تماشا کنید لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو پس از پخش شدن ویدیو فرش قرمز در شبکه های اجتماعی قلب ها را به دست آوردند اخبار فوتبال

لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو پس از پخش ویدیوی آنها در مراسم فرش قرمز مراسم جایزه بهترین ورزشکار جهان در سال 2023، قلب ها را در شبکه های اجتماعی به دست آوردند. فوق ستاره پاری سن ژرمن یک کت و شلوار مشکی شیک به تن داشت و آنتونلا نیز مانند همیشه با لباس مشکی هماهنگ ظاهری خیره کننده داشت.

ویدیو را اینجا ببینید:

مسی برنده جایزه بهترین ورزشکار جهان Laureus در سال 2023 شد

لیونل مسی، کاپیتان قهرمان جام جهانی آرژانتین، برنده جایزه بهترین ورزشکار جهان در سال 2023 Laureus شد. این خبر روز دوشنبه در مراسمی در پاریس اعلام شد. پس از اینکه برنده هفت بار توپ طلا متوجه جاه طلبی نهایی خود در قطر شد، فوق ستاره آرژانتینی از کیلیان امباپه، مکس ورشتاپن و رافائل نادال برتری یافت.

مسی پس از اینکه سال گذشته آرژانتین را به یک قهرمانی مشهور در جام جهانی فوتبال رساند، این جایزه را به دست آورد. این دومین باری بود که مسی به عنوان بهترین ورزشکار سال Laureus انتخاب شد.

لیونل مسی و آرژانتین قهرمان جام جهانی او با انتخاب شدن به عنوان ورزشکار و تیم منتخب سال در جوایز ورزشی جهانی Laureus یک دو گل به ثمر رساند. او اولین ورزشکاری است که در یک سال موفق به کسب جوایز تیمی و انفرادی شده است.

جایزه بهترین بازگشت سال جهانی Laureus به کریستین اریکسن رسید. در سال 2021، کریستین اریکسن دانمارکی در جریان بازی یورو 2020 مقابل فنلاند به دلیل ایست قلبی در زمین سقوط کرد.

مسی پس از برنده شدن این جایزه گفت: “من بسیار خوشحالم که امسال در آن شرکت کردم – به خصوص در شهری که من زندگی می کنم. می خواهم از آن لذت ببرم. لحظه بسیار خاصی در قطر بود. جامی که از دست داده بودم. همچنین برای هم تیمی هایم و کل کشور خاص بود. فوتبال برای من یک سبک زندگی بوده است. ورزش به طور کلی مردم را با ارزش ها متحد می کند.”

مسی 35 ساله در حال حاضر در کانون گمانه زنی ها و گمانه زنی ها درباره انتقال او به عربستان است. اما در حال حاضر، او در پاری سن ژرمن باقی می ماند – جایی که مراسم معتبر Laureus در آن برگزار می شد.

باشگاه لیگ 1 صبح دوشنبه در حساب رسمی خود در توییتر تأیید کرد که این ملی پوش 35 ساله آرژانتینی پس از جریمه شدن و تعلیق او به دلیل انجام یک بازدید تبلیغاتی از این کشور خاورمیانه بدون مجوز، به جمع بازیکنان بازگشته است. (با ورودی های ANI)

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما