وقتی لباس ها از بین می روند، این هماهنگ کننده صمیمیت وارد عمل می شود

«تغییر فضاها» سریالی درباره زنانی است که در مکان‌های غیرمنتظره‌ای تغییر می‌دهند.


برای ساخت یک فیلم نیاز به افراد زیادی است. شما کارگردان را برای دید کلی، گاف در نورها، دکوراتورها برای افزودن بافت به دنیای فیلم، و طراحان لباس برای تجسم ظاهر بازیگران دارید.

و زمانی که آن لباس‌ها از تن بیرون می‌آیند و همه چیز کمی سرد می‌شود؟ اینجاست که جسیکا استاین راک وارد عمل می شود.

ام‌اس. اشتاین راک یک هماهنگ کننده صمیمیت است – یا کارگردان صمیمیت، زمانی که روی تئاتر و اجرای زنده کار می کند – که تولید صحنه هایی شامل برهنگی، رابطه جنسی شبیه سازی شده یا قرار گرفتن در معرض بیش از حد را تسهیل می کند، که او آن را اینگونه تعریف می کند: “چیزی که ممکن است در غیر این صورت کسی در ملاء عام کشف نکند، حتی اگر از نظر قانونی برهنگی نباشد.” او دقیقاً مانند یک هماهنگ کننده بدلکاری یا کارگردان مبارزه، مطمئن می شود که بازیگران در طول فرآیند ایمن هستند و صحنه باورپذیر به نظر می رسد.

این نقش در پنج سال اخیر برجسته شده است. از آنجایی که صنعت سرگرمی از انبوهی از سوء استفاده هایی که توسط جنبش #MeToo آشکار شد، متحول شد، بسیاری از تولیدات مشتاق بودند که تعهد خود را به ایمنی به طور عمومی نشان دهند. استخدام یک هماهنگ کننده صمیمیت یکی از راه های انجام این کار بود.

خانم “بسیاری از جاها واقعاً در مورد امکان این کار و جلوتر بودن از منحنی ها هیجان زده بودند – نشان می دهد که شرکت آنها به بازیگران خود اهمیت می دهد و به رضایت آنها اهمیت می دهد.” استاین راک در مصاحبه ای با زوم از خانه اش در شیکاگو گفت.

ام‌اس. استاین راک – که روی پروژه هایی از جمله درام بقا Showtime که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، کار کرده است «Jellowjackets»، درام نوجوانان نتفلیکس «Never Have I Ever» و مینی سریال Hulu «Little Fires Everywhere» – از روزهای اولیه خود درگیر هماهنگی صمیمیت بوده است. این صنعت تا حد زیادی به لطف کار بسیار تبلیغاتی هماهنگ کننده صمیمیت آلیسیا رودیس در نمایش HBO “The Deuce” در سال 2018 رشد کرد. در آن زمان، خانم. اشتاین راک، که پیشینه اش در کمدی بداهه است، در مقطع کارشناسی ارشد در رشته تئاتر در دانشگاه ایلینویز، اوربانا-شامپین کار می کرد و بر روی پرسش های رضایت در آن فضا تمرکز داشت.

او در یک ویدیوی TikTok به یاد می‌آورد: «در دنیای بداهه‌ها، من را زیاد می‌بردند یا می‌بوسیدند یا می‌گرفتند، یا درباره‌ام شوخی‌هایی می‌کردند که من به آن رضایت نمی‌دادم». “و من واقعاً کنجکاو بودم که آیا راه هایی برای هدایت بهتر آن وجود دارد.”

این موضوع به‌ویژه در بداهه‌سازی پیچیده بود، که مبتنی بر فلسفه پذیرش و ساختن هر چیزی است که شریک صحنه شما به شما می‌دهد.

والری رابینسون، رئیس دپارتمان تئاتر دانشگاه که به خانم دکتر توصیه کرد، گفت: «شما در این موقعیت‌های ناراحت‌کننده یا حتی مضر قرار گرفتید، زیرا کل فرهنگ «بله، و…» است. استاین راک در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا. “این واقعاً برای او در پیش زمینه ظاهر شد که این یک راه مشکل ساز برای خلق هنر است.”

ام‌اس. استاین راک و خانم رودیس از طریق خانم آشنا شد. دوست پسر آن زمان استاین راک، شوهر کنونی، که کارگردان مبارزه است. ام‌اس. رودیس روح خویشاوندی را با تمام ویژگی‌های یک هماهنگ‌کننده صمیمیت بزرگ در خانم. استاین راک. او مربی خانم استاین راک در اولین کنسرتش: عیاشی 40 نفره در برنامه TNT “Claws”. خانم “او را به لانه شیر انداختند و او را کاملاً در هم کوبید.” رودز یادآوری کرد.

ام‌اس. Steinrock به سرعت به یک رهبر در زمینه رو به رشد تبدیل شد و او اکنون بیشتر وقت خود را به آموزش مردم در مورد آن اختصاص می دهد. در آوریل 2022، او حساب TikTok خود را راه اندازی کرد که اکنون بیش از 700000 دنبال کننده دارد. او در ویدیوهای خود صحنه‌های «تند» را در برنامه‌های تلویزیونی نقد می‌کند (مورد علاقه‌های فعلی او عبارتند از «بریجرتون»، «آموزش جنسی» و «خانه اژدها»). نحوه فیلمبرداری چنین صحنه هایی را شرح می دهد. و به سوالات متداول درباره کارش پاسخ می دهد، مانند “اگر بازیگری نعوظ داشته باشد چه کار می کنی؟” یا “اگر دو بازیگر در خارج از صفحه با هم رابطه دارند، آیا باز هم باید از همان پروتکل ها پیروی کنند؟” او نه تنها شغل خود را ابهام زدایی می کند، بلکه مردم را در گفتگوهای گسترده تر در مورد صمیمیت و رضایت درگیر می کند.

نقش هماهنگ‌کننده صمیمیت می‌تواند یک تعادل پیچیده بین رقص و مراقبت باشد، و خانم. اشتاین راک یک زمینه آکادمیک در تئوری فمینیستی و عملکرد را همراه با مهارت های ذاتی افراد به کار می آورد.

کارین کوساما، کارگردان و تهیه کننده اجرایی درام «Jellowjackets» که با خانم کارین کوساما کار می کرد، گفت: «او بسیار صبور است. استاین راک در خلبان برنامه. “او گوش می دهد. او به دنبال این است که بازیگر نقش اول را بر عهده بگیرد… چه چیزی باعث می شود که آنها بیشتر احساس کنند که به آنها اهمیت می دهند.”

خلبان “جلیقه زردها” شامل چندین صحنه صمیمی است، از جمله یکی که در آن دو دانش آموز دبیرستانی با بازی سوفی نلیس و جک دیپیو در ماشین رابطه جنسی دارند و دیگری که در آن یک زن خانه دار با بازی ملانی لینسکی خودارضایی می کند. داشتن خانم خانم استاین راک سر صحنه برای آن صحنه ها حیاتی بود. کوساما گفت.

به عنوان کارگردان، خانم کوساما گفت که همیشه نسبت به آسیب پذیری بازیگران در این صحنه ها احساس همدلی عمیقی داشته است و نکته ای را برای بررسی می کند. اما حتی اگر او سؤالی را مطرح کند، برای بازیگری که نمی‌تواند صادقانه پاسخ دهد، می‌تواند سخت باشد که بداند چقدر در خط است. یک هماهنگ کننده صمیمیت، به عنوان یک طرف بی طرف، احتمال بیشتری برای دریافت پاسخ صادقانه دارد.

خانم “از نظر اجتماعی، صحبت در مورد رابطه جنسی واقعا سخت است.” استاین راک گفت. او توضیح داد که نقش او «ایجاد مسیرهای ارتباطی بیشتر» است، بنابراین بازیگران در بحث درباره مسائل بزرگ یا کوچک که ممکن است پیش بیاید احساس امنیت می کنند.

خانم، داشتن یک هماهنگ کننده صمیمیت فقط محیط امن تری ایجاد نمی کند. کوساما گفت: این کار همچنین باعث می شود هنر بهتر و جذاب تری ایجاد شود.

“این مستلزم این است که شما مسئولیت داستان خود را با بازیگران به عهده بگیرید، که در واقع بگویید، بله، ما جنسیت را به تصویر می‌کشیم و معنی آن این است – یعنی باید منظورم چیزی است،” او گفت. و برعکس، می‌توانم به یک هماهنگ‌کننده صمیمیت بگویم، «می‌دانی، انگار دارم دو نفر را تماشا می‌کنم که گونه‌های یکدیگر را نوک می‌زنند، و اینجا گرما صفر است».

اینجاست که قطعه رقص خانم. کار استاین راک وارد می‌شود: او می‌تواند راه‌هایی را برای استفاده از تنفس یا تنظیم موقعیت‌ها برای ایجاد یک صحنه جذاب‌تر ارائه دهد.

تنها در پنج سال، هماهنگ کننده های صمیمیت به بخش مهمی از صنعت سرگرمی تبدیل شده اند. HBO از سال 2019 آنها را در تمام تولیدات خود ملزم کرده است (خانم رودیس بر برنامه آنها نظارت می کند). در این مرحله، خانم کوساما گفت، برای او سخت است تصور کند که در پروژه‌ای با صحنه‌های صمیمی بدون آن شرکت کند.

رشد انفجاری این رشته به این معنی است که هماهنگ‌کنندگان مجبور شده‌اند استانداردهایی را در زمان واقعی ایجاد کنند – مانند ساختن مسیرهای یک ترن هوایی در حالی که به هوا شلیک می‌کند. خانم “ما باید ابتدا این نقش را تعریف کنیم و در مورد چیستی آن توافق کنیم.” استاین راک گفت. “این مرحله 1 ساختن یک حرفه جدید است. و سپس باید تعریف کنیم که واجد شرایط بودن برای آن نقش چگونه است.”

در سال 2020، خانم استاین راک، خانم رودیس و یکی دیگر از مدیران صمیمیت، ماری پرسی، Intimacy Directors and Coordinators را با خانم Ms. استاین راک در راس. او پیش از این هرگز مدیر اجرایی نبوده است، اما خودش در این کار آموزش داد و به سرعت IDC را به سازمان آموزش و اعتباربخشی پیشرو در این زمینه تبدیل کرد. برنامه چهار سطح آن شامل ترکیبی از کلاس های مجازی و حضوری است. این تنها سازمانی است که هم برای هماهنگی صمیمیت و هم برای کارگردانی گواهینامه ارائه می‌دهد، و همچنین کارگاه‌هایی را برای دیگر متخصصان هنری، مانند بازیگران یا کارگردانانی که می‌خواهند این شیوه‌ها را در کار خود بیاورند، راه‌اندازی می‌کند.

جسیکا ساختارهای پاسخگویی را ایجاد کرده است تا بتوانیم بگوییم: “معنی صدور گواهینامه ما همین است.” این همه آموزش پشت آن است. در اینجا شیوه‌های عادلانه‌ای است که ما داریم، و مسئولیت‌پذیری ما در قبال این هنرمندان این است.» رودز گفت.

ام‌اس. Steinrock حمایت از این استانداردها را بخشی کلیدی از مأموریت IDC می داند. او بخشی از یک گروه کاری بود که توسط انجمن بازیگران سینما برای ایجاد استانداردهای ایمنی جدید برای صمیمیت سازماندهی شده بود که در سال 2020 منتشر شد. در سال 2022، اتحادیه یک رجیستری از هماهنگ کنندگان صمیمیت بررسی شده راه اندازی کرد و اعلام کرد که مسیری برای عضویت در اتحادیه برای این متخصصان ایجاد خواهد کرد.

خانم “هماهنگ کننده صمیمیت نوشدارویی برای صنعتی نیست که در طول تاریخ از بازیگران خود سوء استفاده کرده است – و صادقانه بگویم، از نظر تاریخی از اکثر افراد در آن سوء استفاده کرده است.” استاین راک گفت. اما ادغام آنها در تولیدات گام روشنی است که موسسات می توانند به عنوان بخشی از تعهد گسترده تر به ایمنی و برابری بردارند.

تشکیل می دهد. از نظر استاین راک، این تعهد همچنین شامل تلاش برای تنوع بخشیدن به هماهنگی صمیمیت است. در حالی که این یک رشته نادر تحت رهبری زنان در صنعتی است که توسط مردان تسلط دارند، هنوز هم عمدتاً سفیدپوست و صاف است – یکی از دام های یک حرفه جوان که عمدتاً برای رشد به دهان به دهان تکیه کرده است.

در نهایت، امید این است که هماهنگی صمیمیت در سراسر صنعت سرگرمی استاندارد شود و “این به ما کمک کند یکدیگر و نقش جنسی در زندگی خود را متفاوت ببینیم، به عنوان چیزی غنی تر و پر از امکان.” کوساما گفت.

ام‌اس. رابینسون از دیدن شاگرد سابقش که این مسائل را آشکار می کند هیجان زده شده است. او گفت: «او دایره واژگان ما را تقویت می‌کند و مسیرهایی فراتر از صنعت را به ما می‌دهد تا به این موضوعاتی بپردازیم که برای مردم بسیار دشوار است. و در حالی که بیشتر این آگاهی از طریق TikTok اتفاق افتاده است، خانم. رابینسون همچنین خاطرنشان کرد که خانم. پایان نامه Steinrock بیش از 700 بار دانلود شده بود – نشانه دیگری از میزان علاقه به این بخش.

خانم خانم با دعوت از مردم برای بررسی مجدد نحوه عملکرد جنسی در رسانه هایی که مصرف می کنند. استاین راک می‌گوید، می‌تواند رویکرد آنها به رابطه جنسی را به طور کلی بهبود بخشد.

او گفت: «رسانه اولین تجربه بسیاری از افراد در رابطه با صمیمیت است. و وقتی به نحوه ساخت اشیا اهمیت می‌دهیم، صحبت‌هایی درباره نحوه عملکرد اشیا در فضاهای دیگر شروع می‌شود، و من فکر می‌کنم که این می‌تواند تأثیر زیادی بر انتظارات مردم در زندگی روزمره‌شان داشته باشد.»

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما