هوبی لندریت، اولین ملاقات نیویورک، در ۹۳ سالگی درگذشت

هابی لندریث در 14 فصل لیگ اصلی خود برای هفت تیم بازی کرد. او اکثراً یک پشتیبان بود، به اندازه کافی در کنترل پارچ ها خوب بود اما یک ضربه گیر سبک بود. او هرگز آل استار نبود. اما او ادعای متوسطی برای شهرت داشت.

زمانی که لندریت در روز پنج شنبه در سن 93 سالگی در سانی ویل، کالیفرنیا درگذشت، از او به عنوان مت اصلی یاد شد.

درگذشت او روز شنبه توسط جی هورویتز، معاون روابط عمومی فارغ التحصیلان متس اعلام شد.

Mets و Houston Colt .45s (اکنون Astros)، که به عنوان تیم های گسترش لیگ ملی در سال 1962 تأسیس شدند، فهرست خود را در یک پیش نویس اکتبر 1961 آغاز کردند. آنها در انتخاب بازیکنانی که هشت تیم NL آنها را خیلی جوان، خیلی مسن یا خیلی معمولی برای نگه داشتن آنها می دیدند، به طور متناوب انتخاب می کردند.

هیوستون ادی برسود را که یکی از بازیکنان سانفرانسیسکو جاینتز بود به عنوان اولین انتخاب درفت انتخاب کرد. مت ها لندریث را که یک غول نیز هست به عنوان اولین انتخاب خود انتخاب کردند.

هنگامی که خبرنگاران از کیسی استنگل، مدیر متس پرسیدند که چرا لندریث، 31 ساله، به عنوان اولین Met مسح شد، او پاسخ داد: “شما باید یک شکارچی داشته باشید وگرنه توپ های ارسالی زیادی خواهید داشت.”

متس اولین بازی خود را در شب 11 آوریل 1962 در مقابل کاردینال ها در سن پترزبورگ انجام داد. لویی. لندریت در حال گرفتن راجر کریگ بود که از لس آنجلس داجرز به عنوان ششمین درفت متس انتخاب شد. شماره ضربه زدن 8، لندریت 0 بر 4 رفت و یکی از سه خطای متس را مرتکب شد، یک پرتاب اشتباه به پایه دوم در تلاش دزدی جولیان خاویر، که در نهایت به گل رسید. کارت ها در پیروزی 11-4 خود سه پایه را ربودند.

جو گینزبرگ برای دومین بازی متس جایگزین لندریث شد و کریس کانیتزارو در سومین بازی خود که هر دو شکست به دزدان دریایی را باختند پشت صفحه قرار گرفت. متس قبل از اینکه جی هوک پیتسبورگ را در پیروزی 9-1 بازی کامل متوقف کند، 0-9 پیش رفت.

لندریت، یک خمیر چپ دست، با وزن 5 فوت و 10 اینچ و 170 پوند، در 23 بازی برای متس بازی کرد. لحظه درخشش او در 12 مه اتفاق افتاد، زمانی که او با یک هومر نهمین بازی، دو اوت، ضربه محکمی به عرشه فوقانی در Polo Grounds در نزدیکی تالار مشاهیر آینده میلواکی بریوز، وارن اسپان، چپ دست زد تا به متس امتیاز بدهد. پیروزی 3-2.

مت ها در فصل افتتاحیه خود از هفت شکار استفاده کردند. پس از لندریت، گینزبرگ و کانیتزارو، آنها چو چو کولمن، سامی تیلور، جو پیگناتانو و هری چیتی را که در آوریل از کلیولند سرخپوستان برای دریافت پول نقد و یک بازیکن به دست آوردند را ترک کردند. معلوم شد که آن بازیکن چیتی است که متس او را در ژوئن به هندی ها بازگرداند.

لندریث در 7 ژوئن به بالتیمور اوریولز مبادله شد، اگرچه او 289/0 را با سه ضلع و ران خانگی خود می زد و در 7 ران رانندگی کرده بود. جدایی او قراردادی را در ماه می تکمیل کرد که در آن متس اولین بازیکن پایه مارو ترونبری را دریافت کرد که بیشتر به خاطر تلو تلو خوردن هایش در میدان به عنوان Marvelous Marv شناخته می شود.

اوریول ها لندریث را در می 1963 به سناتورهای واشنگتن فرستادند. آنها پس از آن فصل او را آزاد کردند و سپس در سال 1964، آخرین سال حضور او در بیسبال، او را به عنوان مربی استخدام کردند.

لندریث میانگین ضربات حرفه ای 0.233 با 34 ران خانگی و 203 ران رانده بود.

او یک بار به وب‌سایت تاریخ بیسبال This Great Game گفت: «من در لیگ‌های بزرگ بیشتر حضور داشتم، زیرا یک شکارچی دفاعی خوب بودم، و این واقعیت که من در توپ‌زنی خوب بودم. من همیشه فکر می‌کردم که یک ضربه‌زن نسبتاً خوب هستم، اما متوجه شدم که به خاطر خفاش در لیگ‌های بزرگ حضور ندارم.»

هوبارت نیل لندریث در 16 مارس 1930 در دکاتور، ایالت ایالت، یکی از 9 فرزند چارلز و ادنا (اسپالدینگ) لندریت به دنیا آمد. هنگامی که او کودک بود، خانواده به منطقه دیترویت نقل مکان کردند، جایی که پدرش صاحب یک تجارت یخچال گوشت بود. او در تابستان 1945 در حال شکار در بیس بال sandlot بود که یک پیشاهنگ ببرهای دیترویت از او دعوت کرد تا تمرینات ضربات پنالتی را برای تیم بگیرد.

لندریث یک شکارچی برجسته در دبیرستان نورث وسترن در دیترویت و در ایالت میشیگان بود. سازمان سینسیناتی ردز او را قبل از فصل 1949 از کالج کنار گذاشت. او از سال 1950 تا 1955 برای قرمزها بازی کرد و سپس قبل از پیوستن به متس، در تیم های شیکاگو کابز، کاردینال ها و جاینتز حضور داشت.

پس از ترک بیسبال، او سال ها مدیر روابط عمومی فولکس واگن بود.

همسرش پگی از لندریت به یادگار مانده است. پسرانشان دیوید، گری و رندی. دختران آنها کارول لندریت، بت اسمیت و لیندا وارنر. برادرش دیل؛ 11 نوه و 11 نتیجه.

اگرچه کیسی استنگل، 71 ساله زمانی که مت ها اولین بازی خود را انجام دادند، شهرت داشت که گاهی اوقات در گودال متس به خواب می رفت، لندریت به یاد می آورد که چگونه “کیسی دانش زیادی از بیسبال داشت.”

در مصاحبه ای در سال 2003 با انجمن تحقیقات بیسبال آمریکا، لندریث به یاد آورد که چگونه استنگل در اولین روز تمرین بهاری از بازیکنان متس 1962 با “یک پا شلوار بالا، یکی پایین، دم پیراهنش آویزان و کلاهش خمیده” استقبال کرد.

لندریث گفت: «او شبیه شخصیتی از نورمن راکول به نظر می رسید.

او خاطرنشان کرد که استنگل بازیکنان را در بازدید از پایگاه‌ها هدایت می‌کرد و به آنها آموزش می‌داد که در هر ایستگاه در صورت بروز موقعیت‌های مختلف چه چیزی باید هوشیار باشند و در نهایت می‌پرسید: “وقتی به پایگاه سوم رسیدید چه می‌کنید؟”

خود استنگل به آن یکی پاسخ داد: “تو گل بزن، گل بزن، گل بزن، و این کاری است که ما انجام خواهیم داد و به همین دلیل است که در بازی های توپی پیروز خواهیم شد.”

متس 1962 در 40 بازی پیروز شد. اما آنها 120 را از دست دادند.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما