چگونه چهار والدین ابزارهای قیمت گذاری کالج خود را با هم هک کردند

در اینجا یک مسابقه پاپ مالی شخصی با نرخ قبولی بسیار بالا آورده شده است.

در کدام صنعت، بسیاری از مشتریان تا زمانی که در وهله اول درخواست امتیاز خرید کنند، قیمت را نمی دانند؟

پاسخ البته آموزش عالی است. این تجارت فروش و خرید تحصیلات در مقطع لیسانس کاری دشوار است و خریداران کالج به طور فزاینده ای به دنبال قابلیت پیش بینی قیمت و داده های دقیق برای ارزیابی پیشنهادات دانشجویان هستند.

وقتی والدین نمی توانند ابزارهای رضایت بخشی برای تصمیم گیری پیدا کنند، خودشان راه حل هایی را با هم ترکیب می کنند. آنها با استفاده از داده‌های پایگاه‌های اطلاعاتی دولت و افشای مبهم مدارس مملو از اصطلاحات، اطلاعات را در صفحات گسترده یا ابزارهایی که به صورت آنلاین در دسترس قرار می‌دهند سازمان‌دهی می‌کنند.

داده‌ها ممکن است قیمت دقیق تحصیل در یک کالج خاص را پیش‌بینی نکنند، و یک عدد معمولاً باعث چنین تصمیم بزرگی نمی‌شود. اما می‌تواند چارچوب‌بندی مجدد فرآیند خرید و سطح مناسبی از شک و تردید را تشویق کند.

لی مور، دندانپزشک سابق و معلم ریاضی، مادر سه فرزند و موسس کالج دیتا، می گوید: «در حالت ایده آل، داده ها افراد را به پرسیدن سؤالات درست ترغیب می کند.

در اینجا چهار منبع آورده شده است که اگر هنوز در حال تصمیم گیری هستید – یا در سال های آینده آماده می شوید، ارزش بررسی را دارد.

PRICE: 50 تا 125 دلار

نقطه درد: هر فهرستی از کالج هایی که کسی برای آن درخواست می دهد تا حدی پاسخ دو سوال است: آیا می توانم وارد شوم و آیا می توانم هزینه آن را بپردازم؟

زمانی که جورج فن، کهنه کار صنعت فناوری، و خانواده اش برای اولین بار به این فرآیند نزدیک شدند، آنچه را که نمی دانستند می دانستند. و مغز مبتنی بر داده‌های او نمی‌توانست در برابر ساخت صفحات گسترده برای ردیابی دانش جمع‌آوری شده مقاومت کند.

نتیجه نهایی کالج کیک استارت بود که اکنون یک شرکت کوچک است که آقای. فن توصیف می کند که یک پروژه پرشور اجرا شده است.

شاید هوشمندانه ترین ویژگی آن نمره حرفی باشد که به لیست مدارسی که در نظر دارید اختصاص می دهد. با استفاده از داده‌های پذیرش اخیر و نمرات و نمرات امتحانی خودتان، به آرامی برچسب‌هایی مانند «دسترسی» یا «احتمالی» به مدارس اختصاص می‌دهد. بیشتر دانش‌آموزان – و والدینی که زمانی که شرایط رقابتی کمتری داشتند، برای ورود به کالج راحت‌تر بودند – شانس خود را بیش از حد ارزیابی می‌کنند. کالج Kickstart آن‌ها را تشویق می‌کند تا اگر تعداد کالج‌های لانگ‌شات زیادی در لیست اولیه وجود دارد، ترکیب خود را تنظیم کنند.

سپس آقای فن داده‌ها و توضیحاتی را در مورد کمک‌های مبتنی بر نیاز و به اصطلاح کمک شایستگی ارائه می‌کند، که تخفیفی از قیمت فهرست است که حتی افراد مرفه نیز می‌توانند دریافت کنند. این امر باعث می شود والدین مجبور نباشند در مورد این موضوع مطالعه کنند تا داده ها را از بسیاری از وب سایت ها استخراج کنند.

او گفت: «نیمی از نبرد فقط تلاش برای تشخیص این است که چه داده‌هایی مفید هستند، در مقابل احساس اینکه باید همه آن‌ها را بررسی کنید. و به همین دلیل است که شما یک صنعت کلبه ای از والدین ناامید را می بینید که احساس درد می کنند و اقدام می کنند.

باید قانونی وجود داشته باشد: بیشتر فروشندگان داده لیست آرزوهایی از چیزهایی دارند که در صورت مسئولیت از کالج ها می خواهند فاش کنند. آقای. فن از همه کالج‌ها می‌خواهد که جدیدترین به اصطلاح مجموعه داده‌های مشترک – مجموعه‌ای غنی از اطلاعات در مورد قیمت‌گذاری و موارد دیگر – را تا دسامبر هر سال منتشر کنند.

او گفت: “من می دانم که آنها هرگز نرخ پذیرش یک مرد آسیایی در کالیفرنیا را که در STEM درخواست می کنند، تقسیم نمی کنند.” “اما همه خانواده ها صرفاً به دنبال شفافیت در این روند هستند. آیا من رقابتی هستم؟ آیا می توانم آن را بپردازم؟ این یک کمک واقعی خواهد بود.»

PRICE: رایگان.

نقطه درد: ام‌اس. درآمد خانوار والاب به اندازه‌ای زیاد است که فرزندانش واجد شرایط دریافت کمک‌های مبتنی بر نیاز نیستند. اما درآمد آنقدر زیاد نیست که به راحتی تمام آنها را بپردازد، مخصوصاً در کالج های خصوصی.

او گفت: “کالج ها به شما می گویند، “نگران نباشید، بیشتر مردم قیمت برچسب را نمی پردازند.” اما هیچ کس به شما نمی گوید که واقعاً چه قیمتی می پردازند.

همه کالج‌ها موظفند ماشین‌حساب‌های به اصطلاح قیمت خالص را در وب‌سایت‌های خود ارائه دهند. وقتی آنها دقیق هستند – گاهی اوقات درست نیستند، اگر کالج ها از موارد خوب استفاده نمی کنند یا به خوبی از آنها نگهداری نمی کنند – می توانند به خانواده ها درک کلی از میزان کمک های مبتنی بر نیاز را بدهند. با این حال، مدارس ملزم به تخمین میزان کمک شایستگی شما نیستند.

پس خانم Vallab ابزاری برای این کار ساخت. با میانگین‌های مختلفی که کالج‌ها در یک وب‌سایت دولتی کمتر شناخته شده منتشر می‌کنند شروع می‌شود و سپس از الگوریتمی برای ارزیابی فهرستی از مدارس احتمالی استفاده می‌کند – و سایر مدارس را پیشنهاد می‌کند که ممکن است تخفیف بیشتری داشته باشند.

باید قانونی وجود داشته باشد: یکی از مشکلات ماشین حساب های قیمت خالص این است که باید آنها را یکی یکی پر کنید، اغلب با داده های یکسان. ام‌اس. والاب معتقد است که باید یک واحد جهانی وجود داشته باشد که تخمین‌هایی را برای هر مکتبی ارائه کند.

PRICE: 49 دلار

نقطه درد: ام‌اس. مور به عنوان دندانپزشک و معلم ریاضی کار کرده است و در طول سال ها مشاوره های دانشگاهی انجام داده است. اما نیاز خانواده‌ها به داده‌های مناسب در لحظه‌ی مناسب زمانی که یکی از فرزندان او قبل از شروع کلاس‌ها در مقطع لیسانس تحصیل می‌کرد، به شدت احساس می‌شد.

ام‌اس. مور از رقمی آگاه بود که نشان دهنده نرخ پایین فارغ التحصیلی چهار ساله برای مردان در کالجش بود. سال پنجم به معنای انبوهی از بدهی است. بنابراین او به اداره ثبت احوال رفت و به دنبال یک طرح آهنین برای فارغ التحصیلی به موقع بود.

خانم “او مانند یک روح سفید ظاهر شد.” مور گفت. آنها به او گفته بودند که فکر نمی‌کنند در چهار سال آینده راهی وجود داشته باشد.

این زوج در نهایت کار را قطع کردند و مدرسه دیگری همچنان مایل بود همان تخفیفی را که چند ماه قبل از آن رد کرده بود به او بدهد. بنابراین، کسب‌وکاری متولد شد که تلاش می‌کرد تا موارد متنوعی مانند نرخ فارغ‌التحصیلی و آمار جرایم دانشگاه را جمع‌آوری کند – و آنها را به خانواده‌ها تحویل دهد.

او گفت: “داده های خوب باید باعث ایجاد مکالمات خوب شود.”

باید قانونی وجود داشته باشد: ام‌اس. مور می‌خواهد که نامه‌های به‌اصطلاح جایزه‌ای که قصد توضیح بسته کمک مالی دانشجوی پذیرفته‌شده را توضیح می‌دهند، شامل یک قیمت خالص باشد، یا اینکه خانواده‌ها پس از کسر کمک‌های مالی از فهرست قیمت، اما قبل از اینکه تصمیم بگیرند هر کمکی را دریافت کنند، مسئول آن هستند. وام. باور کنید یا نه، بسیاری از کالج ها این رقم را به وضوح ارائه نمی کنند – یا اصلاً.

PRICE: رایگان.

نقطه درد: دکتر دکتر می گوید: «مردم رویکردهای متفاوتی برای مقابله با اضطراب دارند. O’Meara از طریق ایمیل به من گفت. “کار من جمع آوری داده های بسیار زیاد است.”

به عنوان استاد دپارتمان بوم شناسی و زیست شناسی تکاملی در دانشگاه تنسی، او عادت دارد انبوهی از داده ها را معنا کند، و اعدادی که او در مورد کالج جمع آوری کرده است، از جمله داده های فراوان در مورد قیمت و کمک های مالی بسیار زیاد است.

آنها همچنین پنجره ای به نیازهای خانواده خود او هستند. فرزندان او بیشتر به زندگی در یک بیابان یا جنگل اهمیت می دهند تا اینکه تیم های ورزشی خوب هستند، بنابراین او اطلاعاتی در مورد آب و هوا و زیست محیطی ارائه می دهد. دخترش دوست دارد کوه‌های اطرافش را ببیند، بنابراین او به این فکر می‌کند که چگونه کوه‌ها می‌توانند خود را در داده‌هایی که در آینده به مجموعه‌اش اضافه می‌کند نشان دهند.

مسائل بهداشتی و اجتماعی نیز در دستور کار او قرار دارد، مانند در دسترس بودن سقط جنین و خطر قوانین ضد تراجنسیتی.

باید قانونی وجود داشته باشد: دکتر. O’Meara مایل است اطلاعات بیشتری در مورد انواع رفتارهای نادرست در مدارس وجود داشته باشد.

او همچنین آرزو می کند که درک بهتری از رضایت دانش آموزان و فارغ التحصیلان وجود داشته باشد. برای او متوسط ​​بدهی و حقوق کافی نیست.

او می‌گوید: «کسی می‌تواند زندگی شاد و رضایت بخشی داشته باشد که به عنوان یک مددکار اجتماعی یا یک هنرمند تفاوت داشته باشد، اگر حقوق مناسبی به او داده شود، حتی اگر هنوز هم پول کمتری نسبت به یک بانکدار سرمایه‌گذاری داشته باشد». “اگر همه چیز خوب پیش برود، دانشگاه باید کسی را وارد زندگی او کند.”

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما