(تصاویر) کار در ارتفاع صبح زود تا عصر در سازه های بلند

پاگاه فرجیان متولد 1359 با 42 سال سن، کارشناس مدیریت بازرگانی است. او حدود 10 سال به عنوان کارمند در شرکت کار کرد، اما در آن زمان تصمیم گرفت شغل دیگری داشته باشد. شغل او با کاری که سال ها انجام می داد بسیار متفاوت بود و علاقه واقعی او به ورزش بود.

او سال ها به عنوان کوهنورد، کوهنورد و صخره نوردی فعالیت می کرد و حالا ورزش مورد علاقه اش به یک شغل روزمره تبدیل شده است.

هر روز از صبح تا غروب روی طناب کار می کند. پگاه می گوید: من فقط ورزش می کردم و هنوز وارد بازار نشده بودم. این با ورزش متفاوت است. بیش از یک سال پیش در ارتفاع شروع به کار کردم. پیش از آن نیز به مدت 15 سال به عنوان کوهنورد، کوهنورد و غارنورد مشغول به کار بود. من با این ورزش آشنا بودم و 1400 دور اراتا را گذراندم. از آن زمان بدون وقفه شروع به کار کردم و این کار را خیلی دوست داشتم.

کار یک روز از حدود ساعت 8 صبح شروع می شود و تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه دارد. می گوید: ساعت 8 صبح که کار را شروع می کنیم، همکارم ابتدا کارگاه و ابزار را چک می کند. با توجه به کاری که باید انجام دهم، یکی از ابزار برقی، دریل، پیچ و صفحه یا هر وسیله ضروری دیگر را برمی دارم و ماشین را روشن می کنم. هنگامی که من در یک سایت ساخت و ساز کار می کنم، باید یک دستگاه بی سیم داشته باشیم که بتواند ابزارهای مورد نیاز من را در اختیار من قرار دهد. چون صدایم بالا و پایین نمی رود.

در این مدت باید یک ساعت استراحت کنم اما ترجیح می دهم همیشه کار کنم تا اینکه یک ساعت زودتر کار را متوقف کنم. غذایم را به طناب می برم و همانجا غذا می خورم.

عکاس: آریا جعفری

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما