استراتژی‌های پهپاد سمپاش برای چالش‌های کارآفرینی

در اطراف خرید کنید. برخی از افرادی که پهپاد می فروشند هزینه های زیادی را جبران می کنند. به همین دلیل، گاهی اوقات افراد من را استخدام می کنند تا یک دادخواست برای یک هواپیمای معین و دیگری برای هواپیمای نامشخص ارائه کنم. نهالستان ها، محصولات ویژه، باغات و غیره. همانطور که گفته شد، به دلیل پیری جمعیت هواپیماهای سرنشین دار، مناطقی از ایالات متحده وجود دارد که نمی توانند خدمات سمپاشی هواپیمای سرنشین دار را دریافت کنند. با بحث در مورد این مفهوم در یک وبینار اخیر، گروهی از کارشناسان بخش خاطرنشان کردند که هواپیماهای بدون سرنشین قبلاً برای بررسی، نقشه برداری، پایش محصولات و تشخیص بیماری استفاده می شدند و استفاده از آنها برای اعمال درمان های واقعی محصول فرصتی آشکار برای این بخش بود.

اویاما، جی. فریتاس، اچ.

25. والنتی، م. بتکه، بی. فیوره، جی. چگونه، جی. Feron، E. بستر آزمایش پرواز چند وسیله نقلیه داخلی برای تشخیص، جداسازی و بازیابی عیب. 66. کاستا، FG; اویاما، جی. براون، تی. پسین، جی. اوسوریو، اف اس; Vargas, PA 39. Faiçal, BS; کاستا، FG; پسین، جی. اویاما، جی. فریتاس، اچ. کلمبو، آ. فینی، PH; ویلا، ال. Osório، FS; وارگاس، PA; و همکاران 21. وانگ، اس. آهنگ، جی. او، X. آهنگ، ال. وانگ، ایکس. وانگ، سی. وانگ، ز. Ling, Y. ارزیابی عملکرد چهار وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین معمولی مورد استفاده برای کاربرد آفت کش در چین. 44. یالاپا، د. ویرانگودا، م. ماسکی، دی. Palled، V. Bheemanna، M. توسعه و ارزیابی سمپاش پهباد برای کاربردهای آفت کش در محصولات زراعی.

8. جیواناندهام، ن. رامان، آر. رامایا، دی. سنتیلول، وی. موکایا، س. Jegadeesan، R. Rice: Nilaparvata Lugens Staal Interaction-وضعیت فعلی و چشم انداز آینده مدیریت Brown Planthopper. تحقیقات آینده انگیزه ای برای ادامه عملکرد دقیق توسعه نرخ متغیر با ترکیب آن با نقشه برداری از زمین های زراعی برای تعیین نیاز به آفت کش ها است، اگرچه محدودیت های دقیق در میزان سمپاشی، دستیابی به آن را دشوار می کند، حتی اگر کیفیت بسیار مفید باشد.. این مقاله پیامدهای تحقیقات مداوم و در حال توسعه را مورد بحث قرار می دهد. 20. وانگ، ال. چن، دی. یائو، ز. Ni، X. Wang, S. تحقیق در مورد مدل پیش‌بینی و عوامل مؤثر بر آن در منطقه رسوب قطرات در محیط تونل باد بر اساس پاشش پهپاد. 43. آنتونی، دی. الباوم، اس. لورنز، ا. Detweiler, C. در برآورد ارتفاع محصول با پهپاد. 48. غزالی، م.ح.م. آزمون، ع. Rahiman, W. پیاده سازی هواپیماهای بدون سرنشین در کشاورزی دقیق – بررسی. 42. پریمیسریو، ج. دی جنارو، اس اف. فیوریلو، ای. جنزیو، ال. لوگاتو، ای. Matese، A.; Vaccari, FP 87. Nansen, C.; فرگوسن، جی سی. مور، جی. گرووز، ال. امری، آر. گارل، ن. هویت، ا. بهینه سازی پوشش اسپری آفت کش با استفاده از ابزار جدید وب و گوشی هوشمند، اسنپ کارت.

52. Achtelik، MC; استامف، جی. گردان، د. دوث، ک.-م. 30. گیلز، دی. صورتحساب، R. استقرار و عملکرد یک پهپاد برای سمپاشی محصول. استفاده از یک سیستم کنترل مستقل، همراه با مجموعه‌ای از سخت‌افزارها مانند میکروکنترلرها، حسگرها، پمپ‌ها و نازل‌ها، عملکرد لازم را برای دستیابی به دقت سمپاشی، کارایی عملکرد پهپاد و انعطاف‌پذیری در برآوردن نیازهای آفت‌کش‌های گیاهی به همراه دارد. ما با اسپور شیری همراه با کنترل علف‌کش و علف‌های هرز آزمایش کرده‌ایم تا پوشش گیاهی بین ردیف‌ها و زیر انگورها را از بین ببریم. استفاده از پهپادها به طور پیوسته در تولید محصولات کشاورزی در دهه گذشته افزایش یافته است، اما اخیراً محققان شروع به بررسی این موضوع کرده اند که چگونه این فناوری می تواند کار انجام شده توسط سمپاش های زمینی را تکمیل کند. مجهز به ایستگاه کنترل زمینی برنامه حرفه ای، کارآمد و آسان است. در این حالت، ماژول همچنان ولتاژ باتری را به ایستگاه زمینی گزارش می دهد که می تواند برای تعیین سطح باتری استفاده شود. 18. ژانگ، ی. لی، ی. سلام.؛ لیو، اف. سن، اچ. Fang, H. توسعه سکوی نزدیک زمین برای شبیه سازی اسپری هوایی پهپاد و آزمایش پاشش آن در شرایط مختلف.

34. سرقینی، ف. Vivo, AD 4. Lou, Z.; شین، اف. هان، ایکس. لان، ی. دوان، تی. Fu, W. اثر ارتفاع پرواز وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین بر توزیع قطرات، رانش و کنترل شته‌های پنبه و کنه‌های عنکبوتی. 28. Xinyu، X. کانگ، تی. Weicai، Q. لان، ی. ژانگ، اچ. رانش و رسوب کاربرد بسیار کم ارتفاع و حجم کم در شالیزار. با انجام این کار، ما بهترین تخصص را در اختیار شما، مشتری هواپیمای بدون سرنشین خود قرار می دهیم تا از موفقیت شما در این زمینه اطمینان حاصل کنیم. موفقیت در کاربرد آفت کش ها به شدت به دانستن و پیروی از بهترین شیوه های سمپاشی بستگی دارد. میزان مصرف 10-12 لیتر در هکتار با سرعت آبیاری 2 لیتر در دقیقه است. سرعت پهپاد، مقدار اسپری، ارتفاع پهپاد و نسبت مخلوط آفت کش به آب کنترل خواهد شد. پهپاد پاشش کشاورزی G06 6L از طراحی مخزن آب سریع و باتری استفاده می کند. روش طراحی سیستماتیک و ساخت وسایل نقلیه کوادروتور هوایی میکرو. چند هفته پیش به دلیل بارش شدید باران، ورود وسایل نقلیه زمینی به میدان غیرممکن بود، اما کشاورزان به لطف فناوری HYBRiX توانستند در یک روز کاری تمام زمین های خود را سمپاشی کنند و نتایج مورد انتظار را به دست آورند.

در حال حاضر شاهد افزایش چشمگیر تعداد پهپادهای مورد استفاده در این کشورها به دلیل نتایج فوق العاده آنها در میدان هستیم. هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادها) البته از برخی جهات نسبت به تراکتورها مزیت دارند زیرا می توانند در مزارع غرق باران و محصولات بلند عمل کنند. 13. پانیزی، میزبانان وحشی پنتاتومیدهای AR: اهمیت و نقش بوم شناختی در وضعیت آفت آنها روی محصولات. بازی تمام شد. اکنون شما برای زمین پرداخت می کنید یا محصولات آینده را به ارزش چندین سال خریداری می کنید. من سال ها به دنبال یافتن یک خط مشی مقرون به صرفه برای مشتریانم بودم. اگر متوجه شدید که در جایی گیر کرده اید، می توانید از راهنما کمک بگیرید. مالچ پلاستیکی یک راه ساده و موثر برای کمک به کشاورزان در کاهش هزینه های تولید است. تمام این تدارکات هزینه های اضافی و چندین روز برای اتمام کار ایجاد می کند.

بالا سه روش خرید Sprayer Drone استفاده شده

ما ترجیح می دهیم از جاده TNT استفاده کنیم و می توانیم به اکثر مناطق در QLD، NSW، ACT، VIC در حدود 3-4 روز کاری و WA، TAS، NT در حدود 5-7 روز کاری ارسال کنیم. با این حال، در بریتانیا، دستورالعمل استفاده پایدار 14، سمپاشی هوایی، از جمله استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را مجاز نمی‌داند، اگرچه یک انحراف از طریق اداره بهداشت و ایمنی وجود دارد. ایمنی هواپیما توسط اداره هوانوردی فدرال (FAA) تنظیم می شود که بسته به وزن هواپیما دو مجموعه مقررات متفاوت برای پهپادهای اسپری دارد.

6) PIC باید یک ارزیابی ایمنی از خطر کارکردن در فاصله نزدیک‌تر از 500 فوت از آن اشیاء انجام دهد و تشخیص دهد که خطر غیرقابل قبولی ندارد. به همین دلیل است که ما خدمات مشتری را به عنوان ستونی در مأموریت خود قرار می دهیم. اینها همه دلایلی هستند که چرا باید یک وکیل درگیر شوید. اما این چیزی است که وقتی با یک وکیل پهپاد دارای مجوز واقعی کار نمی کنید، به دست می آورید. یک انتظار واقعی بر اساس 44807 تعیین شده قبلی، انتظار تایید من را 11 تا 17 ماه به پایان می رساند. چالش این است که 11 از 40 را درست بگیرید، اما می دانید که می توانید خیلی بهتر از این کار کنید! وندریگ می گوید: «به طور کلی، ما نتایج بهتری نسبت به هر چیز دیگری می گیریم. اوت می‌گوید که این سیستم محموله‌های خود را «در یک اینچ از جایی که باید همیشه باشیم، تحویل می‌دهد؛ با یک سیستم استاندارد، ما در یک یارد هستیم». در اینجا می توانید ویدیویی از عملیات پهپادها را تماشا کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاهده انواع پهپاد سمپاش بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما