سردار تنگسیری اعلام کرد شرکت ایران کورکورانه می خوانند

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جستجوی دشمن برای اغتشاش در کشور گفت: ملت قطعا این فتنه را نابود خواهند کرد.

به گزارش فارس، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه تلویزیونی «یک و بیست» با بیان اینکه از نزدیک حرم حاج قاسم سلیمانی به شبکه زنده سیما رفتم، گفت: اولین ویژگی حاج قاسم این بود که ولایت مدار بود و ولایت یکی بود.» خیمه را می شناخت. دومین ویژگی سردار سلیمانی اخلاص این شهید و همچنین ایمانی بود که به خدا داشت. حق این مرد بزرگ شهادت بود و در نهایت به دست یزید زمان و بدترین حکومت به شهادت رسید.

وی با اشاره به نقش مردم در دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس بیش از 80 نوجوان علنا ​​اعلام کردند که پشت صدام هستند. در شرایطی که در شدیدترین تحریم ها بودیم، مردم ما در مقابل دشمن ایستادند. با توکل به خدا و با تلاش مردم، دشمن نتوانست سرزمین ما را تصاحب کند.

سردار تنگسیری با اشاره به دعای سربازان ما در دوران دفاع مقدس گفت: ائمه اطهار(ع) جوانان ما را نجات دادند، سربازان ما با دست خالی مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند.

وی با اشاره به آسیب هایی که برخی از مردم در اغتشاشات روزهای گذشته به اموال عمومی وارد کرده اند، افزود: امروز صداهایی شنیده می شود که خداوند جواب آنها را داده است. می خواهند نور خدا و نوری را که شهدا و حاج قاسم روشن کرده اند خاموش کنند. اما این فتنه از بین می رود و ملت هم این فتنه را از بین می برد.

سردار تنگسیری یادآور شد: مردم دنیا پشت مستکبرین را نخواهند دید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن کور است تا بتواند جوانان ما را در هم بکوبد. جوانان و عزیزان ما باید با بصیرت عمل کنند. کومله و سایر تروریست ها اعلام کرده اند که به دنبال تجزیه ایران هستند و ما باید هوشیار باشیم.

وی با ابراز تاسف از درگذشت مهسا امینی، گفت: این زن (مهسا امینی) دختر ایران است و معتقدیم که پرونده این زن باید با دقت بررسی شود، اما نباید به تحقیقاتی که برای ماست اعتماد کنیم. فرزندان خود را داشته باشیم، اما باید به افراد خارجی نیز اعتماد کنیم.

وی افزود: زمانی که رئیس جمهور به نیویورک رفت و به عضویت شانگهای درآمد و تلاش می کنیم تحریم ها را لغو کنیم، دشمنان در حال تدارک چنین فتنه هایی هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خطاب به پاسداران گفت: به جوانان توصیه می کنم هوشیار باشند. دشمن می خواهد هویت جوانان ایرانی را بگیرد. اینها پرچم هایی هستند که نماد اسلام را گرفته و آتش زده اند، جوانان باید حواسشان باشد.

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما