انتخابات سراسری فردا برگزار می شود

کد خبر : 1950205 |
21 تیر 1402 ساعت 12:53 |
1.6 هزار بازدید |

0
نقطه نظر

سخنگوی فدراسیون کشتی:

علیرغم اعلام وزارت ورزش، سخنگوی فدراسیون کشتی مبنی بر عدم اطلاع رسانی رسمی در خصوص کاندیداها از برگزاری انتخابات در زمان مقرر خبر داد.

انتخابات سراسری فردا برگزار می شود

به گزارش “ورزش سه” و بنا به هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتی این فدراسیون اواخر فروردین و بیست و دومین روز از ماه برگزار شد.

از مجموع 15 نفر ثبت نام شده، 9 نفر مورد تایید کمیته تطبیق برای شرکت در انتخابات قرار گرفتند و فدراسیون نیز اعلام کرد که مراجع ذیصلاح توانایی 6 نفر را برای حضور در انتخابات تایید کرده اند.

علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، حمید بنی تمیم، حمید یااری، حمید سیفی و مصطفی میرزایی این 6 نفر بودند و گفته می شد که عباس جدیدی و عبدالله عزیزی به زودی جواز حضور در انتخابات را خواهند یافت.

علیرغم اینکه اخیرا وزارت ورزش اعلام کرده است که ابلاغ رسمی صلاحیت نامزدها به وزارتخانه نرسیده است، اما محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید می کند که طبق توافق قبلی وزارت ورزش. و فدراسیون کشتی، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

امامی گفت: فردا (پنجشنبه) ساعت 10 مجمع انتخاباتی در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود و دعوتنامه برای اعضای مجمع ارسال شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی درباره تعداد اعضای هیئت توضیح داد: هیئت کشتی 45 نفره است که اکنون چهار نفره آن را مدیریت می کنند.

امامی در خصوص کاندیداهایی که صلاحیت آنها تایید شده است، گفت: تا زمان برگزاری مجمع، در صورت ابلاغ تایید صلاحیت به تک تک افراد، مجوز حضور در مجمع را به عنوان کاندید دریافت می کند.

بر اساس این گزارش، استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، قم و همدان با سرپرست اداره می‌شوند و هیئت انتخابات دارای ۴۱ عضو رای‌دهنده خواهد بود.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما