وام های مسکن با پیش پرداخت کم راهنمای شما در سال

فردی مک و فانی می. آنها چندین گزینه با پیش پرداخت کم را از طریق وام دهندگان ارائه می دهند، هم تحت برنامه های وام استانداردشان و هم آنهایی که برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می کنند و خانوارهای کم درآمد و متوسط. اکثر برنامه‌های آن‌ها به وام‌گیرندگان واجد شرایط پیش‌پرداخت ۳ درصدی اجازه می‌دهند که کمی کمتر از وام‌های FHA است.

و در حدود یک سال گذشته، هم فانی و هم فردی شروع به اجازه دادن به وام دهندگان برای قضاوت در مورد بسیاری از وام گیرندگان بالقوه با استفاده از یک لنز بازتر کرده اند. به عنوان مثال، آنها می توانند به متقاضیان وام که در طول زمان موجودی نقدی مثبتی را در حساب جاری خود نگه داشته اند یا سابقه خوبی در پرداخت به موقع اجاره دارند، امتیاز بدهند. دنی گاردنر، معاون ارشد مشتری و مشارکت جامعه در بخش تک خانواده فردی مک، گفت: «همه آن‌ها در ارزیابی لحاظ می‌شوند.

برنامه های مختلف برای گروه های مختلف ارائه می شود. وام مسکن فردی مک HomeOne تنها زمانی که حداقل یک وام گیرنده برای اولین بار خانه خرید می کند، امکان پیش پرداخت تا 3 درصد را فراهم می کند. (بسیاری از برنامه های دولتی این را به عنوان شخصی تعریف می کنند که حداقل در سه سال گذشته مالک یک ملک مسکونی نبوده است.) و این برنامه حداقل امتیاز اعتباری ندارد.

برنامه Freddie’s Home Possible مشابه است، اما برای همه وام گیرندگان کم درآمد – کسانی که 80 درصد یا کمتر از متوسط ​​درآمد منطقه خود را به دست می آورند، مناسب است. این برنامه هزینه هایی را که معمولاً برای افرادی که امتیازات اعتباری پایین تری دارند، لغو می کند و بیمه وام مسکن معمولاً هزینه کمتری دارد.

هدایای خانوادگی مجاز به پوشش بخشی یا تمام پیش‌پرداخت خانه اصلی، هزینه‌های بسته شدن، یا قرار دادن در یک حساب بانکی پس از بسته شدن هستند تا اطمینان حاصل شود که وام‌گیرنده پولی برای مواقع اضطراری در اختیار دارد – تا زمانی که بتوانید به شما نشان دهید. من نیازی به پس دادن آن ندارم. هر دو برنامه HomeOne و Home Possible Freddie به گونه ای طراحی شده اند که به وام گیرندگان این امکان را می دهند که از سایر برنامه هایی که توسط ایالت ها، شهرها یا سازمان های محلی اجرا می شوند کمک پیش پرداخت دریافت کنند.

نسخه Fannie که برنامه HomeReady نام دارد، به خریداران اجازه می دهد تا حداقل 3 درصد را کم کنند و ممکن است در مقایسه با وام های استاندارد آن، پرداخت های ماهانه کمتری را به همراه داشته باشد. برای درآمد سقفی قائل است (بیش از 80 درصد میانگین مساحت ملک) اما افرادی را با امتیاز اعتباری کمتر از 620 می پذیرد. معمولاً هدایا را نیز مجاز می کند.

مارک هرناندز، رئیس شرکت Alterra Home Loans، که برای اولین بار خریدار خانه اسپانیایی تبار ارائه می کند، گفت که وام گیرندگان با درآمد پایین تا متوسط ​​اغلب با محصولاتی مانند HomeOne یا HomeReady در مقایسه با وام های استاندارد پشتیبانی شده توسط Fannie یا Freddie یا آن ها، وضعیت بهتری دارند. ارائه شده از طریق FHA “شرایط آنها از نظر بدهی به درآمد و امتیاز اعتبار کمی سخت تر از یک FHA است”، “اما شرایط وام کمی مطلوب تر از وام مسکن FHA است.”

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما