تکان دهنده بنگلادش مرد متاهل عاشق را سر برید و بدنش را سه تکه کرد اخبار جهان

دهلی نو: حادثه تکان دهنده دیگری از قتل وحشتناک یک عاشق از آن سوی مرز رخ داده است، جایی که یک زن هندو به نام کاویتا رانی توسط معشوقش ابوبکر صدیقی در بنگلادش به طرز وحشیانه ای به قتل رسید. گزارش ها حاکی از آن است که متهم در 7 نوامبر 2022 جسد را سر برید و به سه تکه برید. ابوبکر کاویتا رانی را سر برید و دست های او را خرد کرد و در پلی اتیلن پلاستیکی پیچید و در زهکشی انداخت.

ابوبکر تنها پنج روز قبل از کشتن مقتول با او ملاقات کرد. پلیس ابوبکر را به همراه شریکش سپنا دستگیر کرد. افسر گردان اقدام سریع بنگلادش (RAB) گفت که ابوبکر و سپنا در چهار سال گذشته با هم در خانه ای در منطقه گوبارچکا زندگی می کردند. او ظاهراً به کاویتا نزدیک‌تر شد و از او خواست که وقتی ساپنا برای کار بیرون بود به خانه‌اش بیاید.

بین ابوبکر و کویته بر سر ازدواج او مشاجره در گرفت، او با عصبانیت سپنا را کشت و سرش را برید و اعضای بدنش را از تن جدا کرد.

همچنین بخوانید: پرونده قتل شرادا والکار: افشاگری انفجاری! «آفتاب قبلاً سعی کرده او را بکشد»

صدای هندوهای بنگلادش در توییتی اعلام کرد که در 7 نوامبر، دختر هندو کاویتا رانی توسط معشوق متاهلش ابوبکر در Sonadanga در منطقه Khulna، بنگلادش سر بریده شد.

در توضیح بیشتر جنایات، مدیریت توییتر گفت که قاضی ناحیه نائوگان، حسن محمود‌الاسلام، هندوها را مورد آزار قرار داده و آنها را «مالون» می‌خواند. هنگامی که هند در مسابقه هند و انگلیس به انگلیس باخت، قاضی محمود اسلام به هندوهای بنگلادشی و هندوهای هندی توهین کرد.

همچنین بخوانید: پرونده قتل شرادا واکر: تکان دهنده! آفتاب پوناوالا وقتی مقتول را کشت

همچنین، افراط گرایان بت الهه کالی را در معبد شهید باغ والابه ویشنو ماها شمشان کالی در Kaunia Upazila در رنگپور تخریب کردند.

اتفاقی مشابه اخیرا دهلی را لرزاند، زمانی که متهمی به نام آفتاب شرادا والکار 28 ساله خود را خفه کرد و جسد او را به 35 تکه تکه کرد. او روز شنبه پس از شروع تحقیقات پلیس دهلی در مورد شکایت مفقود شده توسط پدر شرادا، ویکاس واکر، دستگیر شد.

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما