mehrkhbanner

بارکلیز 200 میلیون دلار جریمه SEC را به دلیل فروش بدهی Snafu پرداخت می کند

بارکلیز در ماه جولای اعلام کرد که این اشتباه – مربوط به فروش اسکناس های ساختاریافته و اسکناس های مبادله ای – حدود 581 میلیون پوند هزینه داشته است.


عکس:

کریس رتکلیف/اخبار بلومبرگ

بارکلیز بی سی اس -1.23٪

PLC با پرداخت 200 میلیون دلار جریمه برای تسویه اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ناشی از فروش بدهی ناپایدار که در اوایل سال جاری فاش شد، موافقت کرد.

این بانک بریتانیایی برای فروش 20.8 میلیارد دلار اوراق بهادار در SEC ثبت نام کرده بود اما در عوض به ارزش 38.5 میلیارد دلار فروخت. این نوسان شامل فروش اسکناس های ساختاریافته یا ابزارهای بدهی مرتبط با یک مرجع اساسی مانند شاخص S&P 500 و اسکناس های قابل معامله در بورس بود.

بارکلیز در ماه جولای گفته بود که این اشتباه حدود 581 میلیون پوند یا تقریباً 700 میلیون دلار هزینه خواهد داشت که شامل 200 میلیون دلار برای جریمه احتمالی SEC می شود.

بارکلیز باید اسکناس ها را به قیمت اصلی خریداری می کرد و همچنین جریمه های بهره پرداخت می کرد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار روز پنجشنبه گفت که این بانک “در اجرای هر گونه کنترل داخلی” برای ردیابی فروش در زمان واقعی شکست خورده است. اما رگولاتورها بانک را به خاطر گزارش اشتباه خود اعتبار می‌دانند و می‌گویند که در طول تحقیقات “همکاری معنی‌داری ارائه کرده است”.

سخنگوی بانک از اظهار نظر خودداری کرد.

بررسی داخلی اشتباهی که توسط مدیر اجرایی CS Venkatakrishnan راه اندازی شده است در حال انجام است.

“این واقعیت که این موضوع بیش از حد در وهله اول اتفاق افتاده است به خصوص ناامید کننده است.” ونکاتاکریشنان در ماه جولای به خبرنگاران گفت. او گفت که بانک “بی وقفه برای بهبود” تلاش خواهد کرد تا از اشتباهات بعدی جلوگیری کند.

به دیوید بنوا در [email protected] بنویسید

اصلاحات و تقویت
فروش بدهی ناپایدار Barclay PLC در اوایل سال جاری فاش شد. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که فروش بدهی در اوایل امسال اتفاق افتاده است. (تصحیح در 30 سپتامبر)

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما