با لغو وتو در مورد مسکن، شورای شهر درگیری با آدامز را عمیق تر می کند

اختلاف بین شهردار اریک آدامز و شورای شهر در روز پنجشنبه تشدید شد، زیرا شورا با اکثریت قاطع رأی به لغو وتوی شهردار و گسترش برنامه کوپن مسکن شهری که برای رسیدگی به بی خانمانی در حال افزایش طراحی شده بود، رای داد.

این لغو با 42 رای موافق در مقابل 8 رای موافق تصویب شد و پس از آن اکثر اعضای شورای شهر تشویق و تشویق کردند.

آدرین آدامز، سخنگوی شورا، گفت: «می‌خواهم واضح بگویم: این لوایح در مورد کمک به کم درآمدترین نیویورکی‌هایی است که با بی خانمانی و ناامنی مسکن مواجه هستند.

این مبارزه بر روی مجموعه‌ای از صورت‌حساب‌ها متمرکز است که باعث می‌شود تعداد بیشتری از نیویورکی‌هایی که بی‌خانمان هستند یا در معرض خطر اخراج هستند، واجد شرایط برنامه کوپن مسکن شوند. کوپن ها در حال حاضر یکی از مهم ترین طرح های مسکن شهر هستند. بر اساس تجزیه و تحلیل ماه مه از کمیسیون بودجه شهروندان، یک نهاد ناظر غیرانتفاعی، انتظار می رفت که شهر در آخرین سال مالی 636 میلیون دلار برای کمک به اجاره هزینه کند، در حالی که در سال 2015، 16 میلیون دلار بود.

غرفه آقای آدامز ماه گذشته این لوایح را به دلیل نگرانی در مورد هزینه توسعه وتو وتو کرد. او به جای آن تصمیم گرفت از طریق دستور اجرایی به یکی از اولویت‌های شورا برسد: حذف قانونی که افراد را ملزم می‌کرد تا ۹۰ روز در پناهگاه‌ها بمانند تا بتوانند کوپن دریافت کنند. مدافعان مسکن مدت‌هاست که از مقامات شهری خواسته‌اند تا قانون 90 روزه را حذف کنند و گفته‌اند که انتقال افراد از سرپناه به مسکن دائمی آسان‌تر می‌شود، موضوعی که با هجوم بیش از 80000 پناهجو از بهار تشدید شد. این شهر بیش از 50000 مهاجر را در خود جای داده است.

روز چهارشنبه، مقامات شهری گفتند که این دستور به حدود 500 خانواده اجازه می دهد که در غیر این صورت واجد شرایط دریافت کوپن نیستند.

آقای. آدامز هفته گذشته در مقاله‌ای در روزنامه دیلی نیوز به صورت‌حساب‌های کوپن حمله کرد و نوشت که «بسته صورت‌حساب‌هایی که تصویب کردند می‌تواند میلیاردها هزینه داشته باشد» و «پیدا کردن خانه دائمی را برای کسانی که واقعاً بی خانمانی را تجربه می‌کنند سخت‌تر می‌کند».

ام‌اس. آدامز، که با شهردار ارتباطی ندارد، با استدلال او مخالفت کرد و گفت که “ناراحت کننده است که ببینیم این سوء تفاهم وجود دارد که به نوعی این لوایح برنامه را به روی افرادی در شهر ما که نیاز زیادی ندارند باز می کند.”

وتو دومین موردی است که شهردار در طول 18 ماه تصدی خود صادر کرده است. آقای. شهردار بیل دی بلازیو، شهردار قبلی آدامز، در طول هشت سال تصدی خود هیچ لایحه ای را وتو نکرد. ام‌اس. آدامز مدت کوتاهی پس از تصویب مجموعه لوایح هشدار داده بود که آرای کافی برای لغو وتوی شهرداری وجود دارد.

این قوانین 180 روز پس از لغو شورای شهر اجرا می شود. آقای. سپس آدامز می تواند برای لغو آنها شکایت کند. پس از رای وتو، وی بیانیه ای صادر کرد و خرد مالی بسته قانونگذاری را زیر سوال برد. ما در حال بررسی گزینه ها و گام های بعدی خود هستیم. آدامز گفت.

وتو نمونه دیگری از روابط تقابلی فزاینده بین شورای شهر و شهردار است. شورا از آقای پاسخ آدامز به بی سابقه کیفیت هوای ناشی از دود آتش سوزی از کانادا در جلسه استماع نظارتی روز چهارشنبه.

در همان روز، شورا با حاشیه‌نویسی ستون نظری که او برای اخبار درباره قانون مسکن نوشت، توبیخ عمومی تندی از شهردار صادر کرد. حاشیه‌نویسی‌ها استدلال‌های شهردار را «اشتباه»، «گمراه‌کننده»، «گاز نور» و «حقایق جایگزین» نامیدند.

در یک کنفرانس خبری در پارک شهرداری صبح پنجشنبه، سخنرانان از آقای دکتر انتقاد کردند. آدامز با این لوایح مخالفت کرد و گفت که این قانون به کسانی که با ناامنی مسکن و بی خانمانی مواجه هستند کمک می کند.

کریستین کویین، مدیر اجرایی WIN، شبکه ای از پناهگاه های زنان و کودکان، خاطرنشان کرد که تعداد افراد بی خانمان در نیویورک می تواند دو بار استادیوم یانکی را پر کند و تعداد کودکان بی خانمان می تواند مدیسون اسکوئر گاردن را پر کند.

خانم خانم گفت: “این یک فاجعه انسانی است و ما باید به این ترتیب واکنش نشان دهیم و شورای شهر این کار را انجام می دهد.” کوین گفت: “با اطمینان از اینکه مردم می توانند از سرپناه خارج شده و به مسکن دائمی بروند.”

بعد از آن روز، خانم همکاران آدامز تصمیم او را تحسین کردند. تیفانی کابان، عضو شورای شهر کوئینز، حامی دو قانون، گفت که سخنران «نمایش قدرت» و «امتناع از زورگویی» توسط شهردار را به نمایش گذاشته است.

چارلز بارون، عضو شورای شهر بروکلین، که گفت وتو در مخالفت با بحث عمومی اخیر شهردار در مورد ایمانش بود، گفت: “شرم بر شما، شهردار.” او گفت: «انجیل گفته است که شما باید نگران کمترین اینها باشید.

پیرینا سانچز، یکی از اعضای شورا از برانکس و حامی دو قطعه از بسته قانونی، گفت: شورا تلاش کرده بود با دولت مذاکره کند، اما نمی توانست بیشتر صبر کند تا اقدامی انجام دهد.

خانم “در حال حاضر، شهر ما با بحران بی خانمانی مواجه است که با بحران اخراج نیز تشدید شده است.” سانچز گفت.

فابین لوی، سخنگوی شهردار، گفت: آدامز سعی کرد با شورا مذاکره کند، اما طرد شد.

نیت شوبر گزارش کمک کرد

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما