ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار لوکادیا در لبه خط حمله قرار دارد

یحیی گل محمدی یازده بازیکن تیمش را برای رقابت با هواداران انتخاب کرده است.

پرسپولیسی ها پس از دو پیروزی متوالی حالا برای حفظ جایگاه خود با هواداران به مسابقه رفته اند که شیخ دیابته در لیست سرخپوشان نیست اما یورگن لوکادیا مانند بازی قبل در ترکیب قرار دارد.

بیرانوند به دنبال کلین شیت پنجم است
علیرضا بیرانوند نیز در این بازی در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت و دفاع دروازه تیمش را بر عهده خواهد داشت و اگر بتواند پنجمین کلین شیت متوالی را ثبت کند بهترین شروع دفاعی تاریخ را رقم خواهد زد. از پرسپولیس

بدون تغییر در خط دفاع
یحیی با وجود بازگشت فرشاد فرجی ترجیح داد از ترکیب برنده این تیم استفاده کند و از زوج گلسیانی و پورعلیگنجی در مرکز خط دفاع استفاده کند. دانیال اسماعیلی فر در سمت راست حضور خواهد داشت و علی نعمتی به عنوان مدافع به میدان می رود.

دوباره لوزی با چهار ستاره
پرسپولیس برای سومین بازی متوالی با ترکیب الماس در خط وسط بازی خواهد کرد و در غیاب کمال، میلاد سرلیک برای تیمش به میدان می رود. بالاتر از او سروش رفیعی است که در دقایقی به عنوان ناحیه جلوی لوزی ها و گاهی هافبک میانی به میدان می رود. سعید صادقی هافبک راست پرسپولیس و مهدی ترابی در سمت چپ حضور خواهند داشت.

زوز هات حتلا باخوزور کاپیتان
امید عالیشاه بار دیگر در ترکیب حضور دارد و در حالی که ممکن است به زودی جای خود را به دیاباتا بدهد، همچنان در کنار لوکادیا بازی می کند. مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبل موفق به گلزنی شده بود، این بار از ابتدا وارد زمین می شود و باید دید آیا می تواند گل دوم را به ثمر برساند یا خیر؟

نیمکت برای یحیی عالیه
پرسپولیس فرشاد فرجی، وحدت حنانوف و محمدمهدی احمدی را روی نیمکت خواهد داشت و کمال السحدانی و سینا اسدبیگی نیز هافبک های دفاعی خواهند بود. سیامک نعمتی، محمد عمری، حمید پاکدل و مهدی عبدی نیز بازیکنان هجومی پرسپولیس هستند.

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار:
علیرضا بیرانوند، گئورگی گلسیانی، مرتضی پورالیگونجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

منبع: ورزش

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما