موزیکال برادوی & Shucked& دارای آهنگ هایی از برندی کلارک و شین مک آنالی است.

“Shucked” یک موزیکال کورن پونه که ریشه در موسیقی کانتری و طنز روستایی دارد، اوایل سال آینده پس از بیش از یک دهه شروع و توقف در برادوی خواهد آمد.

این موزیکال که خنده ها را در اتحاد نگران کننده بین یک هیک و یک هاکستر می بیند، آهنگی از یک جفت ترانه سرای مشهور نشویل را به نمایش می گذارد: برندی کلارک و شین مک آنالی. این دو که قبلا در برادوی کار نکرده‌اند، با نویسنده‌ای همکاری کرده‌اند: رابرت هورن، که در سال 2019 جایزه تونی را برای نوشتن اقتباس صحنه‌ای «توتسی» برنده شد و کتاب این موزیکال را نیز نوشته است.

“Shucked” سابقه توسعه پیچیده ای دارد. این سه نویسنده برای اولین بار در یک موزیکال به نام “مهتاب” همکاری کردند که بر اساس “هی هاو” بود، یک برنامه ملی و کمدی طولانی مدت که برای اولین بار در سال 1969 از تلویزیون پخش شد. در سال 2015، تولید “مهتاب: آن هی هاو موزیکال» در مرکز تئاتر دالاس در تگزاس به روی صحنه رفت.

اما در سال‌های پس از آن، این سه نویسنده توجه خود را به «Shucked» معطوف کردند که شباهت‌های سبکی و روایی با «مهتاب» دارد، اما دیگر به برند «هی هاو» وابسته نیست. هورن ماه گذشته به BroadwayWorld گفت که “مهتاب” “زندگی خود را داشت، سپس به پایان رسید، سپس ما سه نفر تصمیم گرفتیم که برای خلق یک داستان اصلی از نو شروع کنیم. کل داستان، لحن، پالت موسیقی، تیم خلاق، همه چیز با توسعه این ایده جدید تکامل یافت.

“Shucked” یک نمایش قبل از برادوی داشت که آخر هفته گذشته در شرکت تئاتر پایونیر در یوتا به پایان رسید.

«شوک شده» را جک اوبراین، برنده سه جایزه تونی، برای «اسپری مو»، «هنری چهارم» و «ساحل مدینه فاضله» کارگردانی می کند. در این سریال، کارولین اینربیکلر، اولین بازی خود را در برادوی در نقش یک دختر کشاورز ساده لوح، و جان بهلمن (“توتسی”) در نقش یک کلاهبردار شهروندی، و همچنین الکس نیول (“یک بار در این جزیره”)، اندرو دوراند بازی خواهند کرد. (“سر بیش از پاشنه”)، کوین کاهون (“خواننده عروسی”) و اشلی دی. کلی (اولین کار برادوی).

پیش‌نمایش این نمایش قرار است از ۸ مارس آغاز شود و در ۴ آوریل در تئاتر Nederlander افتتاح شود. تهیه کنندگان اصلی مایک بوسنر (“زیبا”) و جیسون اوون، مدیر هنری مستقر در نشویل هستند. طبق پرونده ای که در کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شده است، تا سقف 16 میلیون دلار سرمایه گذاری شده است.

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما