(ویدئو) صندلی پرنده JetRacer با سرعت 250 کیلومتر در ساعت

فرارو-«فرانکی زاپاتا» تاکنون رزومه پر افتخاری داشته است. او Flyboard را اختراع کرد. ابزاری که به آن متصل می شد، امکان مسیریابی را برای او فراهم می کرد. طولی نکشید که او جت ​​اسکی های خود را به طور کامل رها کرد و برای ساخت Flyboard Air به سمت توربین های جت رفت. سپس دستگاه را با دسته ای که Eazfly نیز نامیده می شود طراحی کرد که بسیار شبیه به محصولات قبلی او بود.

لطفا فرار کنید جدیدترین وسیله نقلیه طراحی شده توسط Zapata که مبتنی بر فناوری توربین های کوچک است، دارای صندلی ساخته شده از فیبر کربن است که توسط 10 جت کوچک نیرو می گیرد. از این صندلی پرنده می توان به عنوان مولتی کوپتر با مسافر کوچک استفاده کرد که علاوه بر پرواز عمودی می تواند به صورت افقی با حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعت پرواز کند.

زاپاتا می گوید JetRacer برای اهداف غیرنظامی و نظامی طراحی شده است. هدف اصلی از طراحی آن سرعت و قدرت مانور آن است. ارتفاع آن 3000 متر است و قادر است حداکثر وزن 200 کیلوگرم را به صورت خودکار یا از راه دور تحمل کند. زاپاتا هنوز جزئیاتی از برنامه ویژه خود برای تهیه و قیمت گذاری این صندلی چشم پرنده اعلام نکرده است.

صندلی پرنده

وی از داوطلبان خواست که تمایل خود را برای پرواز با این صندلی پرنده اعلام کنند. 100 نفر در آزمون های گزینشی شرکت کردند و 25 نفر از آنها برای پرواز با این صندلی انتخاب می شوند و شانس پرواز با JetRacer در آمریکا را خواهند داشت.

منبع: newatlas

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما