آمدن به مرکز شهر «پال جوی»، «تایتانیک» و بیستمین پاییز برای رقص

اجرای مجدد کنسرت “تایتانیک”، “روزی روزگاری تشک” و “آخرین جام ژله”؛ رونمایی از بازنویسی موزیکال راجرز و هارت “پال جوی” که قبلا اعلام شده بود. و آثار رقص باله اپرای لیون و پم تانوویتز: مرکز شهر نیویورک برنامه هایی را برای یک فصل بلندپروازانه 2023-24 اعلام کرده است، فصلی که در آن سی امین انکور خود را جشن می گیرد! مجموعه و بیستمین جشنواره پاییز برای رقص.

Lear deBessonet، مدیر هنری Encores!، یک مجموعه کنسرت که موسیقی های کلاسیک و کمیاب را احیا می کند، روز چهارشنبه در یک انتشار خبری گفت: “این فصلی است که بخش های مساوی شادی، نوآوری و مقیاس اپرا دارد.”

یکی از نکات برجسته، ارائه گالا مرکز سیتی خواهد بود: اقتباسی از موزیکال سال 1940 “پال جوی” (1-5 نوامبر)، که اکنون در یک جامعه سیاه پوست – در جنوب شیکاگو در دهه 1940 – با بازی افرایم سایکس در نقش جوی ایوانز اتفاق می افتد. یک خواننده جاز که حاضر نیست هنر خود را در برابر نژادپرستی به خطر بیندازد، و جنیفر هالیدی (برنده تونی برای «دختران رویایی») به عنوان مالک کلوپ شبانه. این محصول به کارگردانی تونی گلدوین و ساویون گلاور با کتاب جدیدی از ریچارد لاگراونیز و دنیل بیتی، همچنین آیشا جکسون (روزی روزگاری دیگر) و الیزابت استنلی (قرص کوچک دندانه دار) را نیز بازی خواهند کرد.

این یک کارگردانی جدید برای «پال جوی» است که در ابتدا شخصیت‌های سفیدپوست را به نمایش می‌گذاشت. در سال 2021، جفری ریچاردز تهیه کننده گفت که این نسخه از نو را در طول فصل 2022-23 به برادوی خواهد آورد، که به تازگی بدون نمایش به پایان رسید. اکنون تولید تاخیری به جای آن یک سیتی سنتر اجرا خواهد شد – و پس از آن، چه کسی می داند؟ دو تا از احیاگرهای موسیقی این فصل که نامزد تونی شده بودند، «Into the Woods» و «Parade» در مرکز شهر شروع شدند.

فصل سیتی سنتر با بیستمین جشنواره پاییز برای رقص (27 سپتامبر تا 8 اکتبر) آغاز خواهد شد که شامل همکاری سارا میرن از باله شهر، طراح رقص بابی جن اسمیت و باس باریتون داوون تاینز است. ارائه شده با جشنواره رقص Vail; و همچنین نمایش یک اثر اصلی از هنرمند رقص خیابانی افرات اشری و رقصنده تپ میشل دورنس. این جشنواره دو هفته‌ای همچنین شامل اجراهایی از باله سلطنتی بیرمنگام به رهبری کارگردان کارلوس آکوستا و بیجینی ساتپاتی، مترجم رقص کلاسیک هندی اودیسی خواهد بود.

در ژانویه، انکورهای اصلی! این مجموعه با «روزی روزگاری تشک» آغاز می‌شود، اقتباسی کمدی موزیکال در سال 1959 از داستان پری هانس کریستین اندرسن «شاهزاده خانم و نخود» با موسیقی مری راجرز، شعر مارشال بارر، و کتابی از جی تامپسون، دین فولر و بارر. ساتن فاستر (“Anything Goes”، “The Music Man”) در نقش شاهزاده خانم وینیفرد ویبگنه، جسور و دوست داشتنی ایفای نقش می کند، نقشی که کارول برنت را در سال 1959 تبدیل به یک ستاره کرد. دبسونت یک اقتباس کنسرت جدید را کارگردانی خواهد کرد (24 ژانویه – 28) توسط امی شرمن-پالادینو، خالق مجموعه تلویزیونی “خانم شگفت انگیز. Maisel.”

به دنبال آن «آخرین جام جلی»، موزیکال 1992 برادوی درباره زندگی پیشگام جاز، جلی رول مورتون، با کتابی از جورج سی ولف، شعر سوزان بیرکنهد و موسیقی مورتون و لوتر هندرسون (21 فوریه). -25). محصول اصلی برنده سه جایزه تونی، از جمله بهترین بازیگر نقش اول مرد برای گریگوری هاینز و بهترین بازیگر زن برای تونیا پینکینز شد. کارگردانی آن را رابرت اوهارا برعهده خواهد داشت و بازیگران آن اعلام خواهند شد.

این مجموعه با احیای موزیکال پیتر استون و موری یستون در سال 1997 “تایتانیک” به پایان می رسد که معروف ترین فاجعه دریایی قرن بیستم (12 تا 16 ژوئن) را بازگو می کند. محصول اصلی (بدون ارتباط با فیلم حماسی جیمز کامرون) برنده پنج جایزه تونی از جمله بهترین موزیکال شد، اما هرگز احیای برادوی دریافت نکرد. کارگردانی آن بر عهده آن کافمن خواهد بود و انتخاب بازیگران نیز اعلام خواهد شد.

مجموعه سیتی سنتر 24-2023 همچنین شامل بیش از دوجین رقص، از جمله باله اپرای لیون در “رقص”، همکاری رقص لوسیندا چایلدز در سال 1979 با آهنگساز فیلیپ گلس و هنرمند مفهومی سول لویت (19 تا 21 اکتبر) است. و همچنین «آواز آوازها» پم تانوویتز، طراح رقص، که تنظیمات همخوانی دیوید لانگ از شعر کتاب مقدس را با حرکتی الهام گرفته از رقص محلی یهودی (9-11 نوامبر) ترکیب می کند.

برای پایان سال، تئاتر رقص آمریکایی آلوین آیلی، شرکت رقص مقیم مرکز، شصت و پنجمین سالگرد خود را با فصلی (29 نوامبر تا 31 دسامبر) جشن خواهد گرفت که شامل «روح رقص» اثر رونالد کی براون، اثری در سال 2009 است. ترکیبی از سبک های رقص مدرن آفریقایی و آمریکایی.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما