نظر آنچه A. فیلیپ راندولف در مورد مشاغل و آزادی می دانست

من فهرستی از ایده‌ها و مشاهداتی را که می‌توان برای ستون‌ها یا مقاله‌ها استفاده کرد، نگه می‌دارم، و این هفته، برنامه اولیه‌ام نوشتن درباره A. Philip Randolph، رهبر کارگری و فعال حقوق مدنی بود که کارهایش در دهه‌های 1930، 1940 و دهه 50 برای رشد و موفقیت جنبش حقوق مدنی بسیار مهم بود. او در سال 1963 در راهپیمایی واشنگتن برای مشاغل و آزادی نقش اصلی را داشت، که خود اوج تلاشی بود که راندولف در سال 1941 با فعال همکارش بایارد راستین و دیگر متحدانش در جنبش های حقوق مدنی و کارگری آغاز کرده بود.

من نتوانستم ستون را کار کنم – این چیزها اتفاق می افتد! – اما من همچنان می‌خواهم برخی از مطالب را به اشتراک بگذارم، هم به این دلیل که ذاتاً جالب است و هم به این دلیل که نشان‌دهنده نکته‌ای است که من در کارم برای The Times گفته‌ام و خواهم کرد.

تا آنجایی که راندولف هنوز برای عموم شناخته شده است، به عنوان یکی از رهبران میانه‌روتر جنبش حقوق مدنی، در مقایسه با رهبران جوان‌تری مانند کشیش، عضوی از گارد قدیمی است. دکتر. مارتین لوتر کینگ جونیور اما راندولف در مقطعی یک مرد جوان بود و در جوانی، طرفدار سرسخت و رادیکال عدالت اقتصادی به عنوان پایه و اساس حقوق مدنی و برابری دموکراتیک بود.

شما می توانید بسیاری از این را در نوشته های راندولف برای پیام رسان مشاهده کنید، مجله مستقلی که او در سال 1917 با کمک حزب سوسیالیست (و با کمک همسرش، لوسیل کمپبل گرین) تأسیس کرد، که هنوز یک نیروی مهم در سیاست آمریکا بود. به هنگام. به عنوان مثال، در یک قطعه 1919، “Lynching: Capitalism Its Cause; راندولف «ترتیب اقتصادی در جنوب» را به‌عنوان «علت اساسی تعصب نژادی، که فیله‌ای است که باعث می‌شود مجله سرمایه‌داری به درگیری‌های نژادی منفجر شود» محکوم می‌کند. او «تعصب را به عنوان سلاح اصلی در جنوب که سرمایه‌داران را قادر می‌سازد تا از هر دو نژاد استثمار کنند» منفجر می‌کند و هشدار می‌دهد که در واقع «سرمایه‌داری هیچ خط رنگی نمی‌شناسد» و سرمایه‌داران «خون، عرق و رنج زنان سفیدپوست و کودکان سفیدپوست را خواهند ساخت. یا زنان سیاه‌پوست و کودکان سیاه‌پوست را به دلار و سود سهام تبدیل کنند.»

در یکی از فرمول‌بندی‌های جالب‌تر راندولف، که در یک سخنرانی در سال 1926 یافت شد، «سیاه‌پوست با آینده روبروست» که اندکی پس از انتخاب او به‌عنوان رئیس‌جمهور اخوان حمل‌کنندگان ماشین‌های خواب ارائه شد، او تجربه سیاه‌پوستان برده‌داری و تبعیض را به کل پیوند می‌دهد. سیستم طبقاتی: راندولف گفت: «از آغاز تجارت سیستماتیک مردان تا به امروز، سیاهپوستان یکی از کارگران برجسته و بدون مزد در دنیای مدرن است.

وی ادامه داد: برای پایان اصلاح این شر، هدیه بعدی سیاهپوستان به آمریکا در دموکراسی اقتصادی و نشان دادن فضیلت اصل معامله جمعی خواهد بود.

یکی از نکاتی که در ستون خود و در این خبرنامه سعی کردم به آن اشاره کنم این است که سنت های متعدد و رقابتی آزادی در جامعه آمریکا وجود دارد و یکی از قدرتمندترین آنها دیدگاه برابری طلبانه است که امنیت اقتصادی را پایه و اساس خود دموکراتیک می کند. – قانون. نکته مرتبطی که امیدوارم امسال به تفصیل آن را بررسی کنم این است که به موجب تجربه مشترک عمدتاً برده داری و پیرمردی، سنت سیاسی آمریکایی آفریقایی تبار به ویژه با اهمیت حیاتی برابری اقتصادی برای ساختن یک جامعه واقعاً دموکراتیک هماهنگ است.

در اینجا، من به راندولف اجازه می‌دهم حرف آخر را بزند: «فریاد مصرانه برای آزادی از سوی سیاهپوستان، مردم آمریکا را با این واقعیت روبه‌رو نگه داشته است که تا زمانی که مردم وجود دارند، یک دموکراسی بالاترین مأموریت خود را انجام نداده است. در کشور، چه سیاه و چه سفید، که نمی توانند به عنوان انسان های آزاده و باهوش در امور دولت، صنعت یا جامعه به طور کلی شرکت کنند».


چون دوشنبه مارتین لوتر کینگ جونیور بود. روز، من ستون سه شنبه نداشتم. اما ستون جمعه من استدلالی بود برای اینکه چرا بایدن رئیس جمهور باید فقط بگوید که محدودیت بدهی خلاف قانون اساسی است و بنابراین نامعتبر است.

بایدن بگوید که محدودیت بدهی، به دلیل تهدیدی که برای اعتبار بدهی کشور ایجاد می کند، بر اساس اصلاحیه چهاردهم مغایر با قانون اساسی است.

با این استدلال، کنگره حق ندارد کاخ سفید را از اجرای صادقانه قانون و قرض گرفتن پول طبق دستورالعمل خود باز دارد. اگر و زمانی که خزانه‌داری تدابیر فوق‌العاده خود را تمام کند، باید به سادگی به صدور بدهی ادامه دهد تا دولت فدرال آنچه را که طبق قانون اساسی موظف است انجام دهد.

و در آخرین قسمت از پادکست من با جان گانز، ما در مورد تریلر تهاجم بیگانگان در سال 1994 “Puppet Masters” بحث کردیم.


ملیندا کوپر در مورد جنبش ضد سقط جنین برای مخالفت.

جیل لپور در ژانویه 6 گزارش کمیته برای نیویورکر.

دانیل اشتاینمتز جنکینز در گفتگو با مورخ مایکل سونشر در مورد تاریخ سرمایه داری برای ملت.

جیک بیتل در مورد آینده فعالیت های آب و هوایی برای The Drift.

گزیده ای از کتاب «جهانی سازی انقلاب» نوشته تئو ویلیامز در مورد ارتباط بین رادیکالیسم سیاهان و جنبش سوسیالیستی بریتانیا.

من این عکس را در محله بلمونت شارلوتزویل، ویرجینیا، تقریباً پنج سال پیش با استفاده از یک دوربین فیلم‌برداری با فرمت بزرگ گرفتم. می خواستم با استفاده از فیلم رنگی عکس دیگری بگیرم تا ببینم صحنه چگونه تغییر کرده است.


می دانم که هفته گذشته دستور پخت ماهی بخار پز را با شما به اشتراک گذاشتم. خب، حالا من دستور پخت مرغ بخار پز را به اشتراک می گذارم، و باید بگویم که بسیار عالی است. حتی با حداقل چاشنی ها، مرغ مرطوب و خوش طعم است و سس پونزو خوشمزه است. با برنج بخارپز سرو کنید. دستور غذا از بخش آشپزی نیویورک تایمز تهیه شده است.

عناصر

  • 1 ½ فنجان ساک خشک

  • 1 ½ پوند مرغ، شسته شده و خشک شده

  • نمک کوشر

  • 2 قاشق غذاخوری سس سویا

  • 2 قاشق غذاخوری آب پرتقال

  • 2 قاشق چایخوری سرکه برنج

  • 1 ½ قاشق چایخوری آب لیمو

  • 1½ قاشق چایخوری میرین یا شری شیرین

  • 1 قاشق غذاخوری ریشه زنجبیل خرد شده

  • 1 حبه سیر بزرگ، خرد شده

  • 3 عدد پیازچه نازک ورقه شده

  • 2 قاشق غذاخوری دانه کنجد، ترجیحا سیاه

جهت ها

یک سبد بخارپز را در کف یک ظرف بزرگ قرار دهید. به مقدار مساوی از ساکه و آب بریزید، به اندازه ای که به کف سبد بخارپز برسد. به جوش بیاورید.

داخل و خارج مرغ را سخاوتمندانه نمک بزنید. سمت سینه را در سبد بخارپز قرار دهید. حرارت را کم کنید و روی آن را بپوشانید. مرغ را به مدت 1 تا 1 و نیم ساعت بخارپز کنید تا زمانی که آب آن با چاقو سوراخ شود. حرارت را خاموش کنید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه خنک شود.

برای تهیه سس، در یک کاسه کوچک سس سویا، آب پرتقال، سرکه برنج، آب لیمو، میرین، زنجبیل و سیر را با هم مخلوط کنید.

مرغ را از قابلمه خارج کرده و روی یک تخته برش بزرگ قرار دهید. قطعات را روی یک بشقاب حک کنید و بچینید. مقداری از سس را روی گوشت بریزید و با پیازچه و کنجد بپاشید. سس اضافی را در کناره برای غوطه ور شدن سرو کنید.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما