تور برزیل؛ حداقل 130 میلیون!

در رفتن– تور برزیل برای هر نفر بین 130 تا 230 میلیون تومان هزینه دارد و آژانس های مسافرتی آن را بین گزینه های لوکس و گران طبقه بندی می کنند. با اقامت در هتل های پنج ستاره و یک قایق UALL در رودخانه آمازون، هزینه تور برزیل برای هر نفر بالای 200 میلیون است و ارزان ترین تور برزیل حدود 130 میلیون تومان ارائه می شود. تور برزیل تنها یکی از گران ترین گزینه های خارجی برای ایرانیان است و در حال حاضر تور ترکیبی اروپا شامل رم، میلان، ونیز و بارسلون، تور آسیا، تور پرو و ​​تور آفریقای جنوبی می باشد. بین 120 تا 200 میلیون تومان به فروش می رسد و برخی از آنها چند ماهه ظرفیت دارند که قبلا تکمیل شده است.

تور برزیل؛ بین 130 تا 230 میلیون تومان

بر اساس این گزارش، برزیل برای هر نفر بین 130 تا 230 میلیون تومان مصرف می کند. یکی از آژانس های مسافرتی برای تور دو هفته ای برزیل در مهر ماه 1401 از هر مسافر حداقل 175 میلیون تومان می گیرد. بلیط رفت و برگشت هواپیمایی امارات 49 میلیون و 900 هزار تومان و خدمات تور 3 هزار و 990 دلار که اکنون معادل تقریباً 126 میلیون تومان است. مسافران این تور در گران ترین هتل های پنج ستاره سائوپائولو، ریودوژانیرو، مانائوس و کامپو دو ژاردیم اقامت می کنند و سه شب را در قایق با خدمات UALL در رودخانه آمازون سپری می کنند. وعده ناهار و شام همراه با تور لیدر به زبان فارسی و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات می باشد.تور برزیل از طریق این آژانس می باشد و بد نیست بدانید ظرفیت این تور که قرار است در مهر، تکمیل شد. آژانس دیگری هم اکنون با ارائه تور برزیل برای تعطیلات نوروزی از هر نفر حداقل 184 میلیون تومان برای بلیط هواپیما و هزینه تور می خواهد و خدماتش تقریبا مشابه قبلی است. اقامت در اتاق های یک نفره در هتل های این تور، هزینه نهایی را به 230 میلیون تومان افزایش می دهد. آژانس مسافرتی دیگری تور برزیل 1401 را با قیمتی کمتر برای بهمن ماه برگزار می کند و در مجموع برای هر نفر 135 میلیون تومان هزینه می گیرد. بلیط رفت و برگشت از تهران به سائوپائولو 48 میلیون تومان و خدمات تور دو هزار و 850 دلار. بازدید از شهر سائوپائولو، جنگل های آمازون، آبشار ایگوازو، مجسمه مسیح و استادیوم ماراکانا در ریودوژانیرو از برنامه های این تور است و مدت اقامت در برزیل 12 روز خواهد بود.

گران ترین تورهای خارجی

تور ترکیبی اروپا شامل اسپانیا، ایتالیا و سوئیس با قیمت 200 میلیون تومان یکی از گران ترین گزینه ها برای مسافران ایرانی محسوب می شود. زمان شروع این تور اوایل مهرماه است و ۱۲ نفری که قبلا ظرفیت تکمیل شده اند ۱۶ شب را در هتل های چهار ستاره بارسلون، رم، میلان و دو شب را با کشتی تفریحی در ونیز سپری خواهند کرد. تور پرو برای پاییز امسال توسط یکی از آژانس های مسافرتی به ازای هر نفر 163 میلیون تومان ارائه می شود. تور رزروی دور آسیا که شامل سه کشور مالزی، اندونزی و سنگاپور می شود برای هر نفر حداقل 130 میلیون تومان هزینه دارد. این قیمت برای هر نفر اقامت در اتاق دو تخته است و اقامت در اتاق یک نفره هزینه تور را به حدود 185 میلیون تومان افزایش می دهد. تور ژاپن با قیمت هر نفر 165 میلیون تومان یکی از گران ترین تورهای خارجی 1401 می باشد. حدود چهار هزار دلار یعنی حدود 125 میلیون تومان، تور شامل 11 شب اقامت در هتل های چهار ستاره توکیو، اوزاکا، نارا و 50 میلیون تومان با احتساب قیمت بلیط می باشد. وی در میان تورهای خارجی که بیش از 100 میلیون هزینه دارد، اشاره کرد که تور دو هفته ای آفریقای جنوبی برای هر نفر بین 120 تا 155 میلیون تومان است. دو شب اقامت در حیات وایلد کروگر، اقامت در هتل های پنج ستاره ژوهانسبورگ و کیپ تاون و دو شب اقامت در دبی از برنامه های این تور است.

گران ترین تورهای خارجی

وب

مدت اقامت

شبکه خدمات

هزینه

برزیل

14 روز (هر اتاق یک نفر، هتل پنج ستاره)

کشتی با تورید UALL در رود Amazon

230 میلیون تومان

برزیل

14 روز (هر نفر در اتاق دو تخته، هتل پنج ستاره)

کشتی با تورید UALL در رود Amazon

175 میلیون تومان

برزیل

14 روز

هتل های چهار ستاره

130 میلیون تومان

اروپای ترکیبی (بارسلونا، رم، میلان)

18 روز

کشتی کروز در ونیز و هتل های چهار ستاره

200 میلیون تومان

تور آسیا (مالزی، اندونزی و سنگاپور)

17 روز

هتل های پنج ستاره

130 تا 185 میلیون تومان

حرفه ای

14 روز

هتل های چهار ستاره

163 میلیون تومان

ژاپن

11 شب

هتل های چهار ستاره

165 میلیون تومان

آفریقای جنوبی

14 روز

هتل های پنج ستاره

120 تا 155 میلیون تومان

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما