اعتراض talabas کم به بنکاری اسلامی محاربه ها با خداست

جمعی از دانشجویان و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی قم روز یکشنبه در اعتراض به مصوبه مجلس شورای اسلامی بانکداری تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این جلسه با عنوان «قیام حوضیان در برابر خدا» و اعلام برائت شورای اسلامی بانکداری برگزار شد.

طلاب و طلاب نظام بانکداری اسلامی قم دریافتند بانکداری اسلامی مشکلات زیادی دارد که هنوز مشکلات بانکداری در گذشته حل نشده است.

موضوعاتی که دانشجویان نسبت به آن اعتراض داشتند عبارتند از: «هنوز منابع و تسهیلات پولی و مالی در اختیار مردم و تولید نیست»، «استفاده کنندگان از منابع بانکی هنوز درصد کمی از سرمایه داران هستند»، «پول مردم و نقش بانک‌های خصوصی و محصولات آنها در مسئله تورم هنوز حل نشده است و «تخریب ارزش پول ملی و تورم به این دلیل است که فعالیت‌های مالی بدون حمایت بانک‌های خصوصی همچنان در کشور حل نشده است. طرح مجمع» با حوزه های دانش.

دانشجویان به همراه پلاکارد و دست نوشته اعتراض خود را به تصویب پیشنهاد شورای بانکداری شورای اسلامی اعلام کردند.

حجت الاسلام کمیل قنبرزاده از اعضای مرکز مقاومت اقتصادی دانشگاه علوم قم در این جلسه گفت: با وجود اینکه طرح مصوب شورای اسلامی شورای اسلامی، بحث های نظارتی به طور جدی پیش بینی شده است، اما در در این طرح همچنان موضوعات مهمی همچون پول آفرینی در بانک ها وجود دارد و تورم، ترفندهای ربوی، بانکداری و شرمساری معاملات و ادامه روند اعطای تسهیلات بی رویه به افراد ذی نفوذ هنوز حل نشده است.

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

تماس با ما