نبرد بر سر پارکت آرتا و نحوه برنده شدن در آن

متاسفانه به دلیل تغییرات مداوم در بازار، قیمت پارکت ایرانی در طول زمان متغیر است و نمیتوان برای یک بازه زمانی خاص قیمت دقیقی تعیین کرد. تنوع قیمتی در انواع لمینت و کفپوش پی وی سی به چه دلیل است؟ یک اتاق با پارکت لمینت تیره ودیوارهای روشن, پهن ترو پایین تر به نظر می رسد. ضخامت پارکت: افزایش ضخامت پارکت نیاز به زحمت، انرژی و زمان بیشتری از سمت متخصصان نصب دارد. به همین منظور پارکت لمینتها در کلاسهای سایشی مختلفی تولید میشوند که در زمان خرید میبایست به آن توجه شود و پارکت لمینتی متناسب با میزان تردد محیط انتخاب شود. حتما تا به حال اسم پارکت لمینت را شنیده اید. اما هنگامی که کفپوش لمینت با فوم یا کفپوش نمدی ترکیب شود، کمصدا، نرمتر و برای راه رفتن راحتتر خواهد بود. اما این مساله به نگهداری دقیق و نوع استفاده بستگی دارد. چون این کفپوش نسبت به آب و رطوبت ضعف داره، برای تمیز کردن اون نمیشه از بخارشوی استفاده کرد. اما چون لایه داخلی لمینت یعنی HDF، پایه چوبی داره، در مقابل رطوبت مقاوم نیست و نمیشه اون رو برای حمام و سرویس بهداشتی و یا محلهایی با رطوبت زیاد، استفاده کرد. همانطور که میدونید، کفپوش نقش خیلی مهمی در دکوراسیون داخلی منزل و محل کار داره و انتخاب متناسب و آگاهانهی اون میتونه نقش خیلی مهمی در حس و حال فضای داخلی داشته باشه.

پارکت لمینت آرتا

پارکتها گرما و حس طبیعت را در فضای خانه به ارمغان می آورد و برای دکوراسیونهایی که میخواهند خانه را تاریخی جلوه دهند بسیار پرکاربرد است ولی به دلیل قیمت بسیار بالا و معایبی چون مشکلات نگهداری، چندان در بازار فروش کاربرد ندارد. سرامیک : در چندین سال گذشته محبوبیت سرامیک افزایش چشمگیری داشته و بی دلیل هم نبوده است. قیمت نصب قرنیز سال ۱۴۰۲ بر حسب متراژ خانه بین 10,000 تا 20,000 تومان با توجه به ضخامت قرنیز اعلام شده است. پیشنهاد میکنیم برای دریافت قیمت دقیق نصب پارکت، تصویر محل موردنظر، متراژ دقیق و نوع مواد اولیه خریداریشده را به متخصص نصب اعلام کنید. دستمزد نصب پارکت برای فضاهای کمتر از ۵۰ متر، بعد از بازدید یا دریافت اطلاعات بهصورت کلی، و برای بالای ۵۰ متر، برحسب متراژ محاسبه میشود. متراژ محل نصب: برای متراژ کمتر از 50 متر، هزینه پارکت به ازای هر روز، حساب میشود. هرچند تا زمانی که پارکت لمینت به طور معقولی خشک نگه داشته میشود، به طور منظم تمیز میشود و متناسب با تردد محیط انتخاب شده باشد، انتظار میرود طول عمری مشابه با کفپوش پی وی سی داشته باشد. اگر پارکت لمینت سقف تیره و دیوار روشن باشد حس بودن در زیر زمین به فرد منتقل میشود.

از قهوهای روشن تا قهوهای تیره، با طرحها و بافتهای متنوع، لمینت Emboss نیازهای شما را برای یک لمینت با درجهبندی فرسایشی AC5 به طور کامل برطرف خواهد کرد. 6. مقاومت حرارتی بالا: پارکتهای لمینت این قابلیت را دارند که سیستم گرمایشی خانه را در در سراسر کف خانه انتقال دهند و به گرم ماندن خانه کمک کنند. یکی از معایب برجسته پارکت آرتا، مقاومت کم در برابر سیستم های گرمایشی و سرمایشی است که تجهیزات آنها در قسمت کف قرار دارد. AC3: برای منازل مسکونی، اتاق هتلها و کلاً مکانهایی با تردد کم و معمولی استفاده میشه. بعد از تمیز کردن پارکت چوبی با مایع مخصوص شستشو ، اگر مایع به آبکشی نیاز دارد با دستمال مرطوب و بسیار کم آب، سطح پارکت را تمیز کنید و سپس با یک حوله یا دستمال خشک سطح را خشک کنید. در این سبک میتوانید از طرحهای داماس مدرن و یا پتینه مدرن استفاده کنید. همین امروز می توانید اقدام به خرید و استفاده پارکت با قیمت مناسب کنید. به همین دلیل مراقب باشید تا برای تمیز کردن کفپوش های چوبی محصولات درست و مناسب را خریداری کنید. این پارکت به دلیل اینکه کیفیت و طراحی بسیار بالایی دارد به عنوان برند درجه یک در سراسر ( ایران)شناخته شده است و شهر اردبیل مرکز اصلی ساخت این پارکت است.

یک واقعیت شگفت انگیز در مورد پارکت لمینت آرتا Uncovered

برای خرید هم حتما باید به نوع آن دقت کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. قیمت فروش پارکت لمینت هایی که در این صفحه مشاهده میکنید ممکن است بروز نباشد بنابراین برای خرید قبل از پرداخت وجه باید از طریق تماس تلفنی موجودی و قیمت جدید و نهایی محصول را استعلام فرمایید. شما محدود نیستید و تقریباً می توانید از لمینت در هر اتاقی استفاده کنید. ساخت پارکت لمینت در کارخانه ها صورت می گیرد و معمولا از قوی ترین و مقاوم ترین چوب های درختان استفاده می شود. قیمت خرید پارکت چوبی با توجه به نوع چوب، کارخانه سازنده و برند و رنگ آن ثابت نیست. تولیدات پارکت های کارخانه آرتای استان اردبیل از اچ دی اف (HDF) با مقاومت بالا استفاده می شود. در زمان نصب پارکت لمینت آرتا کافی است که در زیر آن فوم عایق حرارتی و صوتی 2 میلیمتر استاندارد استفاده کرد تا در مصرف انرژی و همچنین کاهش صدا به طرز قابل ملاحظه ای جلوگیری شود. از طرفی برای مناطق خشک، پارکت لمینت به خوبی کار میکند. ممکن است این کار هنگام نصب آخرین ردیف پانل یا در محلی که چرخاندن پانل ها سخت یا غیر ممکن است، ضروری باشد.

  • تضمین منصفانهترین قیمت
  • ایجاد سروصدا در هنگام راه رفتن در صورت نصب نامناسب
  • تنوع طرح و رنگ بالا
  • هزینه نصب پس از بازدید برآورد و اعلام میگردد

برخی از انواع کفپوش لمینت ها مقاوم در برابر آب هستند ، بنابراین برای اتاق هایی که ممکن است مقداری آب یا نوشیدنی در آن ها وجود داشته باشد ، مانند ناهارخوری و راهرو ها ، انتخاب بهتری است. پارکت لمینت ها با تنوع بیشتر عرضه می شوند و از ویژگی های بهتری برای فضاسازی محیط برخوردار هستند. ضخامت لمینت های موجود در بازار در حال حاضر ٨ میلیمتر و هر تایل لمینت به ابعاد ۱۲۹۰ در ۱۹۱ میلیمتر (معادل ۱۲۹ در ۱۹/۱ سانتی متر) می باشد. اما گاهی برای ادارات یا پاساژها از پارکت لمینت سفید براق نیز استفاده میکنند. این تفاوت به دلیل متریال مورد استفاده در اونهاست. این کلیکها به دلیل افزایش فشار یا چفت شدن نادرست شکسته میشوند. تفاوت دیگر آن در روش نصب پارکت است که توسط سیستم کلیکی صورت می پذیرد به طور کلی لمینت ها دارای کلیک هایی هستند که به صورت نر ومادگی در هم چفت می شود یعنی در زمان نصب برجستگی یک لمینت در فرورفتگی لمینت دیگر قفل می شود ولی در نصب پارک تنها از چسب استفاده می شود. مساحت و محل نصب: مساحت کلی فضاهایی که نیاز به کفپوش دارند و محل نصب آن نیز تأثیرگذار بر قیمت است.

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما