مجلس نمایندگان ما یک عذرخواهی داریم، چیزی که در دنیا وجود ندارد

مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر این شکایت در جمع 4 نماینده مجلس گفت: نظام جمهوری مقدس اسلامی با همه مشکلاتی که رهبر معظم انقلاب داشتند. انقلاب ممکن است داشته باشد، هست و جایی نیست که مشکل و کاستی نداشته باشد، ما این شهامت و جرأت را داریم که از نمایندگان و مسئولان نظام بابت آن کمبودها عذرخواهی کنیم، چیزی که در دنیا وجود ندارد.

به گزارش النا، وی افزود: آمریکا در هفت سال با 300 زن رنگین پوست برخورد کرده است و برخی می گویند حجاب آمریکایی ها خوب است. آیا کسی هست که جرات کند گلوی افسر نیروی اداری را بگیرد؟ اگر این کار را کرد، ببین چه بلایی سرش می آورند.

اگر به همان نیروی منافقین که دستانشان به خون 17 هزار شهید آلوده است یا 5000 زن و مرد کرد را سر بریده نگاه کنیم، مدعی آزادی هستند، چیزی که الان نمی شنویم و در دو سال اخیر گروهک ها. ، صنوف، بازنشستگان و … آمدند تا مطالبات خود را پیگیری کنند. شاید همه نیازهایشان برطرف نشده باشد اما سیستم و کار تعریف شده ای وجود دارد. قوانین نباید اصلاح شود، بلکه دشمنان به خواسته ها و جدایی آنها رسیدگی می کنند تا در این شرایط ایران اسلامی شود.

یوسفی تصریح کرد: نگاه کنید آمبولانس هایی که با پول بازنشستگان مالیاتی و کارگران شریف خریداری شده اند نه با پول برخی بازیگران و فوتبالیست هایی که برای به دنیا آوردن فرزندان خود به خارج از کشور رفته اند و بعد شعار ایران دوستی داده اند، وقتی آنها نابود شدند، مردم آنجا بودند.

ما گوش نمی دهیم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیراً یک فعال رسانه ای را به دلیل اظهار نظر درباره کشتار دانش آموزان در مدارس به منظور تجارت اسلحه خود به پرداخت ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد.

نماینده مردم اهواز در پاسخ به این سوال که قانون برگزاری تجمعات چه زمانی مشخص می شود، گفت: این موضوع در کمیسیون شورا در دست بررسی است. این نوجوان برای مردم بود اما هرکسی که می خواهد آن را نابود کند و با آتش زدن آن به مردم آسیب برساند باید با او برخورد شود.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما