دانلود مستقیم فیلتر شکن پرسرعت قوی جدید ️ موبایل و کامپیوتر فروشگاه علوی پور

با نصب توربو وی پی ان علاوه بر اینکه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به راحتی به اینترنت متصل شوید، امکان تجربه بازی آنلاین بدون هیچ گونه قطعی و توقفی نیز برای شما فراهم می شود. همچنین شما می‌توانید به آسانی با سرچ کردن نام فیلتر شکن Betternet در محیط وب، آن را دانلود کنید و از سرعت بی نظیر آن بهره ببرید. فیلتر شکن Betternet در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است که شما می‌توانید، برای داشتن سرعت دوبرابری و امکانات بیشتر، نسخه پولی این vpn را از سایت اصلی آن دانلود کنید. فیلتر شکن Vpnifyفیلتر شکن پرسرعت vpnify مناسب برای اندروید اسـت و از سرعت بالایی برخوردار اسـت.

این به ویژه برای کاربران تورنت مفید است، زیرا می تواند امنیت شما را با جلوگیری از بارگیری سایت های تورنت آلوده به بدافزار افزایش دهد. برای گوشی‌های اندروید، این کار را با استفاده از نرم‌افزار شکن هم می‌توانید انجام دهید. با استفاده از شکن سرعت اتصال شما به اینترنت تقریبا تغییری نمی‌کند و برخلاف VPN با افت سرعت مواجه نخواهید بود. زمانی که وارد برنامه می شوید اولین کار انتخاب زبان مورد نظر است که پیشنهاد میدهیم زبان انگلیسی را انتخاب کنید. این DNS در سیستم عامل‌های اندروید ، ویندوز ، لینوکس ، IOS ، MacOS ، XBOX One ، PS4  قابل تنظیم است.

با این حال، برای باز کردن قفل وب‌سایت‌های جریانی با محدودیت جغرافیایی مختلف بهترین نیست. بسیاری از افراد علی الخصوص آنهایی که برای نخستین بار می‌خواهند فیلترشکن را دانلود و نصب کنند بدون در نظر گرفتن خوب یا بد بودن برنامه مورد نظر، آن را دانلود می‌کنند. این وی پی ان ای دارای کاربرد بسیار زیادی علی الخصوص برای شبکه اجتماعی تلگرام است.

همچنین با مسدود کردن تبلیغات، اتصالات MultiHop و فیلتر بدافزار همراه است که به آن ویژگی‌های بیشتری نسبت به بسیاری از فیلترشکن های پوشش داده شده در این مقاله را می‌دهد. مشکل Hotspot Shield این است که طرح رایگان از طریق تبلیغات پشتیبانی می شود. علاوه بر این، سیاست حفظ حریم خصوصی آن بیان می کند که برخی از اطلاعات شما (مانند آدرس IP شما) را برای نمایش این تبلیغات جمع آوری می کند. با استفاده از شکن فقط ترافیک مربوط به سایت‌های تحریمی از سرورهای شکن عبور می‌کند و مسیر ترافیک غیرتحریمی بدون تغییر باقی می‌ماند. بله، طبق تحقیقات ما برنامه های فیلتر شکن مصرف باتری را زیاد می‌کنند و در نیتجه گوشی شما زودتر شارژ خالی می‌کند. با در نظر گرفتن این موضوع که اکثر افراد از فیلترینگ رضایت کامل ندارند اما همچنان نیز یک سری مزایای خاص خود را به دنبال دارد.

  • هات اسپات شیلد از بهترین فیلترشکن های کامپیوتر است که رابط کاربری آسانی دارد.
  • با این حال، این مورد در مورد سریع‌ترین سرویس فیلترشکن هست، که می‌تواند یک تجربه آنلاین بدون تأخیر و تأخیر را برای شما فراهم کند.
  • لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم استفاده از نت وی پی ان کاملا رایگان بوده و می توانید آن را از گوگل پلی یا سرچ در فضای اینترنتی دانلود کنید.
  • با نصب توربو وی پی ان علاوه بر اینکه می توانید بدون هیچ گونه محدودیتی به راحتی به اینترنت متصل شوید، امکان تجربه بازی آنلاین بدون هیچ گونه قطعی و توقفی نیز برای شما فراهم می شود.
  • فیلتر شکن Betternet با تبدیل کردن شبکه‌های عمومی وا فای، به شبکه‌های خصوص سرعت دستری شما را به سایت‌های فیلتر شده چند برابر می‌کند.

در حالی که ابزار فیلترشکن از حریم خصوصی و امنیت شما محافظت می‌کند، برای آنها غیرمعمول نیست که سرعت اینترنت شما را به خطر بیندازند. برای کمک به شما در استفاده از این ابزار، این مقاله برخی از سرویس‌های فیلترشکن خوب را که سرعت اینترنت شما را افزایش می‌دهند، برجسته می‌کند. در مورد مزایا و معایب هر کدام و اینکه چه چیزی بر سرعت فیلترشکن تأثیر می‌گذارد، بیاموزید. اولین و مهم‌ترین سوالی که هنگام دانلود فیلترشکن باید از خود بپرسید این است که برنامه مورد نظر شما دارای چند سرور بوده و سرورهای موجود نیز در چه منطقه‌ای قرار گرفته‌اند. یکی از موارد مهمی که باعث شده اکثر کاربران ایرانی به دنبال دانلود انواع فیلتر شکن باشند، برای ورود به واتساپ، اینستاگرام و تلگرام است. این موضوع می‌تواند نشان دهنده محبوبیت فوق العاده بالای این اپلیکیشن در فضای مجازی در بین ایرانیان باشد.

فیلترشکن ها نمی‌توانند سرعت اینترنت شما را فراتر از پهنای باند در دسترس شما افزایش دهند مگر اینکه ISP شما نوعی بلوک تنظیم کرده باشد که سرعت شما را محدود کند. در چنین مواقعی می‌تواند دریچه گاز را دور بزند و سرعت اینترنت خوبی به شما بدهد. هنگامی که اکثر ارائه‌دهندگان فیلترشکن از Wireguard برای بهبود سرعت خود استفاده می‌کردند، Express VPN تصمیم گرفت یک قدم فراتر رفته و پروتکل منبع باز خود را به نام Lightway ایجاد کند. حتی این امکان نیز فراهم است تا از برخی کانال‌های تلگرامی که ادعا دارند فیلترشکن‌های موجود درون آن کاملاً امن است فایل مورد نظر را دانلود نمایید، البته این امکان نیز وجود دارد که برخی از آنها به درستی کار نکنند. این فیلتر شکن به عنوان یکی از برنامه های پرسرعت و نامحدود در بازار قرار گرفته است. از این قابلیت برخوردار بوده تا به راحتی تمامی مرور های شما را به صورت ناشناس انجام و افراد دیگر نتواند از فعالیت های شما مطلع شوند.

فیلتر شکن Betternet یکی از پرسرعت‌ترین و کاربردی‌ترین فیلتر شکن‌های رایگان، مناسب برای کامپیوتر است. فیلتر شکن Betternet با تبدیل کردن شبکه‌های عمومی وا فای، به شبکه‌های خصوص سرعت دستری شما را به سایت‌های فیلتر شده چند برابر می‌کند. فیلترشکن ها با مسیریابی ترافیک از طریق سرور فیلترشکن بر سرعت اینترنت شما تأثیر می‌گذارند. در حالی که این از فعالیت‌های آنلاین شما محافظت می‌کند، سرعت شما را کاهش می‌دهد. بنابراین، چه مقدار از دست دادن سرعت در هنگام استفاده از فیلترشکن طبیعی است؟ کاهش سرعت 10 تا 20٪ طبیعی در نظر گرفته می‌شود زیرا فیلترشکن ها حریم خصوصی و امنیت را بر سرعت اولویت دارند.

در حالی که فیلتر شکن‌ها ابزاری قابل قبول برای حفظ حریم خصوصی و دسترسی به اطلاعات آزاد هستند، اما استفاده از آنها برای دور زدن فیلترینگ اینترنت در ایران، با قوانین کشور مغایرت دارد. اکستنشن Hoxx یکی از پرسرعت‌ترین فیلتر شکن‌ها است که برای ویندوز هم عرضه شده است. برای کابران این امکان وجود دارد تا با نصب این فیلترشکن بر روی کروم و فایرفاکس و اِج به سایت‌های محدود شده دسترسی پیدا کنند. از مهم‌ترین مزایای Hoxx میتوان به پشتیبانی از زبان فارسی، داشتن سرور در کشور‌های مخلتف و سرعت بالای آن اشاره کرد.

آخرین مطالب سایت را سریع تر از دیگران دریافت کنید.

حتی با وجود فیلترینگ نیز به هیچ عنوان از محبوبیت این برنامه‌ها در بین مردم کم نشده و تنها ممکن است در میزان استفاده کمی تفاوت به وجود آمده باشد. سایت فنی پویان در ادامه قصد دارد مطالب کاملی در رابطه با دانلود فیلترشکن در اختیار شما قرار دهد، پس دعوت می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید. فیلترشکن سایفون به عنوان اولین برنامه ها برای رفع محدودیت اینترنت به بازار آمد و حتی پس از پشت سر گذاشتن این بازه زمانی طولانی و به‌روزرسانی‌های مکرر نیز باز هم در لیست بهترین وی پی ان ها را قرار گرفته است. با استفاده از فیلتر شکن سایفون می‌توانید تمامی فیلم های مورد علاقه خود را بدون هر گونه دغدغه دانلود نمایید.

دقت کنید که در صورت وجود NetworkManager این تنظیمات ممکن است بازنویسی شوند. ممکن است در برخی مواقع سرعت آن یک سری تغییرات داشته باشد، اما در نهایت می توانید برای برقراری ارتباط و انتقال پیام روی آن حساب کنید. استفاده شخصی از شکن برای همیشه رایگان است.لطفا پیش از ثبت‌نام برای استفادهٔ سازمانی یا تجاری، داده‌برگ شکن را  بخوانید.

با در نظر گرفتن این موضوع نیز بسیاری از کاربران ایرانی در بسیاری از سایت‌های مختلف به دنبال لینک‌های معتبر برای دانلود فیلتر شکن قوی گوشی موبایل یا کامپیوتر هستند. فیلترشکن Betternet هم از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر به‌حساب می‌رود که سرعت خیلی بالا و امنیت خوبی دارد. در وب‌سایت‌های متعددی می‌توانید نسخه پولی آن را بخرید و یا نسخه کرک شده‌اش را از سایت‌های معتبری دانلود کنید. این وی‌پی‌ان در بهترین فیلترشکن های کامپیوتر قرار دارد و برای نسخه ویندوز بسیار عالی است. تلاش من بر این است که شما را با بهترین فیلترشکن های کامپیوتر آشنا کنم؛ اما به دلیل سرعت پایین اینترنت و فیلترینگ شدید، ممکن است تلاش من مثمرثمر نباشد!

دانلود بازی یا برنامه مدنظرتون از اندورید تایم با لینک مستقیم و رایگان فقط یک جستجو با شما فاصله دارد… سایر ویژگی‌ها شامل گزینه IP اختصاصی، سرورهای اختصاصی و 45 روز ضمانت بازگشت وجه است. همچنین دارای محافظت در برابر نشت DNS، یک سوئیچ کش قابل اعتماد و رمزگذاری AES است. این باعث می‌شود که برای حفظ حریم خصوصی آنلاین، چه با استفاده از یک شبکه خصوصی یا عمومی، عالی است.

از آنجایی که سرویس ما دارای پایداری بالا و آی پی ثابت است قابل استفاده در معاملا تجارت الکترونیک میباشد و مورد استقبال تریدر ها و تجار قرار گرفته و در این راستا سعی بر این شدیم تا بتوانیم سرویس تجاری بصرفه به مشتری های خود ارائه دهیم . بسیاری از فیلتر شکن‌ها این پروتکل‌ها را پشتیبانی می‌کنند، اما بعضی دیگر از فیلتر شکن‌ها هنوز این پروتکل‌ها را به‌طور کامل پشتیبانی نمی‌کنند و فقط از پروتکل‌های قدیمی‌تری مانند OpenVPN، PPTP و L2TP استفاده می‌کنند. تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.

اکثر فیلترشکن های موجود امروزه می‌توانند بر سرعت اتصال شما تأثیر زیادی بگذارند. بنابراین، اگر قصد دارید از فیلترشکن پرسرعت و جدید برای بازی، استریم، تورنت، شبکه های احتماعی، گشت وگذار در اینترنت و غیره استفاده کنید، باید به دنبال یک VPN رایگان سریع و قوی باشید. با این حال، این مورد در مورد سریع‌ترین سرویس فیلترشکن هست، که می‌تواند یک تجربه آنلاین بدون تأخیر و تأخیر را برای شما فراهم کند. این وی پی ان به عنوان یکی از فیلتر شکن های پرسرعت و رایگان برای گوشی های اندروید است. یکی از ویژگی های مهم و حائز اهمیت در رابطه با اولتراسرف نداشتن تبلیغات و امکان بالا آوردن برخی وب سایت های محبوب و سایر شبکه‌های مجازی همچون تلگرام و اینستاگرام است. اما برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به استفاده از شبکه‌های مجازی خصوصی (VPN)، استفاده از DNS جعلی، استفاده از فیلتر شکن‌ها، استفاده از تونل SSH، و استفاده از تونل SSL اشاره کرد.

در ادامه قصد داریم برای شما از ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید نام ببریم، پس دعوت می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و نصب یک فیلتر شکن فعال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. همه این فیلتر شکن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا محدودیت‌های وای فای را دور بزنید و به اینترنت بدون محدودیت دسترسی داشته باشید. با این حال، قبل از انتخاب فیلتر شکن باید مطمئن شوید که آن با شبکه وای فای شما سازگار است و همچنین قابلیت پوشش و سرعت مناسبی را دارد. عبور از فیلترینگ همیشه دغدغه‌ای بزرگ برای ما ایرانی‌هاست، اما در چند ماه اخیر به یک معضل جدی تبدیل شده است. در عصر اینترنت، اینترنت لازمه زندگی است؛ چرا که همه امور تحصیلی، کاری و ارتباطی ما به این فضا وابسته شده است. به همین دلیل در این مقاله از تکنومگ به معرفی بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر پرداختم.

برخی از پروتکل‌های تونل زنی مانند OpenVPN، UDP، WireGuard و IKEv2 را ارائه می‌دهد. این سرور در حدود 100 کشور جهان دارد و بدون توجه به جایی که هستید یک اتصال اینترنتی عالی ارائه می‌دهد. علاوه بر داشتن ویژگی‌های مهم فیلترشکن مانند kill switch و split tunneling، یک مدیر تهدید نیز ارائه می‌دهد که فعالیت‌های مخرب را مسدود می‌کند. از آنجایی که دارای سرورهای فیلترشکن در نزدیک به 100 کشور است، برای هر کسی که زیاد سفر می‌کند و می‌خواهد با اتصال به سرورهای مجاور تأخیر کمتری داشته باشد، یک انتخاب عالی است. اگر بخواهیم از معایب فیلترینگ نیز نام ببریم باید بگوییم که اینترنت با سرعت بسیار پایینی کار کرده و این موضوع نیز باعث عدم دسترسی به بسیاری از سایت‌های مهم و مخصوص از جمله صفحه‌های علمی می‌شود. به همین دلیل است که اکثر مردم به برنامه‌هایی همچون فیلترشکن روی می‌آورند.

با توجه به مواردی که از آنها نام بردیم، این روزها عبارت فیلترشکن پرسرعت به شدت با سرچ بالایی روبرو شده است. همانطور که به خوبی تا اینجای کار متوجه شدید فیلترینگ باعث ایجاد محدودیت جهت دسترسی به اینترنت و بسیاری از وب سایت‌های کاری شده است که این کار توسط ارگان‌های بالادستی انجام می‌شود و روش‌های مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته خواهد شد. فیلتر شکن ‌پرسرعت و قوی برای اندروید رایگان جدید فیلترشکن Polar Bear Vpn برای سامسونگ (Samsung) و برای هواوی (Huawei) ، با نسخه سازگار و رایگان نا محدود.

فیلتر شکن Hola VPN فیلتر شکن قوی Hola VPN مناسب گوشی هاي‌ اندروید و ios اسـت. فیلتر شکن VPN Super Unlimited Proxyفیلتر شکن پرسرعت VPN Super Unlimited Proxy مناسب برای اندروید و ios اسـت و سرعت خوبی دارد. فیلتر شکن هات اسپات شیلد «Hotspot Shield VPN»فیلتر شکن قوی هات اسپات مناسب ویندوز، اندروید و ios اسـت. تحریم شکن بشکن یک اپلیکشن قوی و پرسرعت است که به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک کلیک تمامی تحریم های یک جانبه خارجی را دور زده و به راحتی به سایت های دلخواه دسترسی داشته باشید.

این فیلتر شکن ۲۰۲۲ با سرعت طلایی و بدون فیلتر خود تمام نیاز های شما برای ای الإنترنت بدون فیلتر برطرف میکند. قدر استفادة من أجهزة الإنترنت على الإنترنت لتطبيقات الإنترنت على الإنترنت. می توانید این وی پی ان را روی هر دو سیستم عامل اندروید و ios اجرا کنید و با استفاده از آن به برنامه‌های پرطرفدار اینستاگرام واتساپ و تلگرام متصل شوید.

قطعاً برای نصب و دانلود فیلترشکن لازم است از یک سری نکات مهم و پراهمیت اطلاعات لازم را داشته باشید تا از این طریق بدون هرگونه نگرانی نسبت به نصب و دانلود اقدام نمایید. درون برنامه این امکان فراهم است تا سرور وی پی ان را روی سرور کشورهای مختلف تنظیم نمایید و در نهایت نیز به اینترنت جهانی متصل شوید. لازم به ذکر است این نکته را بیان کنیم استفاده از نت وی پی ان کاملا رایگان بوده و می توانید آن را از گوگل پلی یا سرچ در فضای اینترنتی دانلود کنید.

بله، استفاده از فیلتر شکن برای شبکه وای فای ممکن است سرعت اینترنت شما را کاهش دهد. این بستگی به میزان بار سرورهای فیلتر شکن، پهنای باند شبکه وای فای، محل قرارگیری سرور فیلتر شکن و نوع پروتکل امنیتی دارد که استفاده می‌کنید. بله، برخی از فیلتر شکن‌های وای فای که نام برده شدند، نسخه‌های رایگان خود را نیز ارائه می‌دهند. با این حال، باید توجه داشته باشید که نسخه‌های رایگان اغلب دارای محدودیت‌هایی هستند، مانند محدودیت سرعت، پهنای باند و حجم داده. همچنین، فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است از نظر امنیتی و حریم خصوصی، کمتر از نسخه‌های پرداختی خود عمل کنند.

اگر توانستید یکی از فیلترشکن‌های بالا  که در لیست بهترین فیلترشکن های کامپیوتر هستند را با موفقیت نصب کنید و به آن متصل شوید، اکستنشن Zenmate را به فایرفاکس، کروم، اِج یا اپرا اضافه کنید. این اکستنشن از بهترین فیلتر شکن ها برای کامپیوتر است؛ ولی پس از دانلود فیلتر شکن ثبت‌نام در آن نیاز به متصل بودن به یک فیلترشکن دیگر دارد! اگر سرعت اینترنت شما مناسب باشد با یک کلیک می‌توانید به Zenmate متصل شوید و از فیلترینگ عبور کنید.

واینداسکرایب که از بهترین فیلترشکن های کامپیوتر است، دو نسخه پولی و رایگان دارد. این فیلترشکن تبلیغات و فایروال داخلی را مسدود می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به‌راحتی از فیلترینگ گذر کنید. البته ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت در ماه‌های اخیر، ورود به این وی‌پی‌ان دشوار شده باشد. در این صورت می‌توانید اول با گوشی هوشمندتان که به فیلترشکن متصل است، در سایت فیلترشکن Winscribe ثبت‌نام کنید و سپس با کامپیوتر به آن وارد شوید. اما این موضوع را در نظر داشته باشید چنانچه برای دانلود و نصب برخی فیلترشکن‌های نامناسب اقدام کنید ممکن است در عملکرد گوشی یا حتی کامپیوتر شما اختلال بسیار زیادی ایجاد کند. پس پیش از هر کاری لازم است تمامی موارد فوق را در رابطه با آن در نظر بگیرید تا از این طریق بتوانید بهترین برنامه را برای گوشی اندروید آیفون یا کامپیوتر خود دانلود نمایید.

یک فیلترشکن پرسرعت مخصوص اندروید – پروژه ها

دارای ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای است که یکی از آنها این است که هیچ گزارشی از فعالیت‌های آنلاین شما را نگه نمی‌دارد. گذشته از امنیت، برای یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و هر سایتی عالی است. در حالی که اکثر VPN های رایگان فقط به شما امکان می دهند همزمان به یک دستگاه متصل شوید، Avira با ارائه اتصالات همزمان نامحدود خود را متمایز می کند. این بدان معنی است که می توانید از آن برای ایمن سازی هر تعداد دستگاه اندرویدی و غیر اندرویدی که می خواهید استفاده کنید.

امکان نصب آن روی تمامی داده های مختلف از جمله رایتل، همراه اول و ایرانسل برای شما وجود دارد. این فیلتر شکن در میان مردم محبوبیت بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و کمک می‌کند تا بتوانید محدودیت های اینترنتی را تقریباً از بین ببرید. به این موضوع توجه داشته باشید که فیلترشکن ها نیز ممکن است دچار یکسری مشکلات شود و روی گوشی شما کار نکنند، در چنین شرایطی به شما پیشنهاد می دهیم حتماً به دنبال آن دسته از برنامه‌هایی باشید که کاربردی و مناسب هستند. برای این کار، می‌توانید از سرویس‌های معروفی مانند NordVPN، ExpressVPN، CyberGhost و … استفاده کنید. همچنین، برای اطمینان از امنیت و حریم خصوصی خود، بهتر است از سرویس‌هایی استفاده کنید که قابلیت رمزنگاری دارند و دارای سیاست حفظ حریم خصوصی قوی هستند. فیلتر شکن Easy VPNفیلتر شکن نیرومند Easy VPN مناسب برای نسخه هاي‌ اندروید و ios اسـت.

سایت فنی پویان سعی کرده تا بهترین فیلترشکن‌ها را برای آشنایی بیشتر شما ارائه دهد تو از این طریق با اطمینان و اعتماد لازم به برنامه مورد نظر آن را دانلود کرده و بهترین استفاده را داشته باشید. در نظر گرفتن مواردی که از آنها نام بردیم می‌تواند راهی کاملاً مناسب و منطقی برای انتخاب بهترین فیلترشکن باشد. همانطور که ملاحظه کردید در سایت برق و الکترونیک به معرفی ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید پرداختیم.

همچنین ردیاب‌ها، تبلیغات و بدافزارها را مسدود می‌کند که زمان بارگذاری صفحه را بهبود می‌بخشد و شما را ایمن نگه می‌دارد. چیزی که شما را تحت تاثیر قرار دامی دهد این است که برنامه رایگان اندروید سرورهایی را در 34 کشور ارائه می دهد که برای یک VPN رایگان بسیار زیاد است. اگرچه قابلیت های رفع انسداد آن با ExpressVPN یا CyberGhost مطابقت ندارد، من همچنان می توانم به طور مداوم به برخی از سایت ها از جمله Hulu، Crackle، Funimation و غیره دسترسی داشته باشم. همچنین یک مسدود کننده بدافزار داخلی را ارائه می دهد که در پس زمینه برای محافظت از دستگاه اندرویدی شما در برابر وب سایت های مخرب اجرا می شود. این طرح رایگان فقط سایت‌های بدافزار را مسدود می‌کند، اما کاربران پولی از محافظت جامع برخوردار می‌شوند که همچنین سایت‌های فیشینگ و کلاهبرداری را مسدود می‌کند. فیلترشکن های سریع، مانند NordVPN یا Surfshark، از پروتکل‌های تونل زنی درجه یک، از جمله WireGuard استفاده می‌کنند، که سرعت اتصال سریع فوق‌العاده را بدون به خطر انداختن عملکرد کلی فیلترشکن تضمین می‌کند.

به عنوان مقابل، فیلتر شکن شبکه اینترنت اندروید برای استفاده در دستگاه‌های تلفن همراه و تبلت با سیستم عامل اندروید مناسب است. با استفاده از این فیلتر شکن، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق شبکه اینترنت مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از فیلتر شکن شبکه اینترنت اندروید، می‌توانید به دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در کشور شما مسدود شده‌اند، دسترسی پیدا کنید. با استفاده از این فیلتر شکن، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق شبکه وای فای مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از فیلتر شکن شبکه وای فای، می‌توانید از دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در آن شبکه مسدود شده‌اند، دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این مورد باید اطمینان حاصل کنید که آیا احتمال به سرقت بردن و افشای اطلاعات شما از طریق کاربر ثالث وجود دارد یا نه. از جمله این مزایا می‌توان به این نکته اشاره کرد که مانع از گسترش یافتن برخی اطلاعات نادرست در بین مردم می‌شوند که این موارد شامل کلاهبرداری، رد و بدل شدن محتواهای غیر اخلاقی است. تمامی حقوق مادی و معنوی قالب متعلق به اندروید تایم بوده و کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد. استفاده از Shecan صرفا برای کاربردهای شخصی و غیرتجاری رایگان است و استفاده تجاری مستلزم پرداخت حق اشتراک خواهد بود.

با رمزگذاری قوی داده‌ها و سرعت اتصال پایدار، کاربران می‌توانند به صورت ایمن تورنت کنند و به سایت‌های یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و هر سایتی دسترسی داشته باشند. انتخاب بهترین سرویس‌های فیلترشکن سریع و قوی با حداکثر سرعت کار غیرممکنی است، زیرا مستلزم تست‌های زیادی است. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به‌سادگی یک ابزار را از لیست زیر انتخاب کنید.

برای کارهای پیشرفته مانند بازی، پخش جریانی و ویدئو کنفرانس، اینستاگرام و یوتیوب، حداقل سرعت حدود 20 مگابیت بر ثانیه است. و اگر در حال دانلود یا آپلود فایل‌های بزرگ هستید، بیش از 50 مگابیت در ثانیه کافی است. زیرا می‌تواند اکثر وب سایت‌های یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و واتساپ و هر سایتی را از حالت فیلتر خارج کند. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

هرچه از سرور دورتر باشید، سرعت اتصال شما کندتر خواهد بود زیرا تأخیر زیادی وجود دارد. همچنین، مطمئن شوید که از آخرین نسخه هر ابزار فیلترشکن که دارید استفاده می‌کنید. Surfshark یکی از مقرون به صرفه‌ترین و بهترین فیلترشکن های موجود در بازار است.

نکته ای که باید توجه کنید این است که بشکن یک فیلترشکن نیست و قرار نیست با استفاده از آن به سایت های فیلترشده دسترسی داشته باشید. فیلتر شکن armada vpn از این قابلیت برخوردار است تا به راحتی کانال ارتباطی را به صورت اتوماتیک سرچ کند و هیچ احتیاجی به انتخاب کشور خاصی نیست. این امکان فراهم است تا با فشردن دکمه استارت و شکیبایی کردن حدود ۱۰ ثانیه به راحتی شاهد متصل شدن آن باشید.

در نهایت، پس از اجرای سرویس VPN، به راحتی می‌توانید به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. با اتصال به سرور VPN، تمام ترافیک اینترنت شما از طریق این سرور عبور می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی به سایت‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنید. بنابراین، تفاوت اصلی بین فیلتر شکن شبکه وای فای و فیلتر شکن شبکه اینترنت اندروید، در نوع شبکه استفاده شده برای دسترسی به اینترنت است. فیلتر شکن شبکه وای فای و فیلتر شکن شبکه اینترنت اندروید، دو نوع فیلتر شکن متفاوت هستند که هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاص خود هستند. فیلتر شکن WindScribe یکی از بهترین vpn‌های عرضه شده در تایپ کامپیوتر است که برای کاربران، در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده است.

البته در این میان فیلتر شکن خرگوش هم می‌تواند برای فیلم به شما کمک کند که این ابزار نیز به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته است. همانطور که به خوبی مطلع هستید در کشور ایران تقاضا برای دانلود فیلتر شکن قوی همیشه با افزایش چشمگیری روبرو بوده است و تقریباً به تحریم و همچنین فیلترینگ داخلی عادت کرده‌ایم. این امکان وجود دارد که بسیاری با فیلترشکن های معروف و شناخته شده آشنایی نداشته باشند و به خوبی متوجه نشوند که باید کدام یک را روی گوشی نصب کنند.

اگر موفق شدید که با نسخه رایگان فیلترشکن Hotspot Shield متصل شوید، می‌توانید روزانه 500 مگابایت دریافت کنید، اما اگر تلاشتان موفقیت‌آمیز نبود، باید نسخه پریمیوم آن را بخرید. هات اسپات شیلد از بهترین فیلترشکن های کامپیوتر است که رابط کاربری آسانی دارد. همچنین، با استفاده از فیلتر شکن برای شبکه وای فای، می‌توانید به دسترسی به سایت‌هایی که در آن شبکه مسدود شده‌اند، دسترسی پیدا کنید. به‌طور کلی، فیلتر شکن برای شبکه وای فای به شما اجازه می‌دهد تا به‌صورت ایمن‌تر و با دسترسی به‌تعداد بیشتری سایت، از اینترنت استفاده کنید. در ایران، استفاده از فیلتر شکن برای دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که توسط دولت ایران مسدود شده‌اند، قانونی نیست.

یکی دیگر از برنامه هایی که در دسته ۱۵ فیلتر شکن قوی اندروید قرار می گیرد free von است. نکته مهم و حائز اهمیتی که هنگام برای نصب این فیلتر شکن در اولویت قرار می‌گیرد، دانلود آن از سایت های معتبر و شناخته شده است. در غیر این صورت عامل های مخرب می توانند به تلفن شما نفوذ کرده و حتی اطلاعات شما را نیز به سرقت ببرند.

این پروتکل‌ها جزء جدیدترین پروتکل‌های امنیتی هستند و به علت عملکرد سریع و آسان، اخیراً بیشتر محبوبیت پیدا کرده‌اند. بـه همین منظور در ادامه این مطلب با بهترین و پرسرعت ترین فیلتر شکن هاي‌ اندروید آشنا خواهیم شد. حداقل سرعت فیلترشکن به فعالیت‌های آنلاینی که می‌خواهید انجام دهید بستگی دارد. برای کارهای ساده‌ای مانند ارسال ایمیل و مرور وب، 5 تا 10 مگابیت بر ثانیه انجام می‌شود.

این امکان وجود دارد که اتصال به برنامه کمی طول بکشد، اما چنانچه اتصال اتفاق بیفتد دارای بالاترین سرعت ممکن است. یکی دیگر از ویژگی های مهم و پر اهمیت آن پهنای باند نامحدود، دسترسی آسان بدون هرگونه محدودیت جغرافیایی است. می توانید با انتخاب کشور مورد نظر خود و راه اندازی آن داخل برنامه های مورد نظر شوید. با توجه به آمارهایی که به دست آمده از نظر بسیاری از کاربران این فیلتر شکن بسیار کاربردی و پرسرعت است.

فیلترشکن

با استفاده از این راهکار جدید، شما دیگر هیچ نگرانی بابت دسترسی به وب‌سایت‌های تحریم شده نخواهید داشت؛ زیرا که تنها با طی چند قدم ساده برای همیشه از شر فیلترها و تحریم‌ها خلاص خواهید شد! هم اکنون می توانید نحوه استفاده از این راهکار فوق‌العاده را در ادامه مطلب مطالعه فرمایید. و در مورد آزمایش‌های داخلی خود، بیش از ده‌ها ارائه‌دهنده فیلترشکن قوی را بررسی کردیم و فیلتر شکن اندروید سریع‌ترین سرویس‌های فیلترشکن در سال 2023 را انتخاب کردیم. همه آنها حداقل 80٪ سرعت اتصال اولیه را حفظ می‌کنند، مجموعه‌های ویژگی‌های چشمگیری را ارائه می‌کنند و استفاده آسانی دارند. گرچه این سایتها ارائه دهنده vpn پولی نیز هستند، اما گزینه های رایگان نیز برای خیلی از افراد را دارند. اگر بتوانید از نسخه رایگان آنها استفاده کنید، سرعت مناسبی را دریافت خواهید کرد.

IPVanish یک فیلترشکن با کاربری آسان با چندین ویژگی برای افزایش حریم خصوصی و امنیت آنلاین شما است. این پروتکل از پروتکل تونل زنی WireGuard استفاده می‌کند که امنیت و سرعت را با هم ترکیب می‌کند و تجربه پیشرفته‌ای را به کاربران می‌دهد. یکی از مزایای اصلی IPVanish VPN این است که می‌توان آن را بر روی یک شبکه Wi-Fi یا روتر نصب کرد تا تمام دستگاه‌هایی که از آن شبکه استفاده می‌کنند محافظت شوند. این برنامه‌ها کاملاً تست شده هستند و کاربران زیادی از عملکرد و سرعت آنها راضی هستند. با سرچ در گوگل پلی می توانید این برنامه ها را دانلود کنید و از آنها برای دور زدن فیلترینگ کمک بگیرید.

شکن – Shecan یک تحریم‌ شکن ایرانی و قانونی است که امکان دسترسی به سایت‌ های تحریم‌ شده را به آسانی فراهم می‌کند. البته این سامانه طبق قوانین، سایت‌های مسدود شده مانند یوتیوب ، تلگرام ، توییتر و … را پشتیبانی نمی‌کند. شکن بدون نیاز به نصب نرم‌افزارهای جانبی و ابزارهای ناقض حریم خصوصی و امنیت، صرفاً با تغییر سرور DNS تحریم‌های اینترنتی را بی‌ اثر می‌کند. ZenMate، یکی از vpn‌های معروف است که از سرعت خوبی برخوردار است و به صورت اکستنشن روی مرورگر‌های کابردی و پیشرفته مانند فایرفاکس، کروم، اِج و اپرا نصب می‌شود، که امکان استفاده رایگان از این فیلتر شکن برای کاربران فراهم شده است. فیلتر شکن (ZenMate) سرعت نسبتا بالایی دارد و فقط با یک کلیک سریع سرور خود را پیدا کرده و متصل می‌شود. این فیلتر شکن سریع در نسخه‌های ویندوز، مکینتاش، اندروید و آی او اس هم عرضه شده است که رایگان نیست و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهانه یا بیشتر خریداری کنید.

سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد. طـبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای هرگونه کپی برداری از قالب پیگرد قانونی دارد. علیرغم اینکه یک گزینه جدید در این لیست است، به دلیل مقرون‌به‌صرفه بودن و سرعت اتصال چشمگیر به سرعت در بین کاربران محبوب شده است.

اما این موضوع را در نظر داشته باشید که فیلترشکن ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. در این میان بهتر است آن دسته از فیلترشکن هایی را در گوشی خود نصب کنید که سرعت بسیار مناسبی دارند. به طور کلی، در صورتی که قصد دارید از فیلتر شکن یا راه‌های دیگری برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده استفاده کنید، باید به دقت قوانین کشور خود را بررسی کنید و در صورت نیاز، از یک راهنمای حقوقی مشاوره بگیرید. همچنین، باید از ابزارهای معتبر و امن استفاده کنید تا از امنیت و حریم خصوصی خود مطمئن شوید.

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما