تعبیر این خواننده از اجرای آهنگ توسط تیم اجرا شد

موترا کیشور خواننده اعلام کرد که نمی تواند این آهنگ را برای تیم ملی بخواند.

در ادوار اخیر جام جهانی رسم بر این بوده که پس از صعود تیم ملی یکی از خوانندگان آهنگ ویژه این مسابقات را بخواند و به نظر می رسد این اتفاق برای جام جهانی 2022 نیز رخ دهد. قطر.

یکی از خبرنگاران تالار موسیقی قدیمی مدعی شد رضا بهرام و بهنام بانی سرودخوانان رسمی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهند بود. البته فدراسیون فوتبال هنوز شرایط خاصی ندارد و انتخابات این فدراسیون 17 شهریورماه برگزار می شود اما اخباری در این باره از گوشه و کنار به گوش می رسد و به نظر می رسد این دو خواننده از سوی برخی فعالان هنری به وزارتخانه ها پیشنهاد شده باشند. ورزش و آموزش

این دو از محبوب ترین خوانندگان پاپ داخلی هستند و آهنگ ها و کنسرت های آنها همیشه با استقبال خوبی مواجه می شود. به همین بهانه برای پیگیری موضوع با رضا بهرام که نامش برای خواندن ترانه رسمی تیم ملی در جام جهانی مطرح شد تماس گرفتیم.

بهرام گفت: چند روز پیش با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند. واقعیت این است که با تمام احترام نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستانم اعلام کرده ام که نمی توانم برای تیم ملی ام بخوانم.

موترا کیشور خواننده نیز گفت: واقعیت این است که هیچ برنامه ریزی برای این کار انجام نشده و چیزی مشخص نیست. هیچ جزئیاتی اعلام نشده و نمی دانیم قرار است چه کار کنیم.

همیشه سعی کرده ام کاری را که انجام می دهم بر اساس اصول انجام دهم و طبق برنامه انجام دهم. من عاشق نوجوانم هستم و تعصب زیادی به ایران دارم. خواندن آهنگ برای تیم ملی و جام جهانی کار بزرگی است و من به انجام آن افتخار می کنم. اما تهیه آهنگی با کیفیت به نام ایران زمان می برد و نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیقی دارد.

بهرام ادامه داد: من در سنین جوانی عاشق تیم ملی هستم و امیدوارم آهنگی به نام ایران تولید شود.

خواننده ای که این روزها به ویژه برای تیم ملی محبوبیت دارد و پیش بینی اش از نتایج ایران در جام جهانی نیز گفت: خیلی از بچه های تیم ملی دوستان خوب من هستند و همیشه بازی های تیم ملی را با این تیم دنبال می کنم. هیجان بزرگ

امیدوارم بهترین نتایج برای تیم ملی ام در جام جهانی کسب شود و دل مردم ایران شاد شود. من به عنوان یکی از هواداران فوتبال و تیم ملی برای موفقیت فرزندم در جام جهانی دعا خواهم کرد.

منبع: اخبار

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما