(عکس) توله ببر سفید ایمنی خود را بازیافت

یک توله ببر سفید بنگال که توسط پلیس ترکیه در حمله به ویلا در منطقه سیلیوری استانبول و به لطف رژیم غذایی مستقل کشف شده بود، تحت نظارت یک پارک حیات وحش وزن خود را تقریباً سه برابر کرده است.

به هر حال، این بچه ببر به نام kartupo هنگام تولد 22 کیلوگرم (48.5 پوند) وزن داشت، اما اکنون وزن آن 57.8 کیلوگرم (127.4 پوند) است.

کارتوپو تحت نظارت یک متخصص تغذیه رژیم غذایی خاصی شامل شیر بدون لاکتوز و مرغ سرد را کشف کرد. این حیوان که ابتدا از حیوانات وحشی برای پرسه زدن در باغ می ترسید، حالا با خوشحالی در اطراف پرسه می زند و با خانه جدید سازگار شده است.

یکی از مسئولان حیات وحش به نام قاضی عینتاب گفت: این درخت به طلسم باغ تبدیل شده است. وی خاطرنشان کرد: این حیوان در ویلا به درستی تغذیه نمی شد، بنابراین یک سری آزمایش خون برای تشخیص کمبود و تهیه رژیم غذایی وابسته انجام دادند.

این جوجه علاوه بر شیر و مرغ بدون لاکتوز، گاهی از دانه های بلدرچین لذت می برد.

ببرهای سفید بنگال نمی توانند مدت زیادی در طبیعت زنده بمانند، زیرا رنگ متمایز آنها از استتار مناسب برای شکار طعمه جلوگیری می کند.

ببرهای سفید با یک جهش ژنتیکی به نام لوسیسم متولد می شوند که باعث کاهش رنگدانه می شود. صندوق جهانی حیات وحش (WWF) ببرهای سفید را یک ناهنجاری ژنتیکی توصیف می کند که هیچ یک از آنها در طبیعت وجود ندارند.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما