نظر دایان فاینشتاین پیر است، کاملاً. او همچنین یک غول مطلق است.

او اکنون 89 سال دارد، مسن‌ترین سناتور کنونی، و صحبت‌های زیادی در مورد اینکه آیا او انرژی کافی و تیزبینی بهینه را برای این کار به ارمغان می‌آورد، وجود دارد. این مصادف با یک گفتگوی بزرگتر است که به عزم ظاهری جو بایدن برای انتخاب یک دوره دوم ریاست جمهوری که پس از 86 سالگی پایان می یابد، در مورد سن، توانایی، اپتیک و زمانی که یک رهبر باید افسار را واگذار کند، مرتبط است. بحث منصفانه و ضروری است.

اما هرگز نباید تمام کارهایی را که یک فرد به دست آورده، کم کند یا حواس ما را از آن منحرف کند. هرگز نباید آن نوع اقتدار اخلاقی را که می‌تواند از مجموعه‌ای از سال‌ها ناشی شود – از تمام چیزهایی که یک فرد از سر گذرانده، همه چیزهایی که دیده و زنده مانده است، به حداقل برساند. هرگز نباید صحنه ها را از هر حلقه برجسته حذف کند.

دو تا از صحنه‌های فاینشتاین که از بین چندین صحنه انتخاب شده‌اند:

در مارس 2013، او با موفقیت مبارزه کرد تا از طریق کمیته قضایی سنا، ممنوعیت منقضی شده سلاح های تهاجمی را بازگرداند. در یک مقطع سناتور تد کروز، یک جمهوری‌خواه تگزاس با تفسیری خشن و واقعی از متمم دوم متمم دوم، تسلط قانون اساسی خود را زیر سوال برد. او پاسخ داد: “من کلاس ششمی نیستم.” “من وکیل نیستم. اما پس از 20 سال، من از نزدیک با قانون اساسی آشنا شدم.” به این میگن تجربه و این نمونه ای از آرامشی است که ایجاد می کند.

در ماه مارس سال بعد، او به مجلس سنا رفت تا سیا را به عنوان بخشی از تلاش های طولانی مدت و سرسختانه خود به حساب آورد تا ایالات متحده را به دلیل استفاده از سایت های سیاه، شکنجه و مواردی از این دست پس از حملات تروریستی سپتامبر، متهم کند. 11، 2001. سخنرانی پرشور او – که با تشویق هموطنان دموکرات در ضیافت ناهار حزبی در اواخر همان روز مواجه شد – نقشی را که او علیرغم ضربه خشمگینانه به دست آورد، به عنوان وجدان کشور در مورد رفتار با زندانیان در جنگ علیه تروریسم تثبیت کرد. او در آن زمان، در سن 81 سالگی، مسن‌ترین سناتور در حال خدمت بود. و این مناسب است. این به او قد و قامت – و بی باکی – داد تا دولت اوباما را کنار بزند و کاری را که احساس می کرد باید انجام دهد.

فاینشتاین همیشه راه خودش را رفته است و از قطب‌نمای خودش پیروی می‌کند، هرگز به اندازه کافی مترقی برای چپ نبوده است، نه آن‌طور که میانه‌روها می‌خواستند او را پیش‌بینی‌پذیر و به‌طور پیوسته می‌دانند، خاص و متعصب.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما