گلکسی زد فولد 4 جدید دلاری سامسونگ، بودجه های گران قیمت را آزمایش می کند

نیویورک – صنعت گوشی های هوشمند به جز گران ترین دستگاه ها در حال رکود است. شرکت سامسونگ الکترونیک در حال آزمایش محدودیت های آن تقاضای بالا است.

سامسونگ روز چهارشنبه از جدیدترین مدل های خود از دو گوشی گران قیمت دنیا رونمایی کرد. Galaxy Z Fold 4 که با باز شدن به اندازه یک تبلت کوچک می شود، حدود 1800 دلار قیمت خواهد داشت. گلکسی زد فلیپ 4 جمع و جورتر حدود 1000 دلار خواهد بود. این گوشی ها قیمتی مشابه نسخه های سال گذشته دارند و در اواخر این ماه در ایالات متحده عرضه می شوند.

به گفته یک شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، مجموع محموله‌های گوشی‌های هوشمند در نیمه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال 2021، 8 درصد کاهش داشته است، عمدتاً به این دلیل که مصرف‌کنندگان در میان تورم و چشم‌انداز اقتصادی متزلزل‌تر، هزینه‌های خود را برای کالاهای غیرضروری کاهش داده‌اند. او گفت که این کاهش برای دستگاه‌های با کمترین قیمت بسیار زیاد بود.

گروه فناوری فاکسکان، بزرگترین مونتاژکننده آیفون در جهان، روز چهارشنبه اعلام کرد که تقاضا برای گوشی های هوشمند و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی در حال کاهش است و این امر باعث شده است تا در مورد سه ماهه جاری محتاطانه عمل کند.

به گفته کانترپوینت، محموله‌های تلفن‌های «فوق‌العاده پریمیوم» – دستگاه‌هایی که به قیمت 900 دلار یا بیشتر فروخته می‌شوند – در مدت مشابه بیش از 20 درصد رشد داشته است. این دسته بیشتر شامل اپل می شود شرکت

آیفون ها و دستگاه های پرچمدار سامسونگ.

انعطاف پذیری طبقه بالای صنعت تلفن منعکس کننده تجارت کالاهای لوکس است، زیرا مصرف کنندگان ثروتمندتر تمایل دارند علیرغم مشکلات اقتصادی، برای خرید لباس، کیف دستی و جواهرات هزینه کنند. برندهایی از جمله LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SE،

رالف لورن شرکت

و کرینگ مالک گوچی SA

رشد قابل توجهی در سال جاری گزارش کرده اند.

دالوین براون از WSJ جدیدترین گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ را بررسی می‌کند تا ببیند آیا پیچیدگی‌ها در مدل‌های اولیه برطرف شده‌اند و آیا تا شدن قابلیتی است که ارزش خرج کردن را دارد یا فقط یک حقه. تصویر: ادل مورگان

اپل در سه ماهه اخیر خود، افزایش غیرمنتظره فروش آیفون را گزارش کرد که انتظارات تحلیلگران برای کاهش را به چالش کشید. تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در ماه گذشته در یک تماس مالی گفت: هیچ تاثیر کلان آشکاری بر فروش آیفون در ماه‌های اخیر وجود نداشته است.

سامسونگ، بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، اخیراً اعلام کرده است که انتظار دارد در سال جاری بازار کلی گوشی‌های هوشمند ثابت بماند یا رشد حداقلی را تجربه کند. اما این شرکت کره جنوبی ابراز خوش بینی کرد که دستگاه های نمایشگر تاشو که از گران ترین محصولاتش هستند، فروش خوبی داشته باشند.

تام کانگ، تحلیلگر کانترپوینت مستقر در سئول، گفت: تقاضا برای آیفون و دستگاه های پرچمدار سامسونگ، که در سال های اخیر با ورود اتصال فوق سریع 5G و افزایش زمان همه گیر در گجت ها افزایش یافته است، باید همچنان بالا بماند. او می گوید: «روشن است که مصرف کنندگان مرفه تحت تأثیر بادهای معکوس اقتصادی کنونی قرار نگرفته اند. کانگ گفت.

سامسونگ روی گلکسی زد فولد 4، سمت چپ، چیزهای زیادی سوار شده است و گلکسی زد فلیپ 4 به یک موفقیت تبدیل شده است.


عکس:

سامسونگ

کوچکتر از دو دستگاه جدید، گلکسی زد فلیپ 4، به‌روزرسانی مدلی است که بیشترین فروش گوشی‌های تاشو سامسونگ را در سال گذشته به خود اختصاص داده است. هنگامی که به طور کامل در محور عمودی خود باز می شود، دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است. وقتی بسته است، اندازه آن نصف بیشتر گوشی‌های هوشمند رایج است و دارندگان می‌توانند پیام‌های متنی و سایر هشدارها را در یک صفحه نمایش بیرونی کوچک‌تر مشاهده کنند. در مقایسه با نسخه سال گذشته، سامسونگ گفت که گلکسی زد فلیپ 4 عکس های بهتری می گیرد و لولای باریک تر و باتری بزرگ تری دارد.

افکار خود را به اشتراک بگذارید

آیا یکی از گوشی های تاشو جدید سامسونگ را می خرید؟ چرا و چرا نه؟ به گفتگوی زیر بپیوندید.

گلکسی زد فولد 4 سنگین‌تر دارای صفحه نمایشی به اندازه تبلت است که در صورت باز شدن کامل، 7.6 اینچ مورب دارد. این صفحه مانند یک کتاب باز و بسته می شود و در صورت بسته شدن دارای یک صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچی است که اکثر عملکردهای گوشی هوشمند را انجام می دهد. سامسونگ گفت که نسخه جدید دارای لولای کمی نازک‌تر و قابلیت‌های دوربین بهبود یافته است. هر دو مدل ضد آب هستند.

Galaxy Z Fold 4 اولین دستگاهی است که از اندروید 12L استفاده می کند، نسخه ای از سیستم عامل ایجاد شده توسط Alphabet. شرکت

سامسونگ گفت که گوگل مخصوص تبلت ها و گوشی های تاشو است.

در کنار این دو گوشی تاشو، سامسونگ روز چهارشنبه دو نسخه جدید از گلکسی واچ 5 و همچنین نسخه جدیدی از هدفون بی‌سیم گلکسی بادز خود با نام گلکسی بادز 2 پرو را معرفی کرد. برای راه اندازی در شهر نیویورک، این شرکت مدیران و شرکای کلیدی را در یک رویداد محصول برای اولین بار از زمان شروع همه گیری جمع آوری کرد.

سامسونگ از گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 استفاده زیادی کرده است که به موفقیت رسیده است. Sanjeev Rana، یک شرکت مستقر در سئول، گفت: با توجه به قیمت بالا و حاشیه‌های چاق‌تر، دستگاه‌های تاشو و سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ می‌توانند حدود 60 درصد از سود عملیاتی بخش موبایل در سال جاری را تشکیل دهند، علیرغم اینکه تقریباً یک ششم از محموله‌های گوشی‌های هوشمند این شرکت را تشکیل می‌دهند. تحلیلگر در کارگزاری CLSA.

سامسونگ اعلام کرد که گلکسی زد فولد 4 اولین دستگاهی است که از اندروید 12L استفاده می کند، نسخه ای از سیستم عاملی که گوگل به طور خاص برای تبلت ها و گوشی های تاشو ایجاد کرده است.


عکس:

سامسونگ

به گفته کانترپوینت، گران‌ترین گوشی‌های هوشمند در سراسر صنعت، حدود 10 درصد از محموله‌های سالانه و حدود 70 درصد از سود صنعت را تشکیل می‌دهند.

سامسونگ پیشگام در صنعتی بود که بیش از سه سال پیش با عرضه اولین گوشی هوشمند تاشوی معمولی کهنه شده بود. اما Galaxy Fold اصلی از دروازه خارج شد. اشکالات طراحی انتشار آن را به تاخیر انداخت. مدیران سامسونگ گفته‌اند که این بیماری همه‌گیر فروشگاه‌ها را بسته و فرصت‌هایی را برای استفاده‌کنندگان اولیه برای آزمایش دستگاه‌ها قطع می‌کند. و بسیاری از مصرف کنندگان با قیمت اولیه نزدیک به 2000 دلار مخالفت کردند.

سال گذشته، گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ شاهد فروش قوی تری بودند که به دلیل کاهش قیمت ها کمک کرد. این شرکت همچنین از طریق تبلیغات تهاجمی و تخفیف های تجاری که خرید را مقرون به صرفه تر می کرد، تقاضا را کاهش داد.

به گفته کانترپوینت، انتظار می‌رود محموله‌های جهانی گوشی‌های هوشمند تاشو در سال جاری به 16 میلیون دستگاه برسد که تقریباً 73 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. طبق گزارش Counterpoint، پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در سال جاری تقریباً 80 درصد از بازار تاشو را به خود اختصاص دهد.

سایر بازیکنان تاشو – که با قیمت‌های زیر آستانه فوق‌العاده به فروش می‌رسند – شامل مارک‌های بزرگ چینی، از جمله شرکت فناوری هواوی، شرکت شیائومی، و همچنین شرکت‌های الکترونیک BBK متعلق به Vivo و Oppo هستند. گروه لنوو Ltd.

موتورولا است،

که برای اولین بار در سال 2019 یک گوشی تاشو روانه بازار کرد، قرار است مدل جدیدی را در این ماه معرفی کند.

بنویسید Jiyoung Sohn در [email protected]

اصلاحات و تقویت
به گفته Sanjeev Rana، تحلیلگر CLSA، تخمین زده می‌شود که دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ، از جمله دستگاه‌های تاشو، 60 درصد از سود عملیاتی بخش موبایل و تقریباً یک ششم از محموله‌های گوشی‌های هوشمند در سال جاری را نشان دهند. نسخه قبلی این مقاله به اشتباه گفته بود که تلفن‌های تاشو 60 درصد از سود عملیاتی بخش موبایل و تقریباً یک ششم محموله‌های گوشی‌های هوشمند را نشان می‌دهند. (تصحیح در 10 اوت)

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.