این تیم در فوتبال آینده پرتغال را شکست خواهد داد

کد خبر : 1940262 |
06 ژوئن 1402 ساعت 18:28 |
43.9 هزار بازدید |

4
نقطه نظر

مهاجم ایرانی پورتو

مبارزه برای عنوان قهرمانی تنها دوئل پورتو و بنفیکا در رقابت های این فصل لیگ پرتغال نیست.

این تیم در فوتبال آینده پرتغال را شکست خواهد داد

به گزارش “ورزش سه”، عنوان قهرمان این فصل لیگ پرتغال امشب مشخص می شود. شانس بنفیکا برای قهرمانی در جام حذفی بسیار بیشتر از پورتو است چرا که عقاب ها در خانه مقابل سانتا کلارا به مصاف قعر جدول می روند و با پیروزی در این بازی می توانند قهرمانی خود را به ثبت برسانند.

اما درگیری پورتو و بنفیکا فقط در این زمینه نیست چرا که مهدی طارمی و گونکالو راموس دوئلی جذاب و دیدنی برای کسب عنوان آقای گل پرتغال دارند و در پایان بازی های امشب مشخص می شود که چه کسی به این عنوان دست پیدا می کند. کفش طلای فوتبال این کشور را بردار

1880284

این بازیکنان در پنج دوره از هفت دوره اخیر لیگ پرتغال، بنفیکا بودند که عنوان مرد گل را کسب کردند و در 2 فصل نیز بازیکنان اسپورتینگ این عنوان را کسب کردند. در واقع در 7 فصل اخیر لیگ پرتغال در اختیار نمایندگان شهر لیسبون بوده است و پورتو در سال های اخیر هیچ سهمی نداشته است.

مهدی طارمی حالا این فرصت را دارد تا بالاخره بعد از 7 فصل بازیکنی از پورتو را به این عنوان بیاورد. جایی که جکسون مارتینز با لباس اژدهای آبی و سفید در فصل 2014-2015 توانست عنوان مستر استریت را برای تیمش به ارمغان بیاورد و پس از آن همیشه کفش طلا به لیسبون رسید.

شاید پورتو امشب نتواند قهرمان لیگ شود اما مهدی طارمی که 21 گل زده و با گونچالو راموس 18 گل فاصله دارد می تواند این عنوان شخصی را کسب کند تا اژدها در این مورد عقاب ها را شکست دهد. مهاجم کفش های طلا را به بندر برد.

1880286

در مورد رقیب طارمی نیز باید به این نکته اشاره کرد که به عنوان آینده فوتبال پرتغال نیز از آن یاد خواهد شد. بازیکنی که جای کریستیانو رونالدو را در جام جهانی گرفت و خود را در طلب تیم های بزرگی مانند رئال مادرید می بیند. جالب ترین نکته این است که طارمی فصل گذشته نیز برای کسب عنوان مرد گل رقابتی با داروین نونز بازیکن سابق بنفیکا داشت که کفش طلا به بازیکن فعلی لیورپول رسید.

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما