& یک چیز در یک زمان& مورگان والن خیر است. 1 برای هفته سوم

مورگان والن از No. 1 در جدول آلبوم بیلبورد، با آخرین آلبوم دوگانه پرطرفدار این ستاره کانتری که برای سومین هفته متوالی رتبه اول را حفظ کرد.

بر اساس گزارش سرویس ردیابی Luminate، آهنگ 36 آهنگ “یک چیز در یک زمان” والن معادل 209500 فروش دیگر در ایالات متحده به دست آورد و مجموع سه هفته آن را به کمتر از یک میلیون رساند. در هفته اخیر، 256 میلیون استریم داشت و 12500 نسخه به عنوان یک بسته کامل فروخت.

دو سال پیش، آخرین اکران والن، «خطرناک: آلبوم دوگانه»، 10 هفته اول خود را در رتبه اول سپری کرد. 1، حتی در بحبوحه یک جنجال رسانه ای و ممنوعیت موقت رادیو پس از اینکه والن در ویدیو با استفاده از توهین نژادی ضبط شد. آیا “یک چیز در یک زمان” می تواند با موفقیت قبلی خود برابری کند؟ موفقیت آن آلبوم، اتفاقا، ادامه دارد. این هفته «خطرناک» در شماره شماره. 7، ورود به هفته 112 خود را در 10 برتر.

همچنین در این هفته، “SOS” SZA دو پله به رتبه اول صعود کرد. 2، و «نیمه‌های شب» تیلور سوئیفت سه به رتبه اول رسید. 3; هر دو شماره قبلی هستند. 1هایی که از حضور سازندگانشان در تور تقویت شدند. «تعطیلات تابستانی بی پایان» مایلی سایرس شماره 4.

U2، گروه راک کهنه کار ایرلندی، شماره 5 با “Songs of Surrender”، یک پروژه گذشته نگر از ضبط مجدد اکثرا آکوستیک برخی از آهنگ های امضا شده گروه. با تبلیغ یک مستند Disney+ و اعلام اخیر محل اقامت کنسرت در پاییز امسال در یک مکان جدید با فناوری پیشرفته در لاس وگاس، MSG Sphere، وارد شد.

کامل‌ترین شکل «Songs of Surrender» – استاندارد در سرویس‌های استریم، و یک درب «سوپر لوکس» چهار LP – شامل 40 آهنگ در طول تقریباً سه ساعت است. این آلبوم با فروش معادل 46500، بیشتر از نسخه های فروخته شده به عنوان یک بسته کامل آغاز می شود.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما