بایدن از کاهش 10000 دلاری بدهی وام دانشجویی خبر داد

دموکرات های سنا به درخواست مستقیم از کاخ سفید برای بخشش وام در روزهای منتهی به این تصمیم ادامه دادند. سناتور چاک شومر از نیویورک، رهبر اکثریت، و همچنین خانم. وارن و رافائل وارناک از جورجیا، با رئیس دفتر رئیس جمهور، ران کلین، و برایان دیز، یکی از آقایان دیدار کردند. مشاوران ارشد اقتصادی بایدن، روز جمعه.

بسیاری از اقتصاددانان هشدار دادند که این اقدام می‌تواند عواقب زیان‌باری برای دانشجویان و مالیات دهندگان در آینده داشته باشد، زیرا کالج‌ها و دانشگاه‌ها را تشویق می‌کنند تا قیمت‌ها را با پرداخت این لایحه توسط دولت فدرال افزایش دهند.

آقای. ملیسا کرنی، اقتصاددان دانشگاه مریلند که مدیریت اقتصاد آسپن را بر عهده دارد، گفت: طرح بایدن، از جمله محدودیت‌های آن در بازپرداخت وام‌های آتی توسط وام‌گیرندگان، «یارانه‌ای هنگفت به بخش دقیقی خواهد بود که این آشفتگی را با شهریه‌ها و هزینه‌های روزافزون ایجاد کرده است». گروه استراتژی ما باید اقداماتی را برای کنترل قیمت‌های بالاتر انجام دهیم، نه اینکه به هزینه‌های تحصیلی و زندگی بالاتر یارانه بدهیم.»

مری پت هکتور، دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه ایالتی جورجیا، گفت: طرح بایدن اولین گام مهمی برای حمایت از کسانی بود که از شکست دولت در دستیابی به سایر اهداف سیاستی، مانند ارائه دو سال رایگان تحصیل در دانشگاه، ناامید شده بودند.

خانم گفت: “به آنها گفته شد: رای دهید زیرا زندگی شما به آن بستگی دارد.” هکتور 23 ساله که 50000 دلار وام از کالج اسپلمن دارد. و پس از آن، ما اینجا هستیم، ماه‌ها تا انتخابات میان‌دوره‌ای فاصله داریم، و مردم در این جوامع از خود می‌پرسند، “خب، آیا رای من واقعا مهم است؟”

خانم. هکتور گفت که مادرش علاوه بر بدهی دانشگاه، برای پرداخت هزینه تحصیلش نیز وام گرفته است. او از تصمیم دولت برای اعمال محدودیت‌هایی برای دریافت بخشش وام بر اساس حقوق انتقاد کرد و خاطرنشان کرد که در حالی که برخی از همسالان او درآمد سالمی داشتند، آنها همچنین مسئول حمایت از خواهر و برادرهای کوچک‌تر هستند که ممکن است برای تحصیل در دانشگاه وام بگیرند.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما