نحوه تماشای جوایز تونی زمان، کانال، جریان

جوایز تونی چه زمانی برگزار می شود؟ خیلی خوشحالیم که پرسیدی!

جوایز تونی، که هر ساله به بهترین نمایشنامه ها و موزیکال های اجرا شده در برادوی اهدا می شود، یکشنبه شب برگزار می شود.

رویداد اصلی، با تعداد زیادی آهنگ و رقص در میان جوایز، ساعت 20:00 شرقی است و از تلویزیون CBS و در پارامونت پلاس پخش خواهد شد. و قبل از آن، از ساعت 6:30 بعد از ظهر شرقی، پیش نمایشی برگزار می شود که در آن تعدادی جوایز برای کارهای خلاقانه، مانند طراحی، اهدا می شود. این در تلویزیون پلوتو پخش خواهد شد.

امسال قرار است از چند جهت با معمول متفاوت باشد.

ابتدا این مراسم در مکانی جدید برگزار می شود: کاخ یونایتد، یک خانه سینمای سابق در واشنگتن هایتس، که یکی از شمالی ترین محله های منهتن است. دلایل این حرکت عمدتاً مالی است. اجاره کاخ یونایتد نسبت به تالار موسیقی رادیو سیتی، جایی که نمایش اغلب در آنجا برگزار می‌شود، بسیار ارزان‌تر بود.

دوم، فیلمنامه نویسان در اعتصاب هستند، و این اعتصاب در ابتدا تهدیدی برای اختلال در تونیز بود، زیرا دیگر برنامه های جوایز تلویزیونی را مختل کرد. به منظور حصول توافق انجمن نویسندگان آمریکا مبنی بر عدم پخش تلویزیونی، جوایز تونی باید متعهد می‌شد که در طول مراسم اهدای جوایز از هیچ نوشته‌ای استفاده نکند. نتیجه این است که نسبت به سال های عادی آواز خواندن بیشتر و کمتر صحبت خواهد شد.

این پخش برای دومین سال متوالی توسط آریانا دبوز میزبانی می شود که امسال به دلیل عدم حضور نویسندگان، انتظار می رود بیشتر برقصد و کمتر شوخی کند. او سال گذشته برای بازی در بازسازی «داستان وست ساید» استیون اسپیلبرگ برنده جایزه اسکار شد و در سال 2018 به عنوان یکی از سه بازیگر زن نقش دونا سامر در جوک باکس موزیکال «تابستان» نامزد دریافت جایزه تونی شد. پیش نمایش امسال Tonys توسط جولیان هاف (“POTUS”) و Skylar Astin (“بیداری بهار”) میزبانی خواهد شد.

هر یک از پنج نمایش نامزد بهترین موزیکال یک آهنگ را اجرا خواهند کرد – این آهنگ‌ها «و جولیت»، «کیمبرلی آکیمبو»، «نیویورک، نیویورک»، «شوک شده» و «بعضی‌ها آن را داغ دوست دارند». و هر چهار نمایش نامزد شده برای بهترین احیای موسیقی نیز اجرا خواهند کرد – “Camelot”، “Into the Woods”، “Parade” و “Sweeney Todd”.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد! لی میشل قرار است تعدادی از احیای «دختر بامزه» را که یک سال پیش افتتاح شد، رهبری کند. گروه بازیگران «صدای زیبا»، موزیکال جوک باکس درباره نیل دایموند نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت. و خواکینا کالوکانگو، یکی از برندگان سال گذشته تونی، آهنگی را برای همراهی با بخش In Memoriam خواهد خواند.

برادوی هنوز در تلاش است تا پس از تعطیلی طولانی مدت ویروس کرونا بهبود پیدا کند – میزان حضور 17 درصد کمتر از سطح قبل از همه گیری است – و تهیه کنندگان جوایز تونی را راهی مهم برای معرفی مخاطبان زیادی به جدیدترین نمایش ها می دانند.

همچنین، تونی‌ها راهی برای ارتقای تئاتر به‌عنوان یک شکل هنری هستند که اغلب باعث ارتقای شغل هنرمندان درگیر می‌شوند. بردها و نامزدی ها به اجرای نمایشنامه ها در تئاترهای منطقه ای و تدریس در کالج ها کمک می کند و اجراهای تلویزیونی به فیلم های موزیکال در فروش بلیط و تور کمک می کند.

جوایز تونی که به نام آنتوانت پری بازیگر و بشردوست نامگذاری شده است، توسط لیگ برادوی و بال تئاتر آمریکا اهدا می شود. برندگان توسط رای دهندگان انتخاب می شوند – که امسال 769 نفر از آنها وجود دارد – که عمدتاً از افراد داخلی صنعت هستند: تهیه کنندگان، سرمایه گذاران، بازیگران، نویسندگان، کارگردانان، طراحان و بسیاری دیگر که زندگی و معیشت مرتبط با تئاتر دارند.

مراسم این یکشنبه هفتاد و ششمین دوره جوایز تونی خواهد بود.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما