دانشگاه امیدها و رویاها

خبر از جمله میلتون فریدمن را میتوان از مشاهیر این دانشگاه (صفحه بعد) دانست. الجزیره : بر اساس گزارش های اطلاعاتی تازه از اسناد طبقه بندی نشده ایالات متحده، روسیه میلیون ها گلوله توپ و موشک از کره شمالی می خرد. بر اساس اعلام پنتاگون آمریکا امروز چهارشنبه یک موشک بالستیک قاره پیمای خود را آزمایش می کند. اقتصاد ایران: سنندج- استاندار کردستان گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید دیدار و سرکشی از خانواده شهدای دستگاه تحت امر خود را در دستور کار قرار دهند. تهران- ایرنا-سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر سه شنبه شب تأکید کرد که باید فرصت فتنه انگیزی از دشمنان در مراسم اربعین گرفته شود. رهبر جریان صدر عراق در صفحه توئیتر خود ضمن هشدار درباره تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه در مراسم اربعین حسینی (ع) اعلام کرد که نباید در این مراسم فتنه ای رخ دهد. نخست وزیر جدید انگلیس در آغاز چینش اعضای دولتش، جیمز کلورلی را به عنوان وزیر خارجه، جایی که خود پیش از نخست وزیری عهده دارش بود معرفی کرد.

سایت خبری تهران-ایرنا- ارتش پاکستان می گوید پنج تن از نظامیان این کشور در درگیری با گروه تحریک طالبان پاکستان کشته شدند. وجود نماد اعتماد الکترونیکی در این وبسایت، نشان از امنیت خرید کالا از آن را دارد. در این ویدیو السیو دی جولیو عضو شورای شهر فلورانس و از مسئولان ارشد حزب دست راستی افراطی (لگا) و خانمی با لباس کولی های رومانیایی پشت سر وی دیده می شود. این نرم افزار را به جرات میتوان پرکاربردترین نرم افزار همه رشتههای مهندسی نامید زیرا چنان دایره استفاده از آن زیاد است که در اغلب پروژهها مورد استفاده قرار میگیرد. طراحی سایت با وردپرس یکی از خدمات شرکت وب سازان مرصاد می باشد .

دانشگاه یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون عراق بر امکان جایگزینی محمد شیاع السودانی با یک کاندیدای جدید توافقی توسط چارچوب هماهنگی شیعیان تأکید کرد. وزیر راه و شهرسازی گفت: بیشتر از یک نفر در وزارت راه و شهرسازی بازداشت نشده و علت بازداشتش را هم نمی دانم. به علت حجم بالای سفارشات سان تایپ، همواره استخدام مترجم، به خصوص مترجم انگلیسی به فارسی و مترجم فارسی به انگلیسی و همچنین تایپیست اینترنتی، بدون محدودیت در دستور کار مرکز قرار گرفته است و از بابت جذب نیروی متخصص هیچگونه محدودیتی وجود ندارد. قبل از شروع نوشتن هر محتوایی لازم است بدانید مخاطب شما با چه قصدی و با چه کلمه کلیدی در موتورهای جستجو به دنبال جواب سوال خود میگردد. شما همچنین اگر مشکلی در پرداخت و برداشت وجه نیز داشته باشید می توانید آن را از پشتیبان های این سایت بپرسید .

سایت ایرانی نیویورک – ایرنا- رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست شورای امنیت پیشنهاد ایجاد منطقه حفاظت از امنیت و ایمنی نیروگاه اتمی اوکراین را ارئه کرد. آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش بازرسی خود از وضعیت امنیتی و پادمانهای هسته ای در نیروگاه زاپروژیا و دیگر تاسیسات هسته ای اوکراین را منتشر کرد. بایگانیشده از اصلی در ۵ سپتامبر ۲۰۱۴. کاخ کرملین اعلام کرد که خط لوله اصلی گاز به اتحادیه اروپا تا لغو تحریم ها و انجام تعمیرات بسته می شود. یک نسخه از این کتاب در سال ۱۳۹۸ با دستخط منسوب به علی بن موسی الرضا که از قرآن شماره ۱۵۸۶ موجود در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اقتباس شده منتشر شدهاست. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دقت سلاح های ما برای اهداف ثابت و متحرک 100درصد است و پهپادهای ما می توانند با استفاده از هوش مصنوعی هر نقطه را که بخواهند مورد هدف قرار دهند.

تهران – ایرنا – شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء سه شنبه شب درخصوص مراسم اربعین حسینی (ع) تأکید کرد: این مراسم توطئه های استکبار جهانی و همپیمانان وهابی، بعثی و داعشی آن ها که تهدیدی برای ارزش و عقیده اسلامی به حساب می آیند را نقش بر آب می کند. در مراسم تدفین سیل جمعیت آنقدر زیاد بود و ترافیک بالا موجب شد تا مردم تقسیم شوند و همزمان برخی در میدان مرکزی و برخی در قبرستان حاضر شوند و با همین شرایط در هر دو مکان حماسه ای عجیب خلق شده بود. کنار آنها برخی تنها اخبار داخلی کشور را پوشش میدهند و برخی نیز تنها به اخبار جهانی میپردازند. برخی از صفحات جعلی با وارد کردن هر نوع اطلاعاتی پیام “تراکنش با موفقیت انجام شد” را نمایش می دهند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خبر (https://ppt24.ir) (کلیک) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما