فرارو امکان اجاره ویلا

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاست این وزارتخانه این است که در تمام شهرهای کشور که زمین وجود دارد، زمین به مردم به صورت ویلا اختصاص یابد، گفت: امکان واگذاری زمین در شهر نیز وجود دارد. شهرهای کوچک جنوب فارس به صورت ویلایی.

رستم قاسمی دوشنبه 28 شهریورماه در حاشیه سفر به فارس هدف از سفر امروز خود را بررسی وضعیت اجرای طرح ملی توسعه مسکن در استان اعلام کرد. در این جلسه تصمیماتی برای الحاق برخی اراضی به شهر شیراز و ایجاد شهرک های جداگانه در اطراف شیراز اتخاذ شد.

به نقل از راه و شهرسازی فارس قاسمی ادامه داد: همچنین در این جلسه مقرر شد برخی از شهرستان ها به شهرستان های فارس الحاق شوند.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با تصمیمات امروز در خصوص الحاق زمین به شهرهای استان، بیش از 90 درصد زمین برای اجرای طرح توسعه ملی مسکن در استان فارس تامین می شود.

قاسمی افزود: مقرر شد ساخت و ساز شهر جدید شیراز با اضافه شدن مساحت محدود به اتمام برسد. همچنین برخی از مناطق اطراف شیراز از جمله فیسا به شهر متصل می شد. با این کار بخش قابل توجهی از زمین های متقاضیان در اختیار نهضت ملی شیراز قرار می گیرد.

وی افزود: سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که در تمام شهرهای کیشور که زمین وجود دارد، زمین را به صورت ویلا به مردم واگذار کند. در بسیاری از شهرهای جنوبی و شهرهای کوچک فارس امکان واگذاری زمین به صورت ویلا به مردم وجود دارد تا مردم بتوانند سازه های خود را بسازند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مورد روستاها نیز در شورای عالی شهرسازی و معماری مصوب شد که شرایط اسکان در روستاها حذف و زمین در محدوده روستاها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گیرد. 5 درصد است.

قاسمی گفت: به دنبال این هستیم که بخشی از آزادراه شیراز – اصفهان تا پایان سال تکمیل شود.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما