خدمات سئو و لینک سازی حرفه ای

سفارش بک لینک های معتبر از همیشه برای شما راحت تر و ارزان تر شده است. سئو بدون لینک سازی خارجی ممکن نیست ، اما همیشه بر این تاکید داشتیم که خرید تعداد زیادی رپورتاژ با هزینه های چند صد میلیون تومانی سئو نیست ، بهینه سازی و کاهش هزینه ها و پلن های لینک سازی ارزان را با سفارش لینک سازی خارجی ما تجربه کنید . لینک خارجی External Link یا همان BackLink به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت‌های دیگر به سایت ما ارجاع داده می‌شود. فرآیند لینک سازی یک فرآیندی است که هر صاحب وب‌سایتی باید از آن اطلاعات کافی را داشته باشد. لینک‌ها معمولا 40 درصد از اعتبار و رتبه‌ی هر وب‌سایت را تشکیل می‌دهند. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند.

هدف از انجام این کار بهبود رتبه وبسایت در موتورهای جستجو و کسب اعتبار در حوزه مربوطه با استفاده از بک لینک‌های با کیفیت و منابع مرتبط است. با شبکه خبری مصنوعی XSEO که با محتوا و تصاویر یونیک آپدیت میشود و هر سایت روی یک آی پی جداگانه قرار دارد نیاز به رپورتاژ های خبری چند میلیون تومانی نخواهد بود. در این وبلاگ به یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو یعنی آموزش لینک سازی پرداختیم. روش‌های مختلف لینک سازی، آموزش ساخت بک لینک رایگان، نکات کلیدی و اصول لینک سازی خارجی و موارد دیگری را به طور کامل برای شما توضیح دادیم. حتما توجه کنید که بک لینک‌های ساخت خود را به طور مرتب نظارت کنید و مطمئن شوید که تبدیل به لینک شکسته نشده‌اند و کاربران را به صفحه فرود مناسب هدایت می‌کنند. در نهایت، به یاد داشته باشید که لینک سازی خارجی به تنهایی نمی‌تواند بهبود رتبه سایت شما را تضمین کند، بلکه باید با روش‌های دیگر سئو مانند سئو داخلی و تکنیکال ترکیب شود.

اگر در مورد سئو سایت و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو (البته درستش بهینه سازی سایت برای کاربرا… لینک اصطلاح “No-follow” به این معنی است که ترافیک ارجاع به صفحه شما از نظر می رسد موتور جستجو ارزش ندارد. از سوی دیگر، پیوندهای Do-follow برای یک موتور جستجو برای دنبال کردن پیوند و سایت مربوطه می باشد که به عنوان “link juice” نامیده می شود.

علاوه‌براین استراتژی لینک سازی خارجی به شما می‌گوید که کدام شبکه‌های اجتماعی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب هستند. لینک های “Nofollow” به موتورهای جستجو نشان می دهد که نباید انکرتکست و لینک نوفالو را دنبال کنند که همین مساله باعث عدم انتقال اعتبار بک لینک به صفحه وبسایت شما می شود. لینکهای نو فالو تنها با هدف برنسازی و متعادل کردن تعداد بک لینک های DoFollow به وجود می آیند.

یک بک لینک با اعتبار و کیفیت بالا تاثیر بسیار بهتری از چندین بک لینک بی کیفیت و یا کم کیفیت دارد. شما میتوانید به راحتی و به صورت رایگان در این وبلاگ ها ثبت نام کنید وبلاگ خود را بسازید و مقالاتی را منتشر نمایید. در زمانیکه وبلاگ خود را ساختید بعد از تولید محتوا برای وبلاگ میبایست کلمات کلیدی خود را لینک کنید به مقاله مربوطه و با استفاده از نام برندتان نیز میتوانید در این وبلاگ ها برندسازی نمایید. تعداد لینک‌ سازی خارجی مهم است اما ارزش آن‌ها از نظر مورد قبلی نسبی است. اگر بدانید به چه تعداد بک لینک با کیفیت احتیاج دارید ، می توانید بهتر برنامه ریزی کنید و از تلاش خود ناامید نشوید.

چرا باید برای سایت یا محتواها لینک سازی کنیم؟

به عبارتی دیگر اگر یک وب سایت به یک وب سایت دیگر لینک دهد به آن لینک سازی خارجی گفته می شود. نقطه مقابل لینک سازی خارجی، لینک سازی داخلی است یعنی اگر یک صفحه از یک سایت به صفحه دیگر در همان وب سایت لیینک دهد، به آن لینک سازی داخلی گفته می شود. در ادامه ویژگی های لینک سازی خارجی با کیفیت را برایتان تشریح خواهیم کرد. البته امروزه بهترین روش لینک سازی از نظر گوگل، تولید محتوای ارگانیگ
است. هر چه محتوای شما ارگانیک تر باشد و بتواند نیازهای کاربران را رفع نماید، آن
ها مطالب را در شبکه های اجتماعی دیگر به اشتراک گذاشته و از این رو ترافیک بیشتری
می توانید دریافت کنید.

چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد. در واقع لینک خارجی یکی از بخش‌های مهم سئو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. لینک سازی خارجی چیست؟ نوعی از پیوند است که ارتباط بین یک دامنه با دامنه ای به غیر از خودش را برقرار نماید.

به طور مثال اگر شما کلمه “طراحی سایت” را  از منزل خود در اصفهان سرچ کنید، می‌بینید که گوگل در اولین نتایج خود، شرکت های طراحی سایت در اصفهان را به شما نشان می‌دهد. هدف رونمایی از سرچ محلی در درجه اول کمک به کاربران در پیدا کردن نزدیک ترین مراکز ارائه محصولات و خدمات است و در درجه دوم کمک به کسب و کار های محلی. مهم ترین قسمت در شبکه های اجتماعی است که در سئو خارجیِ شما به صورت مستقیم و غیر مستقیم تأثیر مثبت دارد.

لینک سازی قبل از تکمیل سئوی داخلی

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. البته امروزه به شدت محتوا مهم است و اگر مثلا چندین وبلاگ با محتوای بی کیفیت دارید، قطعا مفید نخواهند بود. شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید.

پیوند خارجی هر لینک یا همان بک لینک به این صورت است که به صفحه هدف در دامنه ای جدا از دامنه خود، اشاره می کند و خارج از دامنه میزبان می باشد. به یاد داشته باشید که انجام تکنیک‌های سئو خارجی وب‌سایت، بدون داشتن تجربه کافی ممکن است خطرآفرین باشد و سایت شما را به مرز پنالتی سفارش بک لینک شدن بکشاند! برای جلوگیری از این فاجعه، ۵ نکته زیر را زمان انجام ترفندهای سئو خارجی از یاد نبرید. با انجام این کار علاوه بر اینکه برای کاربران آن سایت مفید خواهد بود، همچنین می توانید به عنوان مثال برند خود را معرفی کنید، لینک سایت خود را به مخاطبان معرفی کنید.

در نهایت می‌توان گفت سئو خارجی یک بخش بسیار مهم و تاثیرگذار در بهینه‌سازی سایت است. اگر در این بخش بتوانید خوب عمل کنید و در کنار آن از اصول سئو پیروی کنید امید می‌رود به نتایج بسیار خوبی در بهینه‌سازی سایت دست پیدا کند. هزینه نهایی سئو خارجی و بهینه‌سازی سایت به عوامل بسیاری وابسته است.

لینک دارای فاکتور های مختلفی است که باید متخصصان سئو به آن توجه کنند. فرض کنید که سایت A که به سایت B لینک می دهد، یک سایت اسپم باشد که از طرف گوگل قبلا جریمه شده
باشد. برای
همین گوگل اول سایت A یا لینک دهنده را بررسی
می کند تا مطمئن شود اسپم نیستند، اگر اسپم باشند، B را هم جریمه می کند و برعکس هم وجود دارد اگر B اسپم باشد، چون سایت A، آن را تایید کرده است
جریمه خواهد شد. برای جلب اعتماد مشتری فکری کرده‌اید؟ ۱۲ روش کاربردی را در این مقاله بررسی کردیم تا به شما در این…

موضوع سایتی که انتخاب می‌کنید باید به موضوع سایت خودتان مرتبط باشد. شاید زمانی که به دنبال سایتی برای لینک سازی خارجی هستید، سایتی را پیدا کنید که از هر نظر برای گرفتن لینک مناسب باشد. شاید در این‌صورت تصمیم بگیرید که تنها از همین یک سایت برای لینک سازی و گرفتن بک لینک استفاده کنید. در لینک سازی خارجی اصلا و ابدا نباید از یک کلمه کلیدی یا انکر تکست خاص استفاده کنید. انتخاب کلمات کلیدی، باید بر اساس استراتژی لینک سازی خارجی شما انجام شود. در External Links باید از کلمات کلیدی متنوع و هم‌خانواده استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

تجربۀ شرکت‌کنندگان در دوره‌های مختلف آموزش لینک سازی خارجی

عیب یابی سئو خارجی به مجموعه فرآیندهایی اطلاق می‌شود که برای پیدا کردن و رفع مشکلات سئو خارجی سایت، انجام می‌شود. در عمل شامل بررسی عواملی مانند لینک‌های ورودی و چگونگی لینک سازی ها می شود. اگر بتوانید با مشتریان خود ارتباط مفیدی برقرار کنید به طوری که از ان ها بخواهید url صفحات را به اشتراک بگذارند ، این کار می تواند فواید بسیاری به دنبال داشته باشد. درواقع لینک هایی که به اشتراک گذاشته می شوند ، پیوند محسوب نمی شوند ، اما ان ها با این کار نه تنها بازدید کنندگان سایت را افزایش می دهند ، برند شما را نیز میان دیگران شناخته تر می کنند. هرقدر اقدامات و تکنیک های مربوط به سئو داخلی به بهترین شکل انجام شود، باز هم چیزی کم است و آن Off-page SEO  یا Off-site SEO همان سئو خارجی است. در ادامه گام به گام، آموزش سئو خارجی سایت را به صورت کامل با هم میاموزیم.

همانطور که قبلا گفتیم سئو سایت به بیش از 200 فاکتور بستگی دارد و هیچ منبع رسمی برای دسته بندی این 200 مورد وجود ندارد. از همین رو هر سایت و با توجه به تجربیات خود این فاکتور ها را در بخش های مختلف سئو مثل سئو داخلی یا خارجی دسته بندی میکند. لینک سازی مناسب، یعنی اینکه شما لینک سایت خود را در صفحه ای قرار
دهید که دارای مخاطبان مشترکی هستید یا حداقل در آن صفحه کاربرانی وجود دارند که
محتویات سایت شما بپسندند. فرض کنید سایت شما در زمینه فروش آنلاین لباس مردانه فعالیت
می کند، پس باید لینک سایت خود را در مکان هایی قرار بدهید که مطمئن باشید بیشتری
کاربران سایت آن ها آقایان می باشند. قرار دادن در سایت های فروشگاه اجناس بانوان
هیچ مزیتی جز اتلاف وقت شما را نخواهد داشت. سایت‌های ویکی وب سایت‌هایی هستند که مطالب آن توسط کاربران توسعه داده می‌شود.

اگر محتوای باکیفیت و لینک‌های خوب وجود نداشته باشند، نمی‌توانید رتبه بگیرید. در طول فرآیند رتبه‌بندی، موتورهای جستجو هنگام تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام صفحات را در نتایج اول برای عبارت «سئوی خارجی چیست؟» نشان دهند، این موضوع را در نظر می‌گیرند. تا چند سال پیش، وبلاگ ها پربازدیدترین مکان ها در فضای مجازی بودند اما هنوز هم وبلاگ ها مورد استفاده قرار می گیرند. وبلاگ‌ها، یکی از راه های خوب ارزان قیمت برای معرفی کسب‌و‌کار شما به مخاطبان هستند. ایجاد مقاله‌های مناسب با محتوای مفید، که علاوه بر افزایش سطح اطلاعات کاربران، آنها را با حرفه و محصولات شما نیز آشنا می‌کند.

  • در مطلب بالا به این موضوع اشاره کردیم که افرادی که در زمینه سئو سایت سرشته دارند بر این عقیده هستند که لینک های خارجی دارای اهمیت بسیاری بوده و معتقد هستند که لینک های خارجی مهم ترین هدف و عامل برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو می باشند.
  • چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد.
  • اگر بتوانید با مشتریان خود ارتباط مفیدی برقرار کنید به طوری که از ان ها بخواهید url صفحات را به اشتراک بگذارند ، این کار می تواند فواید بسیاری به دنبال داشته باشد.

این دست اشتباهات ناشی از آشنا نبودن با استراتژی لینک سازی خارجی است. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند.

لینک های NoFollow بر عکس لینک های DoFollow عمل کرده و به ربات های گوگل اجازه نمی دهند که این لینک ها را دنبال کنند. برخی از سئوکاران معتقدند که بک لینک های NoFollow هیچ انتقال اعتباری به سایت شما انجام نمی دهند، اما شواهد نشان داده است که این اتفاق افتاده و میزانی اعتبار به سایت شما نیز اضافه می گردد، البته میزان این اعتبار از لینک های DoFollow کمتر است. با این وجود، از اهمیت بالایی برخوردار هستند، چرا که این لینک ها توسط گوگل کراول شده و برند منشن (Brand Mentioning) نیز برای سایت شما انجام می دهند. سپس با پرداخت هزینه آن را در یک سایت معتبر و مرتبط به اشتراک می‌گذارید. رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی از جمله شناساندن برند، معرفی محصول یا خدمات، اشتراک‌گذاری مقالات مرتبط و… انجام می‌شود. برای اینکه بهترین کیفیت پیوند ها را داشته باشید ، می توانید اعتبار صفحه و اعتبار دامنه سایتی که از آن بک لینک گرفته اید را مشاهده کنید.

در این مقاله به شما تکنیک‌هایی را می‌گوییم که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید سایت خود را همانند بمب منفجر کنید و در سئو سروصدا راه بیندازید. شما می‌توانید برای آشنایی کامل با فرایند لینک سازی، مقاله لینک سازی چیست؟ راهنمای کامل لینک بیلدینگ ۲۰۲۳ را مطالعه بفرمایید. راه های مختلفی وجود دارد که با آن می توان یک لینک خارجی به وردپرس اضافه کرد. منو های ناوبری جدید ساخت، لینک های دکمه طراحی کرد و بسیاری مسائل دیگر. احتمالا فقط باید بدانید که چگونه لینک ها را به پست ها و صفحات خود اضافه کرد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. می توانید لینک هایی اضافه کنید که شما را به مکان نشانه گذاری شده در همان سند می برد. یعنی متن یا موردی را که می خواهید به عنوان هایپرلینک استفاده  کنید انتخاب کرده، سپس در زیر Link to روی مکان مورد نظر کلیک کنید.

  • هر لینک، یک رای از وبسایت مبدا به سایتی است که به آن لینک قرار داده شده.
  • شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیک ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن‌ها قرار دهید.
  • برند سازی چیست؟ منظور از برند سازی ماندگار سازی نام و برند شما در ذهن مخاطب و وفادار کردن مخاطب به شما است.
  • فراموش نکنید که لینک سازی خارجی یک راه عالی برای برقراری ارتباط، ایجاد ارتباط در دنیای محتوا و بازاریابی دیجیتال است.
  • لینک سازی خارجی وقتی معنی پیدا می‌کند که از وبسایت خود به یک سایت دیگری لینک می‌دهید و به آن اشاره می‌کنید.

پست مهمان یک متد و روشی است که توسط بلاگ نویسان و افراد متخصص در بازاریابی اینترنتی به منظور افزایش ترافیک سایت استفاده می شود. تولید محتوای قوی، محتوای معتبر، استفاده از رپورتاژ آگهی، بررسی رقبا، ایجاد وبلاگ، استفاده از فروم، استفاده از کتاب الکترونیک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی. اگر اعتبار و ارزش سایت شما افزایش یابد، درواقع نزد گوگل عزیزتر می‌شوید و رتبۀ سئوی سایت شما بهبود می‌یابد. درنتیجه می‌توان گفت در صفحۀ نتایج جستجوی کاربران، بیشتر از قبل نمایش داده می‌شوید. شما می‌توانید با خرید رپورتاژ از سایت‌های مرتبط با موضوع سایت خود بک لینک‌های قدرتمندی ایجاد کنید.

از این رو می توانند بخشی از سئو خارجی باشند که می توانید از طریق آن ها به سایت خود لینک بدهید. داشتن حساب کاربری در شیکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، لینکدین، و موارد مشابه و فعالیت در آن ها می تواند آگاهی کاربران از سایت شما و فعالیت های آن را افزایش داده و همچنین اعتماد کاربران را به دست آورد. فعالیت در این سایت ها و لینک دادن از آن ها به سایت خود اعتبار ارزش بالایی را به همراه دارد.

یکی دیگر از کارهایی که در تعیین استراتژی لینک سازی باید به آن توجه کنید تحلیل رقبا است که یکی از موارد مهم سئو است. در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند. امروزه فروم ها بخش زیادی از محبوبیت خود را از دست داده اند از کمتر از آن ها برای سئو خارجی و ساخت بک لینک استفاده می شود،  چرا که با افزایش ساخت بک لینک در این سایت ها، اسپم اسکور آن ها افزایش پیدا کرد. از این رو، این فروم ها شروع به اعمال قوانینی سخت گیرانه تر برای فعالیت در آن ها شدند و بک لینکسازی در آن ها سخت شده است. سئو سایت مانند یک مثلث متساوی الاضلاع است که از 3 ضلع مهم و با اهمیت بالا تشکیل می شود. این 3 نوع از سئو بر حوزه هایی متفاوت از یکدیگر تمرکز دارند، اما هر کدام به دیگری نیز وابسته است، چرا که اگر سایت سئو خارجی قوی داشته اما سئو تکنیکال آن ضعف داشته باشد، به طور کلی کیفیت سئو سایت را پایین می اورد.

سئو خارجی به عنوان یکی از راه‌های مهم در بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه اکثر کسب و کارها در دنیای امروز به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند، سئو خارجی به عنوان راهی برای جذب مخاطبان جدید و افزایش ترافیک وب‌سایت در کشورهای دیگر، بسیار مهم است. شبکه‌های اجتماعی و فروم‌ها به عنوان منابعی برای ارتباط و تعامل با کاربران در سراسر جهان، می‌توانند به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو در کشورهای دیگر کمک کنند. شرکت در فروم‌های مرتبط با صنعت و محصولات شما، می‌تواند به بهبود شناسایی برند و افزایش ترافیک وب سایت شما در کشورهای دیگر کمک کند. به همین منظور ما نیاز به فعالیت هایی خارج از وبسایت خودمان داریم تا بتوانیم اعتبار و مقبولیت وبسایت خود را برای ربات ها و خزنده های موتور های جستجو و بخصوص گوگل تا حد زیادی افزایش دهیم. با افزایش تعداد لینکهای معتبر وبسایتتان (با استراتژی لینکسازی مناسب) می توانید با سرعت بیشتری رتبه های صفحات خود را در نتایج جستجوی کاربران افزایش هید.

افراد زیادی تصور می کنند که محتوا تنها بخشی از سئو داخلی بوده و در داخل سایت قرار می گیرد. این در حالی است که بازاریابی محتوایی یکی از روش های خوب برای کسب بک لینک و افزایش کیفیت سئو خارجی سایت است. زمانی که محتوای شما کیفیت بالایی داشته باشد در سایت های مختلف باز نشر شده و یا به آن به عنوان یک منبع لینک داده می شود. تمامی این موارد به سایت و محتوای شما اعتبار بخشیده و کیفیت سئو آن را افزایش می دهند. وب سایت‌های Social Bookmarking سایت‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند لینک URL وب‌سایت یا صفحاتی از وب سایت‌تان را در آنجا ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید. زمانی‌که سایت ‌شما در وب‌سایت‌های بوک‌مارکینگ نشانه‌گذاری می‌شود، به عنوان یک بک‌لینک معتبر شناخته می‌شوید.

با این حساب، دیگر به رگبار بستن لندینگ های سایت با بک لینک های مختلف دردی از شما دوا نمی کند. در عوض باید به سراغ استراتژی های لینک سازی جدید و پیچیده تری برویم یعنی هرچه می توانیم داستان لینک سازی را طبیعی تر جلوه دهیم برنده بازی هستیم. شاید وسوسه شوید که بعد از آنالیز رقبا تمامی کارهایی که آن‌ها در مسیر سئو خارجی انجام داده‌اند را کپی کنید.

به‌عنوان مهمان در این سایت‌ها پُست‌های باکیفیتی را به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید در قسمت نظرات کاربران این سایت‎‌ها، به برخی سوالات پاسخ دهید یا نظرتان را در مورد یک موضوع تخصصی بیان کنید. به این ترتیب، هم به افرادی که به دنبال پاسخ‌ هستند، کمک کرده‌اید و هم محصول و خدمات‌تان را به کاربران معرفی می‌کنید.

  • همین موضوع باعث محبوبیت لینک های خارجی شده است که می تواند نتایج خوبی را برای موتورهای جستجو به همراه داشته باشد.
  • بعضی از صاحبان با خرید بک لینک از تعدادی سایت
    قصد افزایش تعداد بازدید خود را دارند که گوگل سریعا تشخیص و سایت آن را جریمه می
    کند.
  • زمانی‌که سایت ‌شما در وب‌سایت‌های بوک‌مارکینگ نشانه‌گذاری می‌شود، به عنوان یک بک‌لینک معتبر شناخته می‌شوید.
  • در این بخش، به طور معمول، اطلاعات شخصی یا نمونه‌های کار و تجربه شخص قرار می‌گیرد و ممکن است شامل لینک به وبسایت شخص یا کاربر باشد.
  • برآورد تعیین قیمت نهایی سئو در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است و این عدد با توجه به آنالیز چند ساعته‌ای که صورت می‌گیرد، تخمین زده می‌شود.
  • ما در این مقاله به شما توضیح دادیم که سئو خارجی چیست و تکنیک‌های بهبود آن را بررسی کردیم.

اگر RSS با کیفیت بالا تولید کنید ، خزنده‌های گوگل به راحتی مطالب جدید شما را شناسایی و دسته بندی می‌کنند و می‌توانید از آنها به عنوان یک مزیت از فرصت‌هایی برای لینک‌سازی و تعامل استفاده کنید. استفاده از رسانه های اجتماعی در سئوی خارجی یک راه موثر برای جذب لینک های خروجی و افزایش سطح آگاهی کاربران شبکه های اجتماعی از وبسایت شماست. این پلتفرم‌ها امکان اشتراک‌گذاری محتوا، ارتباط با بلاگر ها و اینفلوئنسر ها و تبادل نظر با کاربران را فراهم می‌کنند. این موضوع را به خاطر داشته باشید که لینک ها باید با محتواهای وب سایت شما مرتبط باشند و به محتوای مربوطه اشاره کنند زیرا این کار به موتورهای جستجو کمک خواهد کرد تا محتواهای با کیفیت و مفید را در اختیار کاربران قرار دهند.

در بک‌لینک‌سازی شما تلاش می‌کنید تا از سایت‌های دیگر، لینک‌های معتبر دریافت کنید. این لینک‌ها با اهداف مختلفی مانند ورودی گرفتن، اعتبار گرفتن برای کسب‌وکار و… انجام می‌شود. در حقیقت، زمانی‌که یک سایت معتبر به سایت شما لینک می‌دهد، یک سیگنال برای گوگل است که به او می‌گوید این سایت اعتبار شما را تاحدودی تضمین کرده و به شما رای داده است. بنابراین، موتور جستجوی گوگل به محبوبیت صفحه‌ی سایت‌تان پی می‌برد و می‌تواند محتوای باکیفیت‌تری در اختیار کاربران‌تان قرار دهد.

گوگل به هر حال متوجه فروم بودن صفحه می‌شود و این ارزش لینک‌های شما را کم می‌کند. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند. برخلاف لینک‌های ورودی که باعث جذب ترافیک به وب‌سایت شما می‌شود، لینک‌های outbound ترافیک را از سایت شما به مقصد دیگری می‌فرستند.

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما