خوزستان کشور وزنه برداری است

کد خبر: 1853984 |
26 فروردین 1401 ساعت 15:24 |
178 بازدید |

0
نقطه نظر

از علی حسینی نشنیدم که با زمان برگزاری لیگ مخالف باشد

رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مصدومیت رسول معتمدی در مرحله اول لیگ برتر گفت: تاکید داریم در مسابقاتی که تیم ملی حضور دارد وزنه برداران بالای سر وزنه برداران باشند.

  خوزستان کشور وزنه برداری است

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از اسنا، سجاد انوشیروانی در حاشیه جلسه انتخاب رئیس هیات وزنه برداری خوزستان که امروز 26 فروردین ماه در اهواز برگزار شد، گفت: جلسه بسیار عالی که اصلاً هیچ عارضه ای نداشت و رقابت بسیار خوبی داشت.» ما بودیم البته هر جا رقابتی باشد ممکن است چند مانع وجود داشته باشد اما در این گروه مانعی ندیدیم. به آقای قرشی تبریک می گویم و امیدوارم در سومین دوره حضورشان در هیات خوزستان نسبت به سال های گذشته موفق تر باشند.

وی ادامه داد: استان خوزستان برای من اهمیت زیادی دارد چرا که این استان یکی از استان های مهم در رشته وزنه برداری کشور است و با توجه به باشگاه های بسیار خوبی که دارد لیگ ها و مسابقات مختلفی برگزار می شود. به همین دلیل توقع این استان زیاد است و ما هم به دنبال کادری در کنار هستیم تا بتوانیم به بالابردن و ارتقای این رشته در خوزستان کمک کنیم.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: راضی باشید باید تلاش کنیم وزنه برداری استان خوزستان به شرایط ایده آل سال های گذشته بازگردد. با تمام توان در کنار عزیزانمان تیم خوزستان خواهیم بود تا انشالله روزهای خوبی را برای وزنه برداری در این استان رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه زمان وزنه برداری فرا رسیده است، گفت: از ابتدای حضورمان در فدراسیون سعی کرده ایم اردوهای تیم ملی را در دو رده آقایان و بانوان به صورت منظم و قوی برگزار کنیم و اعزام ها را برگزار کنیم. به مسابقات نیز به صورت منظم انجام می شود. همچنین مسابقات بین المللی انتخابی کلمبیا المپیک رسمی نیست و انتخابی رسمی با برگزاری دو مسابقه در سال آینده و سال المپیک خواهد بود. در تلاش هستیم تا بهترین شرایط را برای در نظر گرفتن اوزان برای کادر فنی و کمیته فنی فراهم کنیم تا بتوانیم حداکثر نتایج مورد انتظار مردم در سهم کسب و کار را به دست آوریم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که وزنه زدن تیم ملی در لیگ برتر و اینکه سرمربی تیم ملی اعلام کرده در این مقطع زمانی با برگزاری لیگ مخالف است، گفت: نشنیده ام. این از سرمربی تیم ملی بود، اما به هر حال وزنه برداران در این مقطع در اوج بودند و سطح رقابت های لیگ هم چندان بالا نبود. از نظر حرفه ای باید تقویم داشته باشیم و حتماً تقویم را رعایت کنیم. حضور بازیکنان در لیگ و مسابقات بین‌المللی بعدی می‌توانست از سوی تیم‌ها و کادر فنی برنامه‌ریزی شود، اما آسیب‌دیدگی برای هر ورزشکاری امری عادی و عادی است و حتی اگر لیگ نبود، ورزشکاران باید در شرایط حداکثری آموزش ببینند. باید شرایط خوبی داشته باشد و در شرایط ایده آل در مسابقات موفق شود. ضمن اینکه مسئولی که در جریان لیگ آسیب دیده یا هر ورزشکار دیگری هر ثانیه در خطر است چون طرف مقابل وزنه بردار فولاد سرد است.

رئیس فدراسیون وزنه برداران یادآور شد: یک وزنه بردار بسیار خوب و با استعداد است، اما همین طور است که می دانید، چون هنگام پریدن پایش به زمین چسبیده بود و حواسش نبود. در هر صورت این اتفاقات طبیعی است و حتی ممکن است در تمرین برای ورزشکار هم پیش بیاید. همچنین تاکید داریم در مسابقاتی که ملی پوشان حضور دارند، تیم فنی وزنه برداران ملی پوش داشته باشد.

وی ادامه داد: من شخصا پیگیر کارهای پزشکی رسول معتمد هستم و بعد از مصدومیتی که وی متحمل شد، خودم او را نزد پزشک بردم و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر رسول معتمد را ترمیم کنیم.

انوشیروانی در پاسخ به این سوال که با توجه به تمایل اداره ورزش و جوانان به میزبانی مسابقات جام فجر، آیا این میزبانی به استان داده می شود؟ گفت: هر استانی که بتواند این کار را انجام دهد برای ما خوب است اما شاخص هایی را تعریف کرده ایم که استان باید همه این شاخص ها را مطابق با استاندارد جهانی داشته باشد. هر استانی حتی خوزستان می تواند میزبان باشد.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما