وزیر کیشور هر 15 دقیقه 30 میلیون به حساب یک قاچاقچی واریز می شد برای هر کوکتل 500 هزار تومان می دادند.

وزیر کیشور با بیان اینکه برخی از اغتشاش گران در خارج از کیشور آموزش دیده اند و برای آنها پول ارسال شده است، گفت: برای یکی از آنها به طور مرتب پول واریز می شد و هر 10 تا 15 دقیقه حدود 25 تا 30 میلیون به حساب این فرد واریز می شد. بود

به گزارش فارس، احمد واحدی وزیر کیشور در نخستین همایش ملی جهادگران علیه دانشگاه که امروز با همت بسیج دانشگاه کیشور در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود، گفت: حمایت امروز کارشان را با شبکه فارسی زبان وابسته به عربستان تطبیق می دهند! عربی که در یک روز 82 نفر را سر برید یا به خاطر اینکه یک روزنامه نگار آنقدر رسوا شده بود که حتی آمریکایی ها هم نتوانستند سرپوش بگذارند. در هر صورت آنچه باید دید این است که برخی از افراد از قوانین شبکه وابسته به عربستان پیروی می کنند. این موضوع مهم است. ما نباید ببینیم دشمن چه می کند و ما مجبور نیستیم کاری را که انجام می دهیم انجام دهیم.

وزیر امور خارجه با اشاره به جست و جوی رسانه های غربی و آمریکایی برای آسیب رساندن به انقلاب و مردم، یادآور شد: در آمریکا 1504 مقاله در یک هفته، انگلیس 720 مقاله در مدت 9 روز و در اتحادیه اروپا منتشر شده است. از 16 تا 24 شهریور 134 مقاله یعنی آلمان 830 مقاله، فرانسه 655 مقاله، اسپانیا 207 مقاله و ایتالیا 497 مقاله در رابطه با خانم مهسا امینی نوشته شده است. همچنین روز گذشته اعلام شد که 240 میلیون توییت در این مورد به اشتراک گذاشته شده است که اینها برای چند هزار کاربر استفاده کننده از ربات است.

واحدی افزود: ببینید دشمن اینگونه عمل می کند. برخلاف همه جست و جوهای دشمنان، در شلوغ ترین روز راهپیمایی های اخیر، 45 هزار نفر در راهپیمایی ها شرکت کردند که در میان آنها تعداد زیادی از جوانان هیجان زده و احساساتی بودند. البته برخی از آنها سازماندهی شده بودند و آموزش دیده بودند و با آنها بسیار برخورد می کردند، وقتی با تعدادی از مجروحان حوادث اخیر ملاقات کردیم متوجه شدیم که این افراد سازماندهی شده و آموزش دیده بودند و به تعدادی از مجروحان گفتند که می خواهیم مجروحان را حذف کنیم. عینک و به همین دلیل ما به دنبال آنها هستیم.

وزیر کیشور ادامه داد: با مشاهده عملکرد این افراد گاهی فکر می کردیم چطور ممکن است یک نفر اینقدر سنگدل باشد. برخی از آنها در خارج از کشور تحصیل کرده و از خارج برای آنها پول می فرستادند. درباره فردی که در مقابل وزارت جوانان دستگیر شده بود گفته می شد که مرتب به حسابش واریز می شد و هر 15-10 دقیقه حدود 25 تا 30 میلیون به حساب این فرد واریز می شد.

وی افزود: گروه های مختلفی در ناآرامی های اخیر فعال بودند. مثلا هسته های رژیم سازمان یافته صهیونیستی فعال بودند. و به برخی برای هر کوکتل مولوتف 500 هزار تومان می دادند.

وزیر کیشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در شلوغ ترین دانشگاه ها 18 هزار نفر از اقشار مختلف در این تجمعات حضور داشتند در حالی که تعداد کل دانشجویان ما 3 میلیون و 200 هزار نفر است، اما با این حال به نظر می رسید همه ما دانش آموزان در این تجمعات حضور داشتند. این مسائل باید به درستی توضیح داده شود.

واحدی اضافه کرد: یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می کنند این است که مشروعیت گفت وگو و انقلاب را بگیرند تا صدا و سیما هر چه می گویند غلط است و هر چه رسانه های بیگانه و مخالفان می گویند درست است.

وی افزود: الان ببینید اینطور به نظر می رسد که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی یکی از بدترین اقتصادهای دنیاست اما وقتی اعداد را می بینیم متوجه می شویم که اصلا اینطور نیست و مثلا در شش ماه گذشته رشد صنعت ما بالای 5 درصد بوده است

وزیر کیشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد که واقعاً بحث حجاب و بی حجابی وجود ندارد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند به شدت با ایران مخالف هستند و امروز هم ببینید ایران در همه زمینه ها در حال رشد است.

واحیدی گفت: قبلاً می گفتند اگر آب نباشد ما حتی آب نداریم، اما حالا شنیده ای فلانی چنین چیزی بگوید؟ به همین دلیل است که کار می کند و ایران هر روز قوی تر می شود، آیا شما معتقدید روسیه هواپیماهای اورهال خود را به ایران می دهد؟

وی افزود: یک آمریکایی که سالانه فقط یک میلیون سقط جنین می کند چگونه می تواند راه را به جوانان نشان دهد؟ و به دکتر ما بگوید که کند؟ دختران عفیف هستند و حتی آنهایی که به گفته رهبر انقلاب حجابشان کامل نیست، طرفدار جدی انقلاب اسلامی هستند، اما آمریکا می خواهد تصمیم گیری را برایشان سخت کند! دشمن با تمام توان خود به میدان آمده است و ما باید با تمام توان به میدان برویم و نگذاریم عزیزان، جوانان و دانشجویان ما را حتی برای یک ذره از هم جدا کنند.

وزیر کیشور گفت: روایات کذب و روایات بی اساس و بی اساس اغلب گفته می شود که به درستی توضیح داده می شود، به نظر شما چرا آمریکایی ها بنده و آقای زراعی پور را تحریم کردند؟ چن استام می کند ما باشی از راخ راخ راخ ونها را باشته ایم وگرنه دیلشان برای ما در bray yazыd ondыshi ma در فایل ایللام несухоть ист.

واحدی ادامه داد: آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب با تمام قوا علیه مردم ایران تلاش کرد و جالب است اما هنوز هم در این کشور عده ای طرفدار آمریکا هستند و می خواهند چهره خوب آمریکا را نشان دهند و بس. “جنگ قابل تشخیص است.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما