mehrkhbanner

حقایق شگفت انگیز شرط می بندم شما به هیچ وجه در مورد تهیه کولر گازی Evoli نمی دانستید

General air conditioner representativeهنگام آزمایش مطابق با 10 CFR قسمت 430، بخش B، ضمیمه M، برای مدل‌های پایه که از هر دو ترکیب مجرای و غیر مجرای تشکیل شده‌اند، مقدار نشان‌داده‌شده برای ترکیب مختلط غیر مجرای/مجرایی، میانگین مقادیر نشان‌داده‌شده برای ترکیبات غیر مجاری و مجرای مطابق با بند (ب) (3) این بخش تعیین شده است. هنگام آزمایش مطابق با 10 CFR قسمت 430، بخش B، ضمیمه M1، برای مدل‌های پایه که شامل ترکیبات ترکیبی یونیت‌های داخلی (هر دو نوع یونیت داخلی کانالی بدون کانال، کم استاتیک، متوسط ​​استاتیک و معمولی) است. مقدار نمایش داده شده برای ترکیب ترکیبی، میانگین مقادیر نشان داده شده برای ترکیب اجزای جداگانه است که مطابق با بند (ب) (3) این بخش تعیین شده است.

2) PW، OFF. اگر مدل‌های جداگانه سیستم‌های تک بسته یا ترکیب‌های جداگانه (یا «ترکیبات آزمایش‌شده») از سیستم‌های تقسیم‌بندی که در غیر این صورت یکسان هستند، با گزینه‌های متعدد برای اجزای مرتبط با حالت خاموش ارائه می‌شوند، مقدار نشان‌داده‌شده را برای مدل/ترکیب جداگانه با میل لنگ تعیین کنید. بخاری و کنترل هایی که بیشترین مصرف را دارند. برای مدل‌های منفرد (برای سیستم‌های تک بسته) یا ترکیب‌های جداگانه (برای سیستم‌های تقسیم‌بندی، از جمله «ترکیبات آزمایش‌شده» برای سیستم‌های مینی اسپلیت چندشاخه، چند مداری و چند سر) با مقادیر نشان‌دهنده تعیین‌شده از طریق آزمایش، هر کدام مدل/ترکیب فردی (یا «ترکیب آزمایش‌شده») باید دارای نمونه‌ای با اندازه کافی باشد که مطابق با مفاد این بخش فرعی آزمایش شده باشد.

Preparation Of Evoli Air Conditioner

برای پمپ های حرارتی (به غیر از پمپ های حرارتی فقط گرمایشی)، تمام واحدهای جمعیت نمونه باید در هر دو حالت سرمایش و گرمایش و نتایج برای تعیین همه نمایش ها مورد آزمایش قرار گیرند. اگر هدفتان این است که گرما را بدون ضربه زدن به کیف پول خود غلبه کنید، طیف AC های غیر اینورتر 1 تنی برندهایی مانند Walton، Chigo یا Midea ممکن است برای شما مناسب باشد.

General Gold 12000 Air Conditioner

1. عمومی. الزامات § 429.12 در مورد تهویه مطبوع مرکزی و پمپ های حرارتی اعمال می شود. بازار خاورمیانه ویژگی های جریان هوای قوی، خنک کننده قوی و پیشرفته، ذخیره انرژی بالا، اینورتر، مصرف فوق العاده کم، عملکرد دمای محیط بالا، استفاده از برد r410 (گاز) و کنترل بیشتر سرعت فن و پرتاب باد، بدون صدا، رادیاتور استنلس استیل و گرد و غبار، برای رفاه حال شهروندان خود می توانید با دفتر مرکزی تهران تماس گرفته و درخواست کنید که قبل از خرید از کارشناس بخواهید که از محل بازدید کند و پس از بررسی مکان مورد نیاز، محل شما به چه برقی نیاز دارد.

بسیاری از ساکنان این مناطق از سیستم‌های گرمایش کانالی گاز، سرمایش تبخیری و سیستم‌های تهویه مطبوع یخچالی استفاده می‌کنند تا خانه‌های خود را در ماه‌های سرد زمستانی زیبا و دنج نگه دارند و در ماه‌های گرم تابستان به راحتی خنک شوند. رنگ ها: رنگ های روشن نور خورشید را منعکس می کنند و به خنک نگه داشتن فضای داخلی کمک می کنند. تیم متخصص خدمات مشتری ما مشتاق است به شما کمک کند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.

اگر مشتریان برای چیزی مانند یک کاربر تجهیزات که از طریق یک فروشگاه مستقل به دست آمده است به کمک نیاز دارند، می توانید با O General Help Centers در سراسر هند تماس بگیرید و درخواست کمک کنید. OneDios با ارائه کیفیت عالی و رضایت مشتریان خود به برند شماره یک مورد اعتماد لوازم خانگی تبدیل شده است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کولر گازی گری 24000 به این صفحه وب رجوع کنید وب سایت خود باشید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما