اجاب غلري بودي تو سيد! (مقابل)

کد خبر : 1922719 |
03 اردیبهشت 1402 ساعت 12:10 |
66.1 هزار بازدید |

16
نقطه نظر

رکورددار بیشترین بازی در دربی و بیشترین کلین شیت با پیراهن استقلال حالا از هیجان شهر دور شده است.

اجاب غلري بودي تو سيد!  (مقابل)

بر اساس این گزارش، حضور او در دربی ها همیشه با جذابیت، تنش و عصبانیت همراه بود و حضورش در زمین با انفجار دو طرف! از یک طرف تشویق آب سالم و در طرف مقابل شعار پلیس علیه آنها و برای کاهش روحیه گاهی این توافق تا خروج و پایان مسابقه ادامه داشت.

یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ دربی که برای هر دو تیم خاطره سازی کرد و عملکردش در دروازه دربی در تعداد زیادی بازی با اتفاقات خوب و کلین شیت همراه بود که او را به رکورددار تبدیل کرد. .

سیدمهدی رحمتی در فجرسپاسی، سپاهان، خانم کرمان و حتی پدیده دیدارهای حساسی با پرسپولیس داشت اما حضورش در دربی ها همیشه این بازی را تحت الشعاع قرار می داد و عملکردش بیش از هر موضوع دیگری خودنمایی می کرد و در ذهن هواداران، دو تیم و به خصوص استقلالی ها ثبت نام کردند.

رحمتی 15 بار مقابل پرسپولیس با تیم های مختلف کلین شیت کرده که 9 تای آن مربوط به دربی است تا دروازه بان و کاپیتان سال های نه چندان دور استقلال بهترین آمار کلین شیت تاریخ این شهر را داشته باشد.

از طرفی مهدی رحمتی هرگز از روی نقطه پنالتی به پرسپولیس گل نزده است و بهترین گل او این است که چهار پنالتی از قرمزها زد تا در کنار کلین شیت، آمار خاصی به خود بدهد.

بازیکن محبوب سابق آبی ها که این روزها به عنوان مربی در کوسوت مشغول به کار است و مدیریت آلومینیوم اراک را برعهده دارد، علاوه بر دروازه بان بودن، در این فصل یک بار پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کرد و دو امتیاز مهم و … ریاست از این تیم.پیش از این سرخ ها اجازه صعود به نیمه نهایی جام جهانی را نداشتند تا نام و خاطره این تیم چندان شاد نباشد.

1855608
این لحظه، ریباند پس از سیو دیدنی مهدی رحمتی در دقیقه 2+90 دربی لیگ شانزدهم است.

عکس: امیرحسین خیرخواه

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما