هیوندای 4 کیسه هوا، کمربند ایمنی 3 نقطه ای را در سراسر محدوده با تمرکز بیشتر بر ایمنی استاندارد می کند اخبار خودرو

هیوندای موتور هند لیمیتد استانداردسازی کمربند ایمنی 3 نقطه ای و یادآور کمربند ایمنی را برای همه صندلی ها در کل مدل های خود اعلام کرده است. در کنار این، این شرکت همچنین اعلام کرده است که 4 کیسه هوا را به عنوان یک کار استاندارد در سراسر خط تولید مدل ارائه می دهد. این شرکت در حال حاضر 6 کیسه هوا را به صورت استاندارد در توسان، کونا، کرتا، آلکازار، ورنا کاملا جدید و آیونیک 5 ارائه می دهد. با این حال، گرند i10 Nios، Aura و i20 با 4 ایربگ به عنوان یک محصول استاندارد عرضه می شوند. علاوه بر این، اکنون هشدارهای کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب نیز فعال می شود، در صورتی که صندلی اشغال شده باشد، اما از کمربند ایمنی استفاده نشود.

با اظهار نظر در مورد همین، آقای. تارون گارگ، مدیر عامل هیوندای موتور هند گفت: “ایمنی مشتریان بیشترین اولویت ما است و ما پیشرو در استانداردسازی ویژگی های ایمنی بوده ایم. در هیوندای، ما متعهد هستیم که استانداردهای ایمنی مجموعه محصولات خود را به طور مداوم ارتقا دهیم و بنابراین، همگام با دستور دولت هند، مجموعه مدل های کامل خود را با کمربند ایمنی 3 نقطه و یادآور کمربند ایمنی برای همه صندلی ها ارتقا داده ایم. به عنوان پیشنهاد استاندارد ما قویاً معتقدیم که استانداردسازی ویژگی های ایمنی، حفاظت برتری را برای مشتریان ما ارائه می دهد.

علاوه بر این، کرتا و آلکازار همچنین با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی فعال و غیرفعال استاندارد از جمله کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، مدیریت پایداری خودرو (VSM)، کنترل کمکی شروع به حرکت در سربالایی (HAC)، ترمزهای دیسکی عقب ارتقا یافته اند. همچنین، استفاده از ویژگی‌های هیوندای Smart Sense Level-2 ADAS از یک مدل در سال 2022 (توسان) به سه مدل (Tucson، Ioniq 5 و هیوندای ورنا کاملاً جدید) در حال حاضر گسترش یافته است. این مدل به سایر مدل‌های پرطرفدار آینده گسترش خواهد یافت.

همچنین بخوانید – طراحی بیرونی SUV هیوندای اکستر در تصاویر جاسوسی پیش از رونمایی به بیرون درز کرد: تصاویر را ببینید

در خبری دیگر، هیوندای اکستر، کوچکترین SUV این شرکت در دست توسعه است و به زودی در کشور عرضه خواهد شد. این خودرو با ماروتی سوزوکی فرونکس، تاتا پانچ و سیتروئن C3 کنار می‌آید. این شرکت با طرح های طراحی هیوندای اکستر، توده ها را اذیت کرد. جالب اینجاست که نسخه تولیدی این خودرو اخیراً در سئول کره جنوبی مشاهده شده است که نمای واضحی از ظاهر بیرونی به شما می دهد. مهمتر از آن، این تصاویر فضایی را روشن می کند که هیوندای کاسپر را به بازار هند می آورد.

window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_GB/sdk.js#xfbml=1&version=v5.0&appId=2512656768957663&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });window.addEventListener(‘scroll’, (event) => {
var script = document.createElement(‘script’);
script.src=”https://connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v10.0&appId=1911135012435337&autoLogAppEvents=1″;
document.body.appendChild(script);
}, { once: true });

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما