توییتر و جنگ های اطلاعات نادرست & WSJ

هر روز جهان مجموعه‌ای بدیع از حقایق را مطرح می‌کند که التماس می‌کنند با شرایط خودشان درک شوند، و هر روز مطبوعات آنها را در فرمولی آشنا قرار می‌دهند.

با این حال، باید با کمی ناراحتی، جایی که ما زمانی انتظار داشتیم مطبوعات دولت را صادق نگه دارند، مجبور بودیم به کارمندان دولتی مانند بازرس کل وزارت دادگستری مایکل هوروویتز و مشاور ویژه جان دورهام برای انجام این کار تکیه کنیم، زیرا: برای قرار دادن یک نکته ظریف در مورد آن، مطبوعات بخشی از پوشش بوده است. این پوشش احتمالاً به مهمترین روند عصر ما مربوط می شود – ورود آژانس های جاسوسی ایالات متحده و اطلاعات نادرست آنها به عنوان عاملی در سیاست داخلی ما.

کسانی که از یک رکورد کامل قدردانی می‌کنند، اکنون می‌توانند از ایلان ماسک برای انتشار مذاکرات داخلی توییتر در مورد لپ‌تاپ هانتر بایدن، که قهرمانی غیرمنتظره را در حزب دموکرات ایجاد کرد، تشکر کنند. رو خانا. در همین حال دیده می‌شود که توییتر تلاش می‌کند تا سانسور خود را تحت سیاست «مواد هک‌شده» خود توجیه کند، علی‌رغم اینکه شکایتی از هانتر بایدن یا کمپین بایدن مبنی بر هک یا غیرقانونی بودن مطالب دریافت نکرده است (زیرا، البته، اینطور نبوده است). .

فیل روی مبل دور از دید باقی می ماند، مداخله مقامات اطلاعاتی دوران اوباما برای ترویج این دروغ که لپ تاپ یک عملیات اطلاعاتی روسیه است. مداخله آنها ممکن است انتخابات را تغییر داده باشد که تنها با 44000 رای در کالج الکترال تصمیم گرفته شد، حتی کمتر از حاشیه سال 2016، که همچنین تحت تاثیر مداخله دیرهنگام جامعه اطلاعاتی در شخص جیمز کومی، رئیس وقت FBI بود.

از نظر عملی، 2016 و 2020 داستان یکسانی هستند. در سال 2016، پروتکل و رویه، وزارت دادگستری اوباما را راهی برای رسیدگی به موضوع ایمیل هیلاری کلینتون نگذاشت، تا اینکه آقای اوباما. کومی با استناد به “اطلاعات مخفی روسیه” راه حلی را ابداع کرد، به گونه ای که هنوز پاسخگویی را ناامید می کند.

در سال 2020، کهنه سربازان اطلاعاتی دوباره از دسترسی فرضی خود به دانش مخفی برای محافظت از جو بایدن در برابر افشاگری های لپ تاپ استفاده کردند.

این داستان مربوط به سال‌های 2017 و 2018 است، زمانی که اف‌بی‌آی و رابرت مولر از کنترل اطلاعات محرمانه خود برای دو سال استفاده کردند تا این حقیقت را پنهان کنند که هیچ مدرک واقعی دال بر تبانی وجود ندارد.

یک الگوی اینجا وجود دارد. ممکن است به خودتان بگویید که این یک انحراف دوران ترامپ است. برای ناامید شدن آماده شوید. جن دوباره در بطری پر نمی شود، به خصوص زمانی که هیچ کس تلاش نمی کند.

اخیراً رسانه‌ها در قالب گزارش‌های دیرهنگام واشنگتن‌پست، نیویورک تایمز و سی‌بی‌اس، با اذعان به وجود این لپ‌تاپ، به دنبال بازیابی فضیلت خود بوده‌اند..

با این حال، کنجکاوی روزنامه نگاری برای تحقیق در مورد تلاش حساب شده برای فریب، که در نهایت شامل 51 مقام سابق بود، چگونگی سازماندهی، توسط چه کسی و غیره، در هیچ کجا دیده نمی شود.

دلیلش واضح است. مطبوعات خود دخیل هستند.

اطلاعات نادرست نباید متقاعد کننده باشد. فقط باید گیج شود. در سال 1941 چگونه استالین 151 لشکر را که در مرز او جمع شده بودند از دست داد؟ او این کار را نکرد. او مملو از اطلاعات بود که می‌گفت آلمان‌ها در شرف حمله هستند – و همچنین اطلاعاتی که آلمانی‌ها فکر می‌کردند استالین در شرف حمله است، و اطلاعاتی که آلمانی‌ها سعی داشتند استالین را فریب دهند تا حمله کند.

این مدل شما از نحوه عملکرد اطلاعات نادرست در صفحه دود لپ‌تاپ است، که برای کسی که لحظه‌ای به آن فکر می‌کرد حتی اندکی قابل اعتماد نبود. اما کار کرد و حالا سیل خواهد آمد. لحظه تکنولوژیکی آن را تضمین می کند. افزایش ناگهانی و چشمگیر در خطرات ژئوپلیتیکی آن را تضمین می کند. محیط اطلاعاتی ما مملو از اطلاعات نادرست سازمان های اطلاعاتی، از جمله سازمان ما خواهد بود، که نمی توانند این فرصت ها را به حال خود رها کنند.

مداخله ادعایی روسیه در سال 2016 در مقایسه با شلاق زدن دخالت روسیه توسط عوامل داخلی تلاش برای تأثیرگذاری بر سیاست ما، قطره ای در اقیانوس بود. این ستون به یک دلیل به بشقاب پرنده ها علاقه مند شد: گزارش جامعه اطلاعاتی در 25 ژوئن 2021، زمانی که مقاماتی که به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی داشتند به ما گفتند که ممکن است در مورد یوفوها چه اعتقادی داشته باشند. اگر به اطلاعات طبقه بندی شده دسترسی نداشتند، وضعیتی که فقط می تواند منجر به شیطنت شود و دارد که مقامات باهوش تر به ویژه در ناسا در تلاش برای رفع آن هستند.

رسانه ما باید بازی خودش را ارتقا دهد. بر اساس اطلاعات شخصی، کارمندان دولتی که در افشای اعمال ناشایست FBI در دوران 2016-2019 دخیل بودند و به هیچ وجه ترامپیست نیستند، با این وجود از امتناع رسانه ها از اعتراف به واقعیت وحشت زده می شوند.

که ما را به مت طیبی می رساند، گزارشگر مستقلی که برای دریافت هدیه فایل های توییتر انتخاب شده است. او هرگز مرا به‌عنوان یک شیر روزنامه‌نگار تلقی نکرد، اما من با خوشحالی نام او را در چندین ستون به این دلیل که یک کاتب نادر بود، در میان آغوش تب‌آلود و گله‌مانند پرونده استیل، نام بردم که بگوید امپراتور لباس ندارد.

آقای. ماسک بهتر بود اسناد توییتر را به طور گسترده منتشر می کرد، نه حداقل برای برانگیختن واکنش های مختلف. اما حداقل او خبرنگاری را انتخاب کرد که در تحقیر ریچل مدو سخاوتمندانه عمل کرده است، که باید برای استخدام در سازمان های خبری که در آینده به آنها نیاز خواهیم داشت، مجهز به ستون فقرات و اعتقادات ناسازگارانه باشد.

بررسی و چشم انداز: انتشاراتی که داستان هانتر بایدن را در سال 2020 نادیده گرفتند، اکنون اعتراف می کنند که واقعی است. آیا جو بایدن در نهایت به سوالاتی که قبل از ریاست جمهوری از پاسخ دادن خودداری کرده بود پاسخ خواهد داد؟ (03/21/22) تصاویر: نیویورک پست / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ ترکیب: مارک کلی

حق چاپ ©2022 Dow Jones & Company, Inc. تمامی حقوق محفوظ است. 87990cbe856818d5eddac44c7b1cdeb8

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما