نحوه چاپ افست شما

اما درست زمانی که فناوری بهتر جوک‌باکس و رکوردهای فراوان‌تر با صاحبان کافه‌ها و بارها و مشتریانشان آتش می‌گرفتند، رکود بزرگ حاکم شد. فناوری HP Indigo در اوایل دهه 2000 اختراع شد و طی 15 سال گذشته در دنیای چاپ صنعتی رواج یافته است. چاپ سه بعدی به تولید اسباب بازی و مبلمان، هنر و مد نیز وارد شده است. دستگاه‌های NFC می‌توانند جان افراد زیادی از جمله جان شما را نجات دهند و کیفیت زندگی مردم را در سراسر جهان بهبود بخشند. در اوایل تا اواسط دهه 1900، جوک‌باکس‌ها به معنای واقعی کلمه زندگی مهمانی بودند، در اسپیکرها و غذاخوری‌ها در سراسر ایالات متحده. در سال 1933، شاید 25000 دستگاه در ایالات متحده وجود داشت. Glass ماشین‌های بیشتری را تولید می‌کند و برای همگام شدن با تقاضا برای این نوع جدید از پخش‌کننده موسیقی. وقتی صحبت از انتخاب نوع چاپ و بسته بندی مناسب می شود، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که تفاوت بین دیجیتال و افست چیست. وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی شما می شود، برچسب های NFC و دستگاه های هوشمندی که می توانند آنها را بخوانند ممکن است به دقیق تر، کارآمدتر و ایمن تر کردن داده های مراقبت های بهداشتی برای بیماران و مراقبان آنها کمک کنند.

اکنون، بیماران می‌توانند با استفاده از تلفن‌های خود به مراکز پزشکی مراجعه کنند، تمام دستورالعمل‌ها و عوارض جانبی یک داروی خاص را به بطری‌های نسخه خود بچسبانند و خدمات و محصولات را پرداخت کنند. از آنجایی که Google به توسعه دهندگان برنامه و وب سایت اجازه می دهد تا Google Cloud Print را به دلخواه خود در محصولات خود بگنجانند، هیچ رویکرد استانداردی برای اجرای یک کار چاپی وجود ندارد. اپلیکیشن Google Wallet. Google Wallet یک برنامه تلفن هوشمند است که به شما امکان می دهد تلفن خود را در یک محل ثبت نام مجهز به فروش تکان دهید تا هزینه انواع کالاها و خدمات را بپردازید. شرکت‌هایی مانند Wurlitzer به جای بیکار کردن کارگران و ماشین‌های خود، کارخانه‌های خود را برای تولید کالاهای جنگی به جای ماشین‌های موسیقی بازسازی کردند. به خواندن ادامه دهید و خواهید دید که چگونه جوک‌باکس‌ها از فناوری‌های قدیمی پدید آمدند و بر تغییرات اجتماعی سرمایه‌گذاری کردند و به یکی از شناخته‌شده‌ترین نمادهای دهه 1950 تبدیل شدند. این ماشین ها سیلندرهای موم شیاردار را پذیرفتند، که در آن شیارها نشان دهنده ضبط هستند. چاپ دیجیتال مفهومی بسیار گسترده تر از چاپ افست است و فناوری های مختلف چاپ را در خود جای داده است.

در صفحه بعدی خواهید دید که چگونه فناوری های دیگر به شدت در چالش ها قرار می گیرند. در PinProsPlus، ما پین‌های سفارشی گنبد عکس می‌سازیم که ممکن است روی همه چیز از سنجاق یقه‌ای سنتی گرفته تا دکمه سر دست، جاکلیدی، سنجاق ایمنی قرار داده شود. در خانه، افراد 50 ساله و بالاتر هنوز مقدار خوبی چاپ می کنند، اما مصرف کنندگان در سنین نوجوانی و 20 سالگی به ندرت متن و تصویر را روی کاغذ قرار می دهند، مگر اینکه واقعا مجبور باشند. به‌جای شمارش پول نقد یا کشیدن کارت، فقط تلفن خود را به سمت کیوسک پرداخت تکان می‌دهید تا تراکنش را تکمیل کنید و به جای کاغذی، رسید ایمیلی دریافت کنید.

پول نقد خود را در سطل زباله بریزید و آخرین کارت اعتباری را به قطعات کوچک تقسیم کنید. آیا می توانید از تلفن همراه به عنوان کارت اعتباری استفاده کنید؟ در بیشتر موارد، کارت گرافیک از قبل برای انجام این عملکرد مجهز شده است. داشتن انعطاف‌پذیری و مهارت‌های حل مسئله برای مدیریت تولید زمانی که صحنه‌ها به دلیل آب و هوا، مشکلات تجهیزات، محدودیت‌های بودجه یا تغییرات هنری طبق برنامه پیش نمی‌روند. در نهایت، برای اینکه بتوانید به صورت مستمر از شرکت چاپ استفاده کنید، ارائه دهنده خدمات باید قیمت های مناسبی را به شما ارائه دهد که به خوبی در بودجه چاپ شما قرار می گیرد. یکی از محبوب‌ترین جوک‌باکس‌های تمام دوران، Wurlitzer 1015 است که کابینت‌های چوبی را با چراغ‌های عصر فضا و شکوفایی کروم ترکیب می‌کرد، و همچنین گنبدی شفاف که به مشتریان اجازه می‌داد تا چنجر را بین آلبوم‌ها تماشا کنند. ماشین‌هایی مانند Gabel's Automatic Entertainer حتی یک تعویض رکورد داشتند تا مشتریان بتوانند از بین 24 ضبط مختلف انتخاب کنند.

همه چیز با نام مناسب ماشین‌های «نیکل در شکاف» (که بعداً به نام نیکلودئون یا گرامافون خودکار شناخته شد) شروع شد که توسط لویی گلس در سانفرانسیسکو ساخته شد. با گذشت زمان، این ماشین ها به جوک باکس معروف شدند. همچنین امکان چاپ بر حسب تقاضا، زمان کوتاه مدت و حتی تغییر تصویر (داده های متغیر) مورد استفاده برای هر نمایش را فراهم می کند. مشتریان کنجکاو دور دستگاه ایستادند، نیکل را وارد کردند و سپس به آهنگ‌های کوتاه (تقریباً دو دقیقه‌ای) گوش دادند. این استدلال تعیین کننده برای بسیاری از مردم است، با این حال چاپ دوره های کوتاه به معنای مزایای بیشتری است که سرمایه گذاران مبتکر خوشحال می شوند ما را از آن بهره مند کنند. چند صفحه خواهد داشت؟ در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان تلفن های همراه گوشی هایی با دوربین هایی با وضوح 5 مگاپیکسل عرضه کرده اند.

اما سازندگان جوک‌باکس می‌خواستند محصولاتشان برجستگی تکنولوژیکی و مدرن بودنشان را فریاد بزنند. محصولات و خدمات زیادی در بازار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا عکس‌های خود را به شکلی بزرگ در معرض دید قرار دهید. شرکت‌هایی مانند اپل و مایکروسافت محصولاتی را ارائه می‌کنند که یا مستقیماً شامل خدمات رایانش ابری می‌شوند یا به نوعی به آن‌ها تکیه می‌کنند. مانند بسیاری از اسباب‌بازی‌های موسیقی دیجیتال امروزی، جوک‌باکس نیز انقلابی در موسیقی از نظر فرهنگ و فناوری ایجاد کرد. پرس های افست مدرن شگفتی های فناوری هستند و کار چاپی با کیفیتی باورنکردنی با گزینه های تکمیل شگفت انگیز تولید می کنند. چاپ افست یک فرآیند چاپ مدرن پرکاربرد است. یک شرکت چاپ افست فتوگراور از فرآیند گراور برای تولید تصاویر روی کاغذ استفاده می کند.

بنابراین اگرچه بسیاری از اولین استفاده‌های NFC احتمالاً برای پرداخت‌های دیجیتال نامشهود اعمال می‌شود، این مثال‌ها نشان می‌دهند که چگونه NFC می‌تواند به انواع مکان‌های فیزیکی واقعی دسترسی داشته باشد. نمایشگرها می توانند دو نمای مختلف را به طور همزمان نشان دهند. می‌توانید Media Center را طوری تنظیم کنید که دو نمایشگر داشته باشد – برای مثال تلویزیون و مانیتور رایانه. مثال 2 – با استفاده از روش مثال 1، فرمولاسیون پوشش تهیه شد. در واقع، در صورت نیاز، می توانید با استفاده از یک دستگاه پرس دیجیتال، در عرض چند دقیقه بروشور یا کارت ویزیت داشته باشید. قبل از اینکه کلیدها (و کارت های اعتباری) خود را برای همیشه بازیافت کنید، خواندن کمی به شما آسیبی نمی رساند. همچنین می تواند به شما کمک کند کلیدها و کارت های امنیتی خود را حذف کنید. هزاران برنامه کاربردی دیگر برای این فناوری وجود دارد و گوشی های هوشمند به گسترش NFC کمک خواهند کرد. این بدان معناست که می توانید رنگ پنتون یا HKS را انتخاب کنید و دقیقاً بدانید که محصول نهایی چگونه به نظر می رسد. شما فقط مال خود را از لیست انتخاب کنید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چاپ افست چیست – زیرچشمی نگاه کردن در این وب سایت – لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما