اصلاحات دسامبر 25، & نیویورک تایمز

مقاله ای در آخر هفته در صفحه 7 در مورد یک مستند جدید PBS درباره دوستی گروچو مارکس و دیک کاوت نام خانوادگی یکی از مجریان سابق “نمایش امشب” را اشتباه می نویسد. او جک پار بود، نه جک پار. همچنین به اشتباه از شوخی گروچو مارکس در «ترقه حیوانات» نقل قول می کند. این “چطور او لباس خواب من را پوشید، نمی دانم” است، نه “چطور او لباس خواب من را پوشید، هرگز نمی دانم.”

مقاله ای در این آخر هفته در صفحه 5 درباره کمبود سالن های اپرای کمیک در آمریکا وضعیت «عاشقانه گل رز»، اپرایی از کیت سوپر را به اشتباه بیان می کند. این اپرا در فوریه 2023 در لانگ بیچ اپرای نمایش داده خواهد شد. اینطور نیست که برنامه ریزی نشده باشد.

یکشنبه گذشته در مقاله ای در مورد عروسی کلی دنیلز و امیر موهوویچ، محل ازدواج این زوج به اشتباه بیان شد. این نمایشگاه هنری SCOPE در هفته هنر میامی بود، نه Art Basel Beach Miami. این خطا در توضیح تصویر تکرار شد.

یکشنبه گذشته مقاله ای در مورد ازدواج شاون لمب و جی ونگ به اشتباه املایی Mr. اسم وونگ جرولد است نه جرولد.

ویژگی On the Market یکشنبه گذشته گزارشگری را که خانه را برای فروش در پورت درایو 2، پورت واشنگتن، نیویورک بررسی کرده بود، به اشتباه شناسایی کرد.

ویژگی Ask Real Estate یکشنبه گذشته به اشتباه خوانندگانی را که سؤال را ارسال کرده بودند توصیف کرد. آنها یک آپارتمان در یک ساختمان بلند در منهتن اجاره می کنند. آنها مالک آن نیستند

خطاها در طول اجرای مطبوعات تا حد امکان تصحیح می شوند، بنابراین برخی از خطاهای ذکر شده در اینجا ممکن است در همه نسخه ها ظاهر نشده باشند.


برای تماس با اتاق خبر در مورد درخواست های اصلاح، لطفاً به [email protected] ایمیل بزنید. برای به اشتراک گذاشتن بازخورد، لطفاً به nytimes.com/readerfeedback مراجعه کنید.

نظرات در مورد مقالات نظری ممکن است به ایمیل [email protected] ارسال شود.

برای سؤالات تحویل روزنامه: 1-800-NYTIMES (1-800-698-4637) یا ایمیل [email protected].

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما