلیدی اصلی مربوط به صفحات اصلی با عنوان آنکر تکست شناخته می شوند که در لینک سازی داخلی و خارجی مفهوم مهمی محسوب می شود.

پس نتیجه میگیریم همانقدر که خرید بک لینک و لینک سازی خارجی اهمیت دارد لینک سازی داخلی نیز مهم است. به مجموعه‌ای از تکنیک‌ها که بر اساس قوانین مشخص‌شده توسط موتورهای جستجو انجام می‌شود سئو کلاه‌سفید می‌گویند. این روش‌ها باعث می‌شود رتبه سایت به‌طور کاملاً طبیعی افزایش پیدا کند. این روش‌ سئو از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های می‌باشد، اما به مدت‌زمان مشخص، پیوسته و دائمی نیاز دارند تا در بهبود رتبه شما تأثیرگذار باشد. درست است که سئو کلاه‌سفید زمان می‌برد اما خیال شما را برای یک‌عمر راحت می‌کند. در این صورت است که شما اعتماد کامل گوگل را به دست می‌آورید و به این راحتی‌ها اعتماد و جایگاه شما از بین نمی‌رود.

همچنین ارسال خبرنامه از طریق ایمیل و پیامک می‌تواند ارتباط مستمر کاربر با سایت را حفظ کرده و در آینده شانس ما برای حضور در گوگل دیسکاور و نمایش محتوای جدید به این گروه از این مخاطبین را افزایش دهد. ساخت PBN یا هر روش دیگری که در دسته سئو کلاه سیاه قرار می‌گیرد، سایت ما را رودروی گوگل و استانداردهای کیفی آن قرار می‌دهد و طی سال‌های گذشته گوگل بارها اثبات کرده که دشمن خطرناک و بی‌رحمی است. از دید گوگل همین دو دسته بندی یعنی سفید و سیاه وجود دارد ولی از نظر متخصصین سئو گروه سومی هم داریم به نام سئو کلاه خاکستری. در شرایطی که اقدامات ما در سئو خارجی برخلاف دستورالعمل‌های گوگل باشد ولی آنقدر طبیعی به نظر برسد که همچنان اثربخش بوده و موجب جریمه سایت نشود به آن سئو کلاه خاکستری می‌گوییم.

علاوه بر این باید مخاطبان را به نظر دادن ترغیب کرده یا سوالاتی بپرسید که مجبور شوند خودشان را قاطی بحث شما کنند. با توجه به اینکه خیلی از مخاطبان این مقاله؛ دوستانی هستند که هنوز اطلاعات کمی در مورد سئو دارند؛ نکات از صفر (مبتدی) شروع شده و به سمت نکات حرفه ای پیش میرود. در صفحه آموزش رایگان سئو ویدئوها و مرجع های آموزشی متنوعی را معرفی کرده ام. اگر به دنبال کارشناسان سئو حرفه ای هستید، شرکت شورت کات پلاس خوشحال خواهد شد که خدمات خود را ارائه دهد، که از نظر کیفیت، ثبات و هزینه مقرون به صرفه متفاوت است. ویژگی ما قبل از هر چیز این است که قیمت خدمات سئو نه با میانگین ارزش بازار، بلکه بر اساس انتظارات مالی مشتریان ما تعیین می شود که ما حداکثر برنامه را برای آن ارائه می دهیم. پس از همه، ما در تلاش هستیم تا تنها گزینه های مورد نیاز شما را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه دهیم.

سایت‌هایی که زمان بیشتری از شروع به کارشان می‌گذرد، نسبت به سایت‌هایی که تازه تأسیس‌شده‌اند، تاریخچه بیشتری دارند. افرادی که سال‌ها در آن شرکت کارکرده‌اند، برای مدیر شرکت قابل‌اعتماد هستند. اما افرادی که تازه در شرکت استخدام‌شده‌اند، زمان می‌برد تا اعتماد مدیر را کسب کنند. اگر وب‌سایت شما تازه تأسیس است، با رعایت نکات گفته‌شده در این مقاله، منتظر کسب اعتماد گوگل باشید.

برخی از مشتریان ما علاوه بر حفظ و نگهداری سایت، به خدمات عملکرد و ارتقاء آن علاقه مند هستند. شورت کات پلاس تمام کارهای لازم را در زمینه بهینه سازی SEO منابع وب، راه اندازی تبلیغات متنی و متنی انجام می دهد که به جذب ترافیک مشتری و افزایش چشمگیر بهره وری کسب و کار کمک می کند. طول متن درون تگ meta description می تواند هر مقداری باشد اما موتورهای جستجو عموما 160 کارکتر را نمایش می دهند بنابراین در فرایند های مربوط به سئو (seo) سایت باید به این موضوع توجه داشته باشید. تولید محتوا جزو مهم‌ترین و تأثیرگذارترین بخش‌ها در سئوی سایت است.

همین‌الان در گوگل یک مکان را جستجو کنید، به‌عنوان‌مثال دندانپزشکی، با این کار گوگل نزدیک‌ترین مراکز دندانپزشکی به شمارا نمایش می‌دهد. این الگوریتم با شناسایی و زیر نظر داشتن سایت‌های مرجع، فرصت خوبی را در اختیار سایت‌های کوچک قرار می‌دهد تا جایگاه خوبی را در نتایج گوگل کسب کنند. دایرکتوری‌هایی مانند یاهو و ویکی‌پدیا از این دسته وب‌سایت‌های مرجع می‌باشند.

بنابراین گوگل هم متوجه می شود که سایت شما در همان کلمه کلیدی ارزشمند است و با آن کلمه کلیدی، رتبه سایت را افزایش می دهد. هر چقدر سایتی که به سایت شما لینک می دهد قدرت و ارزش بیشتری داشته باشد، به همان نسبت هم گوگل رتبه سایت شما را بیشتر می کند. به طور کلی سئو خارجی را می توانیم با قرار دادن لینک سایت در انواع وب ها تعریف نماییم. هر یک از وب سایت ها زمانی که دارای ارتباط قوی باشند رتبه مناسبی کسب می‌ کنند. افرادی که متخصص سئو هستند به طور کامل در مورد رتبه ‌بندی محتوا اطلاعات جامع دارند. آنها به خوبی می‌ دانند که سئو خارجی حدود ۵۰ درصد رتبه بندی وب سایت را بهبود خواهد بخشید.

برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد. باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند. هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی بهتر خزنده‌های گوگل به وب‌سایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح می‌گردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وب‌سایت، آنالیز و یافتن کلمات‌کلیدی و … برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید.

هرچقدر سایتی که به شما لینک بدهد، معتبرتر باشد، شما نیز معتبرتر خواهید شد. در گذشته، می‌توانستید به‌راحتی هزاران لینک دریافت کرده و از رتبه بالاتری برخوردار شوید، اما امروزه این خبرها نیست و باید سعی و تلاش بسیاری کنید. سئو و تکنیک‌های سئو خارجی را به‌صورت مداوم انجام دهید تا افزایش رتبه چشمگیری را شاهد باشید. خزنده‌های گوگل این سیگنال‌ها را انتخاب کرده و بر اساس آن ارزیابی کنند.

حتی گوگل توصیه می کند از کلمات کلیدی در متن لنگر استفاده کنید. هنگامی که تصمیم گرفتید یک سایت چند زبانه راه‌اندازی کنید، باید چند نکتۀ مهم و طلایی را برای سئوی سایت رعایت کنید. رعایت این نکات به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به بهترین نتیجۀ ممکن برسید. در ادامه دربارۀ مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام راه‌اندازی یک سایت چند زبانه در نظر داشته باشید، صحبت خواهیم کرد. حتی ممکن است اصلاً هیچ تأثیری در سئوی محتوای زبان دوم نداشته باشد؛ بنابراین لازم است که تحقیقات جداگانه‌ای برای انتخاب کلمۀ کلیدی مناسب زبان دوم سایت انجام دهید تا به نتایج بهتری دست پیدا کنید.

حالا مقاله‌ی شما در وضعیتی قرار دارد که این چراغ سبز را به گوگل نشان می‌دهد. به شما تبریک می‌گویم نظر مساعد گوگل در سئو آف پیج را جلب کرده‌اید و رتبه‌ی بالاتری را به دست آورده‌اید. مطالب فوق‌العاده‌ای هم نوشته‌اید حتی یک سروگردن از رقبایتان بالاترید، اما پخش‌کننده‌ی خوبی پیدا نمی‌کنید. چه فایده؟ محتواهای عالی‌ای که تولید کرده‌اید، گوشه‌ی انبار خاک می‌خورند. وقتی در مورد بهبود سئو سایت حرف می‌زنیم، مثال بالا زیادی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد، به‌هرحال گوگل و سایر موتورهای جستجو سازوکارهای پیچیده و گسترده‌ای برای کشف صفحات ارزشمند دارند و سئو Off Page یک بخش از 3 بخش اصلی است. اولین قدم در این استراتژی، تولید محتوای با کیفیت و هدفمند است.

موتورهای جستجو در رتبه بندی هر یک از سایت ها از الگوریتم های متفاوتی پیروی می کنند. برای اینکه شما بتوانید سئو سایت خود را در تقویت کنید نیاز است که اطلاعات تان در مورد الگوریتم های موتور جستجو به روز باشد. مقاله انتخاب بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت میتواند کمک زیادی به شما در جهت انتخاب صحیح کلمات و عبارات کلیدی نماید.

آسانترین راه برای متصل کردن صفحات با سئوی ضعیف، اضافه کردن لیستی از “لینک های مرتبط” در پایین هر صفحه یا در حاشیه آن است. برای آغاز استراتژی لینک‌ دهی داخلی، به سایت Open Site Explorer مراجعه کنید. علی القاعده این صفحات بزرگترین مخازن دارای سهم از لینک هستند و هدف شما باید مهار و توزیع موثر جریان لینک موجود در این صفحات باشد. یکی از نکات مهم هنگام تولید محتوا به زبان‌های مختلف، استفاده از مترجم انسانی است. این موجب می‌شود زبان مخاطب را بشناسید؛ در نتیجه محتواهای باکیفیت و بدون ایراد تولید کنید.

دیگر به‌سختی می‌توان نقش اینفلوئنسرها در بازاریابی دیجیتال را دست‌کم گرفت. سایت شما هر موضوعی که داشته باشید، قطعا چهره‌های شاخصی با عنوان اینفلوئنسر نیز پیدا می‌شود. می‌توانید این گزینه‌ را برای غنی‌کردن استراتژی سئو خارجی‌تان همیشه روی میز نگه‌دارید.از افراد پرنفوذ در حوزه‌ کاری‌تان بخواهید، سایتتان را بررسی کنند و در صفحاتشان در شبکه‌های اجتماعی به سایت‌ شما ارجاع دهند. مهم نیست نوع محصولات یا خدمات شما چیست؛ همیشه موضوعی برای برگزاری رویدادهای اینترنتی یا وبینارها وجود دارد. شما می‌توانید با شناسایی این فرصت‌ها، زمینه‌ی را برای تقویت برند فراهم کنید. همچنین با کمک برگزاری وبینار می‌توانید بر سئو خارجی وب‌سایتان تمرکز کنید.مطمئن باشید برگزاری سمینار یا وبینارهای آموزشی بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود.

یکی از مشکلات دائمی که در اغلب سایت های این دوستان مشاهده میکنم؛ وجود صفحاتی با محتوای کپی (duplicate content) و علاوه بر آن کنیبالیزیشن است. هدف از استراتژی های پیوند داخلی ، بهبود نمودار پیوند یک سایت با توجه به نوع سایت است. نوشتن متن های جذب کنند و استفاده از کلمات کلیدی( اگر دقت کرده باشید گوگل کلماتی که جستجو شده را در متن توضیح به شکل برجسته – Bold- نشان می دهد)می تواند کلیک های بیشتری را به سمت سایت شما جذب کند. Index/noindex – این نوع تگ متا به موتورهای جستجو می گوید که کدام صفحه را شناسایی کنند و در پایگاه خود ثبت (index) کنند و در صورتی برای صفحه ای از متا تگ noindex استفاده شود خزنده های موتورهای جستجو آن صفحه را ثبت نخواهند کرد. هرچه کلمه های کلیدی شما در ابتدای title tag قرار گیرند احتمال اینکه رتبه بهتری کسب کنید و همچنین کلیک بیشتری از کاربران بگیرید بیشتر می شود. موارد کوچکی هستند که نقش راهبردی دارند و به کاربران اجازه می دهند تا به صفحه قبل بازگردند بدون اینکه روی دکمه back کلیک کنند یا لینک نوار آدرس را کوتاه کنند.

Meta Refresh, Meta Revisit-after, Meta Content-type, …  – هرچند که از این تگ ها می توان برای بهبود سئو سایت استفاده کرد اما تاثیر آنها بر فرایند seo بسیار جزئی و اندک است. تعدادی از بهترین صفحات برای تقسیم سهم لینک، صفحات با بیشترین بازدید و کلیک هستند، مانند رهبران کمپانی ها، قوانین حریم شخصی، قوانین خدمات، ارتباط با ما و غیره. بسیار خوب است که میزان تلاشتان برای ساخت لینک را تا جایی که ممکن است بالا ببرید. در سایت متصل کردن تمامی صفحات با سئو ضعیف، روشی عالی است چرا که هرزمان لینکی درونی برای یک صفحه‌ ضعیف بسازید، متعاقباً سهم لینک به سمت دیگر صفحات ضعیف سایت شما سرازیر می شود، که باعث چندین برابر شدن ثمره‌ تلاش شما می شود.

  • از پاورقی های متحرک در سایتتان استفاده کنید تا این منطقه را برای موتورهای جستجو جذابتر کنید.
  • فقط حواستان باشد که درگیر اغراق و زیاده‌کاری نشوید، چون ممکن گوگل از این کارتان خشنود نباشد.
  • از این سئو به عنوان یکی از صفحات با ارزش که در نتایج جستجو وجود دارد نام می برند.
  • یکی از چیزهای مهمی که به دیجیتال مارکتینگ مربوط است و اگر بخواهید در فضای اینترنت فعالیت داشته باشید، باید آن را آموزش دیده باشید، سئو است.
  • همانطور که گفته شد باید سئوی خارجی را به عنوان راهی برای ساخت اعتبار سایت خود در نظر گرفت که بدون آن نمی‌توانید در این رقابت  موفق  بود .
  • به همین دلایل است که یک سایت چند زبانه به یک تیم سئوی حرفه‌ای و با تجربه نیاز دارد.

تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید، قرار دادن قطعه کد html برای قرار دادن اینفوگرافی در صفحه وبسایت است. شما دوستان عزیز می توانید در سایت های مرتبط با کسب و کار خود به دنبال لینک های خراب یا شکسته بگردید و درخواست دهید که لینک شما را با آن لینک خراب جایگزین کنند. اصلا بیایید فرض کنیم جستجویی که برای خرید محصولات شما می شود ماهانه 10 عدد است و شما ماهانه 10 کاربر دارید.

اما اگر امکان حذف نداشتند، می‌توان با این ابزار آن‌ها را خنثی کرد. همچنین هنگامی که از طریق پست مهمان یا سایر روش‌ها لینک به دست می‌آورید، هیچ تضمینی برای دوام آن وجود ندارد. قیمت سئو بسته به گستردگی کار، نوع خدمات و بیزینس‌تان، نوع سایت‌تان و پیچیدگی کار متفاوت است.

هنگامی که شما مطلبی در سایت یا وبلاگتان منتشر می‌کنید، فقط توسط کاربران شما مشاهده می‌شود و تا زمانی که در نتایج بالایی رتبه‌بندی نشوید، هیچ‌کس دیگری آن را نخواهد دید و صفحه شما میان میلیون‌ها صفحه دیگر گم خواهد شد. از طرف دیگر، اگر هر یک از پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنید، به‌احتمال زیاد افراد بیشتری آن را می‌خوانند و این امکان وجود دارد که برخی از افراد به آن لینک دهند. مسئولیت اجتماعی آکادمی وبسیما این است که به جای نقد کردن دیگران، خودمان وارد عمل شویم و با تالیف منابع با کیفیت آموزش سئو با هدف انتقال دانش، کیفیت محتوای وب فارسی را چند قدم به جلو پرتاب کنیم.

به همین دلیل با بدست آوردن آن ها بالاترین میزان ترافیک مرتبط را بدست خواهید آورد. البته این را بدانید که این روش بسیار وقت گیر است و نیاز به تلاش مستمر دارد. اما دلیل آن که گرفتن بک لینک از دامنه edu است، می تواند اقدامات شما را توجیه کند.

این گونه می توانید یک کمپین تحصیلی/ آموزشی قدرتمند طراحی کنید و با قرار دادن مقالات خود در سایت دانشگاه نسبت به گرفتن بک لینک اقدام کنید. یکی از روش هایی که می توانید بک لینک بدست بیاورید، انجام کار یا تقاضای مشتریان به صورت رایگان است. از این روش به صورت غیر مستقیم می توانید بک لینک برای سایت خود بدست بیاورید. وبلاگ ها و سایت های زیادی وجود دارند که بسیار علاقه مند به بررسی محصولات و سرویس های برند های مختلف هستند. شما می توانید با این افراد تماس بگیرید و از آن ها تقاضا کنید که در قبال در اختیار قرار دادن رایگان محصول یا سرویس به آن ها، یک نقد و بررسی از محصول یا سرویس شما تهیه کنند و در سایت خود آن را به اشتراک بگذارند.

تفاوت برندینگ و تبلیغات با ایجاد لینک و بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی در این است که ذکر نام تجاری لزوماً لینکی به شما نمی‌دهد. این می‌تواند تنها نام‌بردن از اسم سایت شما در یک فروم، مقالات، بررسی‌ها یا شبکه‌های اجتماعی باشد. یکی از بهترین تکنیک‌های لینک سازی خارجی 2023 استفاده از استراتژی Linkbait یا همان طعمه لینک است. لینک طعمه به محتواهای با کیفیتی گفته می‌شود که با هدف جذب بک لینک از سایر سایت‌ها به وجود می‌آید. این محتوا می‌تواند به صورت پست وبلاگ، اینفوگرافیک، ویدیو، محتوای چالشی، راهنماها، دستورالعمل‌ها و آزمون‌ها باشد.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما