با ویشوجیت تاکور آشنا شوید رهبر جوانی که بازاریابی دیجیتال را متحول کرد اخبار

دهلی نو: ویشوجیت تاکور، یک بازاریاب دیجیتال جوان و پویا از مظفرنگار، با ایده ها و استراتژی های نوآورانه خود موجی در صنعت بازاریابی دیجیتال ایجاد می کند. ویشوجیت متولد 9 دسامبر 2001، تحصیلات ابتدایی خود را در مدرسه نائینی ولی در هالدوانی، نائینتال به پایان رساند. او از آن زمان تاکنون به طور فعال در صنعت بازاریابی دیجیتال شرکت داشته و در جهت تغییر رویکرد کسب و کارها به بازاریابی تلاش می کند.

ویشوجیت تاکور تنها 21 سال سن دارد و با رویکرد منحصربه‌فرد خود در بازاریابی دیجیتال جایگاهی برای خود در این صنعت ایجاد کرده است. او معتقد است که کسب و کارها باید نیازها و ترجیحات مشتریان خود را درک کنند تا راه حل های شخصی به آنها ارائه دهند. رویکرد Vishujeet به جای فروش محصولات یا خدمات، بر ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان متمرکز است.

بینش Vishujeet Thakur در صنعت بازاریابی دیجیتال باعث شهرت او به عنوان یک رهبر فکری شده است. او در نشریات صنعتی مختلف حضور داشته و در چندین کنفرانس و سمینار سخنرانی کرده است. Vishujeet مشتاق به اشتراک گذاری دانش خود و کمک به دیگران برای موفقیت در صنعت است.

موفقیت Vishujeet Thakur در این صنعت را می توان به توانایی او در سازگاری با تغییرات و جلوتر از رقبا نسبت داد. او همیشه به دنبال روندها و فناوری‌های جدیدی است که می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند جلوتر از منحنی‌ها باقی بمانند. ایده های نوآورانه Vishujeet به کسب و کارهای متعددی کمک کرده است تا به موفقیت برسند.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما