بیجو فیلیپس پس از محکومیت به تجاوز، از دنی مسترسون درخواست طلاق می کند

لس آنجلس – بیژو فیلیپس چند روز پس از محکومیت ستاره سابق «آن شوی دهه 70» به 30 سال زندان به دلیل دو اتهام تجاوز جنسی، از دنی مسترسون درخواست طلاق داد.

به گزارش وب سایت دادگاه، فیلیپس، بازیگر 43 ساله، روز دوشنبه برای پایان دادن به ازدواج نزدیک به 12 ساله خود با مسترسون، 47 ساله، به دادگاه عالی سانتا باربارا مراجعه کرد. این زوج یک دختر 9 ساله دارند. جزئیات بیشتر در دسترس نیست.

وکیل فیلیپس به ایمیل‌ها پاسخ نداد و نماینده مسترسون از اظهار نظر خودداری کرد. مسترسون بر بی گناهی خود تاکید می کند و وکلای او گفته اند که قصد دارند از محکومیت او با مدارک و چالش های قانون اساسی تجدید نظر کنند.

فیلیپس در طول دو دادگاه طولانی به همراه سایر اعضای خانواده مسترسون در دادگاه حضور داشت که اولین مورد به یک محاکمه نامناسب ختم شد و مورد دوم به محکومیت دو مورد از سه مورد تجاوز جنسی مربوط به سال 2003 ختم شد.

او در دادگاه هنگام خواندن احکام مجرمیت در 31 مه گریه کرد و در برخی مواقع در جلسه صدور حکم در 7 سپتامبر، زمانی که قاضی مسترسون را به 25 سال و نیم زندان محکوم کرد، احساسات مشابهی از خود نشان داد. قبل از اینکه واجد شرایط آزادی مشروط شود.

فیلیپس در نامه ای به قاضی قبل از صدور حکم، از او به عنوان یک شوهر و پدر تمجید کرد.

فیلیپس نوشت: «می‌توانم بگویم دنی به معنای واقعی کلمه نجات دهنده من بود.

این نامه که قبل از صدور حکم به شدت ویرایش شده بود، می‌گفت که او و مسترسون مزرعه‌ای را خریداری کردند که او به تاکستانی در روستایی سانتا باربارا تبدیل کرده بود، پس از تحقیقات پلیس نشان داد که او آن را از دست داده است.

فیلیپس او را «پدر شگفت‌انگیزی» خطاب کرد و گفت: «من و دخترم از اینکه او در خانه با ما نیست ناراحتیم.»

فیلیپس، دختر جان فیلیپس، خواننده و ترانه‌سرا «The Mamas and the Papas» و بازیگر Genevieve Waite، یک مدل نوجوان بود و قبل از اینکه به بازیگری روی آورد، آلبوم آواز خود را منتشر کرد. او در فیلم‌هایی از جمله تقریبا معروف و برنامه‌های تلویزیونی از جمله افزایش امید و قانون و نظم: واحد قربانیان ویژه ظاهر شده است.

او از سال 2004 با مسترسون شروع به ملاقات کرد. آنها در سال 2009 نامزد کردند و در سال 2011 در ایرلند ازدواج کردند.

مسترسون از سال 1998 تا 2006 با اشتون کوچر، میلا کونیس و تافر گریس در کمدی کمدی فاکس که دهه 70 نمایش می دهد، همبازی بود. اداره پلیس لس آنجلس در سال 2017 اعلام کرد که او به دلیل تجاوز جنسی تحت بازجویی قرار دارد و در سال 2020 دستگیر شد. کوچر و کونیس پس از انتشار نامه‌هایشان به قاضی که خواستار اغماض برای مسترسون شده بود عذرخواهی کردند و مورد انتقاد قرار گرفتند.

او در سال 2003 به اتهام تجاوز به دو زن که از طریق کلیسای ساینتولوژی می شناخت، محکوم شد. هر دو شهادت دادند که او نوشیدنی های آنها را با مواد مخدر آغشته کرده و به شدت به آنها حمله کرده است. دادگاه در مورد سومین پرونده که در آن او به یک دوست دختر سابق در سال 2001 تجاوز کرده بود، به رأی متفق القول نرسید.

حق چاپ © 2023 واشنگتن تایمز، LLC.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما