mehrkhbanner

بزرگترین مشکل در فوت فتیش Comes Down to این Word که شروع می‌شود & W&

به یاد داشته باشید فوت فتیش یکی از کم ضررترین علایق جنسی می باشد و شما می توانید با در میان گذاشتن این موضوع جنسی خود آن را به راحتی ارضا نمایید. مثلا درک نمی کنیم که یه ایفون چیزی است برای مصرف (ارزش استفاده) یا چیزی دارای ارزش مبادله و کم کم باور می کنیم که موضوعی به نفسه ارزشمنده. قدم اول در برخورد با فرد درگیر اختلال فوت فتیش این است که او را مورد قضاوت های نا به جا و ناراحت کننده قرار ندهیم. انحرافهای جنسی مانند اختلال فتیشیسم معمولاً در دوران بلوغ آغاز میشوند، اما ممکن است قبل از نوجوانی نیز ایجاد شوند. خودارضایی از دوران ماقبل تاریخ در هنرهای گوناگون ترسیم و در نوشتههای قدیمی بدان اشاره کرده اند. نشانههای فوت فتیش معمولا با شروع دوران بلوغ و تمایل جنسی افراد شروع میشوند. بهطوری که معمولا بدون دیدن آن به ارگاسم نمیرسند.

این موضوع در کسانی که عزت نفس پایینی دارند و میخواهند ارادت خود را به شریک جنسیشان نشان دهند، بهشکل اختلال فوت فتیش بروز پیدا میکند. فتیش گاه در بعضی افراد برخی اعضای غیرجنسی یا اشیای شریک مقابل مانند پا لذت جنسی ایجاد میکند. بههمین دلیل برخی از افراد بهطور ناخودآگاه به پا بیش از سایر نقاط بدن توجه میکنند که در مواردی نتیجه آن ایجاد تمایل بیش از حد به این قسمت از بدن و تبدیل شدن به یک انحراف خواهد بود. معنی فوت فتیش چیست و چرا مردان به آن علاقه دارند؟ از این رو، یکی از مهمترین دلایل خود ارضایی در مردان میتواند تمایل به نوعی رفتار جنسی باشد که همسر حاضر به انجام آن نیست و مرد مجبور میشود با خیال پردازی جنسی خود را ارضا کرده که شاید به یک رضایت خیالی برسد. به عقیده شخصی من فتیش به خاطر حسرت های جنسی ایجاد می گردد . درضمن اصلا مردی که اینقدر احساسات رمانتیک نسبت که کفش زنونه داره چطور می تونه برای امنیت اجتماعی خطرناک باشه. آیا تا حالا این فتیش شما نسبت به چکمه های زنونه موجب اختلال در امنیت جامعه شده؟

فتیشِ پا، پاپرستی، فوت فتیش (Foot Fetish) یا پودوفیلیا (Podophilia) به هرگونه اظهار تمایل چشمگیر و غیرطبیعی نسبت به پا گفته میشود. اینکه در برخی مقالات فوت فتیش به عنوان اختلال مطرح می شود منظور این است که بعضی افراد به جای تمرکز بر روی نواحی دستگاه تناسلی ، به روش آسیب شناختی و غیرطبیعی به پای شریک جنسی توجه می کنند. مهم ترین چیز صداقت است. به گزارش وبلاگ داستان نویسی، فوت فتیش یکی از رایج ترین فتیش ها در میان انواع آنست که می تواند به شکلی بسیار عادی یا به صورت بیمارگونه در شخص وجود داشته باشد. از آن جا که پا پایین ترین عضو در بدن است، این افراد نیز دوست دارند توسط شریک جنسی خود تحقیر شوند و تحت سلطه و فرمان او باشند. تسیلم و سلطه نوعی بازی قدرت برای بعضی زوجین محسوب می شود. اشکالی نداره اگه با دیدن یه چکمه زیبا راست می کنین یا احتمالا دلتون می خواد لیسش بزنین یا کارهای دیگه بکنین. احتمالا شما نیز در مباحث روانشناسی جنسی کلمه اختلال فوت فتیش را شنیده باشید، اما با مفهوم درست این اصطلاح آشنا نباشید.

احتمالا این آقای رادان طفلی خودش فتیش کفش داره، فکر کرده همه دارن. اما زمانی که فرد تنها پس از دیدن پا، لمس آن یا بوییدن متعلقاتش مانند کفش و جوراب تحریک میشود و در زمان رابطه جنسی نیز تنها به این اجزا فکر میکند، به اختلال فوت فتیش مبتلا است. غریزه جنسی از قویترین غرایض انسان به حساب میآید که ریشه در نیازهای جنسی وی دارد. اسلام در مقام آييني كه بر فطرت انسان مبتني است، خود ارضایی(استمنا) را خارج شدن از مرزهاي طبيعت بشري و تجاوز به حدود و حريم فطري او ميداند.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما