mehrkhbanner

مهم ترین رازهای زیبایی که هر خانمی باید بداند!

راز زیبایی

این امر به شما کمک می کند تا حد امکان چهره تان تازه شده و تغذیه شود. ناخن‌های زیبا و مرتب، ظاهر شما را جوان‌تر نشان می‌دهد. خشکی پوست اطراف ناخن باعث چروک شدن و پوسته پوسته شدن آن می‌شود. برای رنگ لاک همیشه رنگ‌های خنثی و طبیعی را انتخاب کنید. رنگ‌های نود و طبیعی، ظاهر دست را جوان‌تر نشان می‌دهند و برای همه‌ی سنین و سلیقه‌ها مناسب‌اند.

برای ایجاد آنها از نوک یک خط چشم یا مداد ابروی قهوه ای استفاده کنید و چند نقطه از آن را در اطراف بینی و گونه های خود بزنید. حنا نیز می تواند اثر دائمی داشته باشد، فقط باید دقت کنید که نارنجی نشود. اگر درب رژلب خود را طوری قرار دادید که باعث شکستگی آن شد، باید حتما آن را درست کنید. سپس بقیه آن را داخل فریزر قرار دهید تا دوباره سفت و قابل استفاده شود. به این صورت که دو رنگ را مخلوط کرده و در فریزر قرار دهید.

۷. عدم استفاده از کرم‌پودر مات

ما آرزو میکنیم کاش در جوانی این ترفند را میدانستیم، اولین چیزی که شما باید برای زیبایی تان هر روز از آن استفاده کنید کرم ضد آفتاب است، حتی اگر هوا بارانی یا ابری باشد! اما چرا؟ عادت‌های خوب از جوانی شروع می‌شوند و اگر شما از حالا کرم ضد آفتاب استفاده کنید، وقتی پنجاه شصت سالتان شد پوست زیبایی خواهید داشت. بخاطر داشته باشید که اشعه ی UV خورشید، حتی از ابرها و پنجره ی ماشین شما نیز عبور میکنند.

راز زیبایی

از آنجایی که شب ها زیاد عرق نمی کنید، دئودورانت ها بهتر عمل خواهند کرد. برای از بین بردن آن 1 قاشق را داخل فریزر قرار دهید و با حرکات بالا و پایین روی پف پلک خود بزنید. یک خط چشم مایع خشک شده روی پلک را تجدید کنید تا ظاهر آن بهبود پیدا کند و همچنین می توانید کمی مداد را روی آن بزنید و دوباره تمدید کنید.

۱۷. استفاده از ویتامین A

این افراد به طور روزانه و مرتب حوله صورت خود را تغییر می‌دهند. حوله حمام نیز حاوی باکتری‌های مضری است که باید به طور مرتب تغییر پیدا کند. برای از بین بردن لکه های دندانی، مقدار مساوی خمیردندان را با جوش شیرین ترکیب کنید. مسواک زدن را حدود 2 دقیقه انجام دهید و سپس دهان خود را آب بکشید. این روتین را به مدت 1 ماه و 2 بار در هفته انجام دهید.

  • اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه زیبا شوید، به توصیه ها و پیشنهادهای زیبایی خانم های انگلیسی در مورد چگونگی حفظ زیبایی طبیعی بدون آرایش، توجه کنید.
  • برای از بین بردن آن 1 قاشق را داخل فریزر قرار دهید و با حرکات بالا و پایین روی پف پلک خود بزنید.
  • داشتن ظاهری خوب و زیبا برای بهبود عزت نفس ضروری است به همین دلیل می توانید از ایده های ذکر شده در این قسمت از سایت استفاده کنید.
  • وقتی سنتان بیشتر می‌شود، استفاده از هایلایتر براق می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای افزایش درخشش پوست باشد.
  • بر اساس همان اصل ، مرطوب کننده یا آرایش شما باید با نوع پوست شما مطابقت داشته باشد.

اگر از این مواد به مدت چند هفته استفاده کنید، مطمئن باشید تاثیر بسیار قابل توجهی بر روی پوست شما خواهد داشت. معمولا افراد به هنگام پاکسازی صورت خود در شب به ناحیه خط رویش مو توجهی نمی‌کنند. زمانی که می‌خواهید بخوابید، موهای خود را از روی صورت بردارید زیرا مو همانند یک آهنربا برای کثیفی‌ها و آلودگی‌ها عمل می‌کند و آن‌ها را به خود جذب می‌کند. اما ساده نباشید، ترفندهای بسیار زیادی وجود دارد که این افراد برای حفط زیبایی پوست خود از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند تا پوستی صاف و بدون لکه داشته باشند.

زیبایی زنان انگلیسی بدون آرایش

راز زیبایی پوست و تغذیه برای داشتن پوستی زیبا تنها به یک مورد ختم نمی شود بلکه هزاران فاکتور در کنار هم وجود دارند که این زیبایی را به ارمغان خواهند آورد. از این رو  باید یک روال زیبایی خوب ، ساده و منظم را در پیش بگیرید. راز ظاهر خوب این است که حرکات متناسب با پوست خود داشته باشید ، ساده است که آنها را با پشتکار انجام دهید.

راز زیبایی

ورزش کردن منظم یکی از بهترین روش‌ها برای مبارزه با ظهور علائم پیری است. بعد از هر تمرین ورزشی، پوست شما درخشان‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. ورزش کردن باعث تقویت فرآیند جوان‌سازی سلولی می‌شود، متابولیسم را افزایش می‌دهد و پیری را به تاخیر می‌اندازد. وقتی سنتان بیشتر می‌شود، استفاده از هایلایتر براق می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای افزایش درخشش پوست باشد. هایلایتر را فقط روی قسمت‌های محدودی از پوست صورت، یعنی روی برجستگی گونه استفاده کنید و در استفاده از آن زیاده‌روی نکنید.

یکی از مدل موهایی که باعث می‌شود جوان‌تر به نظر برسید، مدل موی دم اسبی است. همراه با بستن این مدل، از شامپوی خشک و اسپری‌های مخصوص استفاده کنید تا مو بافت و ظاهر زیباتری داشته باشد.

اگر آرایش چشم سنگینی کرده اید، فقط کمی برق لب زده و لبتان را بدون آرایش رها کنید. رژ لبی با رنگی جسورانه را ترجیح میدهید؟ صورتتان را روشن نگهدارید (از رژ گونه ی پر رنگ دوری کنید) و ریمل و سایه و خط چشم پر رنگی هم نکشید.

راز زیبایی

از رنگ‌هایی که تناژ دودی دارد اجتناب کنید چون این رنگ‌ها درست شبیه موهای خاکستری‌شده‌ در دوران پیری است و اگر سنتان بالا باشد، ظاهرتان را بسیار مسن‌تر نشان می‌دهد. 25.برای لایه برداری، به صابون تان شکر اضافه کنید.26.برای جلوگیری از چین و چروک صورت، به پشت بخوابید.27.موها را با آبجو آبکشی کنید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما