mehrkhbanner

استراتژی‌های پهپاد سمپاش بی‌رحم مورد بهره‌برداری قرار گرفت

من معمولاً می توانم مدارک را در 1 تا 7 روز کاری پس از دریافت قرارداد و پرداخت ارسال کنم. فرآیند تعیین می تواند 1-1.5 سال طول بکشد. فرآیند تعیین پهپاد تحت 44807 می تواند بسیار طولانی باشد و به داده های زیادی نیاز دارد. به همین دلیل است که برخی افراد تصمیم می‌گیرند یک درخواست معافیت برای هواپیمایی که قبلاً توسط DOT تحت 49 USC 44807 تعیین شده است را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که معافیت به سرعت تأیید می‌شود تا فرآیند صدور گواهینامه را به سرعت طی کند و شاید هواپیمای پیشرفته‌تر دیگری در یک هواپیما جداگانه داشته باشد. دادخواست علاوه بر این، این که علف‌کش‌ها بر روی علف‌های هرز بزرگی که احتمالاً سطحی از مقاومت به علف‌کش را دارند، چقدر مؤثر خواهند بود، جای سوال دارد. هنوز منتظر است. نورچیا می‌گوید FAA هیچ مدرک یا آزمایش دیگری درخواست نکرده است.

سپس می‌گوید عجیب به نظر می‌رسید که آن مرد واقعاً از این که با ایالت تماس می‌گرفت تا آن را تحویل دهد و از من می‌پرسید که آن مرد برای انجام این کار چه کاری باید داشته باشد، واقعاً ترسیده بود، و آیا این برای من عجیب به نظر می‌رسد؟من 5 معافیت 107.35 دارم که قبلاً فقط برای خودم تأیید شده است! تا زمانی که از مشاور تأییدیه نداشته باشید که من به مدارک آنها نگاه کنم، من به اسناد آنها دست نمی زنم و خطر شکایت را دارم. من عاشق عقب نشینی هستم و فقط به بازرسان FAA می گویم که به اصلاحیه ششم قانون اساسی ایالات متحده نگاه کنند که به ما حق مشاوره می دهد. توجه داشته باشید که مقرراتی برای سمپاشی تجاری وجود دارد و شما به گواهینامه های بخش 137 و قسمت 107 اداره هوانوردی فدرال به همراه سایر گواهینامه های ایالتی و محلی و آزمایش پرواز FAA از پهپاد نیاز دارید. دفتر منطقه استانداردهای پرواز FAA (FSDO) شما این کار را انجام می دهد. نتایج نشان داد که ارتفاع پرواز تنها بر پارامترهای قطر حجمی مربوط به 10 درصد حجم، قطر میانه عددی و درصد پوشش تأثیر می‌گذارد. برای ارزیابی کیفیت کاربرد آفت کش، از دوازده برچسب کاغذی حساس به آب استفاده شد که شش برچسب روی تاج گیاه قهوه و شش عدد در پایین قرار گرفتند که به ترتیب مربوط به ارتفاع 0.9 و 1.4 متر نسبت به سطح زمین است..

دامنه نسبی (SPAN) مقادیر کمتری برای قسمت بالایی گیاه داشت.

هرچه مقدار NMD یک برنامه بیشتر باشد، قطر قطره بزرگتر است. سمپاش پهپاد برای کنترل علف های هرز، تراکم قطرات بین 87 تا 116 قطره سانتی متر مربع را پیدا کرد که مقادیر بسیار نزدیک به آنچه در مطالعه حاضر مشاهده شد. از نرم افزار CIR 1.5 برای تعیین درصد پوشش، چگالی افت، قطر میانه حجمی، قطر حجمی مربوط به 10 و 90 درصد، قطر میانه عددی و دامنه نسبی استفاده شد. نرم‌افزار CIR 1.5 به‌منظور تعیین یک اقلام کوچک، دانسیاده از گوتا، قطر مدیانا حجم، قطر خبرنگار با حجم 10 تا 90 درصد، قطر میانی عدد و دامنه نسبی. دامنه نسبی (SPAN) مقادیر کمتری برای قسمت بالایی گیاه داشت. شما شرکتی هستید که در حال اجرای یک عملیات داخلی برای آزمایش کاربرد هوایی مواد شیمیایی یا بر روی نوع خاصی از گیاه هستید. پهپادها می توانند دوزهای دقیق و هدفمندی از مواد شیمیایی کشاورزی را به محصولات برسانند و میزان کلی مواد شیمیایی مورد استفاده را به میزان قابل توجهی کاهش دهند – اما قانون فعلی این اجازه را نمی دهد.

آیا می خواهید Sprayer Drone خود را افزایش دهید؟ ابتدا باید این را بخوانید

چکش قطرات می تواند به محصولات حساس آسیب برساند، آفات طبیعی را تحت تاثیر قرار دهد، جمعیت گرده افشان ها را کاهش دهد، باعث آلودگی محیطی شود و سلامت انسان و حیوانات را تهدید کند (گرلا و همکاران، 2020 گرلا، M.؛ Marucco، P.؛ Balafoutis، AT؛ Balsari، P. Spray. رانش ایجاد شده در تاکستان در طی کنترل و مکیدن علف های هرز زیر ردیف: ارزیابی تکنیک های کاهش مستقیم و غیرمستقیم رانش. شما می توانید محصولات کشاورزی، سم پاشی آفت کش ها و دانه ها را کنترل کنید. ). توجه داشته باشید که نازل ها در فاصله 40 اینچی روی بوم قرار داشتند، که بیشتر از یک سیستم اسپری معمولی است، اما همچنان کاربرد یکنواخت 6 فوتی (شکل 2) در ارتفاع پرواز 8 تا 10 فوتی را ارائه می دهد. همانطور که در شکل 1 نشان داده شده است، مدل پهپاد مورد استفاده در آزمایش دارای چهار روتور 680 کیلوولت (RPM/V) (1) متصل به کنترل کننده های سرعت الکترونیکی 40 A (ESC) بود (2). انرژی این پهپاد توسط یک باتری 14400 میلی آمپر ساعتی Li-Po (3) تامین می شد. مدت زمان پرواز 7 دقیقه با مخزن پر 2 لیتر (4) بود. سرعت پرواز تقریباً 1.5 متر بر ثانیه بود.

حرکت هوای ناشی از ملخ های پهپاد مستقیماً بر تولید، پراکندگی، تبخیر و رسوب قطرات روی هدف تأثیر می گذارد. CFD (Computacional Fluid Dynamics)، دینامیک جریان هوا ناشی از پروانه های یک سمپاش پهپاد مورد ارزیابی قرار گرفت. این نویسندگان درصد کاربرد سمپاش پهپاد را بین 0.8 تا 12.4 درصد در مرکبات تأیید کردند. درصدهای پوشش مشابهی هم در مطالعه حاضر و هم توسط منگ و همکاران به دست آمد. مقادیر VMD بین 197 و 343 میکرومتر، و مقادیر پایین بین 212 تا 246 میکرومتر، مشابه این مطالعه، متغیر بود. قطره های کوچکتر ظرفیت نفوذ بیشتری در تاج گیاه دارند که مقادیر بالاتر VMD را توضیح می دهد. Qin، WC; کیو، بی جی؛ Xue، XY; چن، سی. Xu، ZF; ژو، QQ رسوب قطره و اثر کنترل حشره کش های اسپری شده با هواپیمای بدون سرنشین در برابر قیف های گیاهی. احمد، ف. کیو، بی. دونگ، ایکس. ما، جی. هوانگ، ایکس. احمد، س. Chandio, FA اثر پارامترهای عملیاتی سمپاش پهپاد بر الگوی رسوب پاشش در مناطق هدف و خارج از هدف طی برنامه کنترل علف های هرز مزرعه بیرونی.

سو، جی. لان، ی.

منگ، ی. ژونگ، دبلیو. لیو، سی. سو، جی. سو، جی. لان، ی. وانگ، ز. پاشش پهپاد Wang، M. بر روی محصول مرکبات: تاثیر ادجوانت مخزن مخلوط بر زاویه تماس و توزیع قطرات. منگ و همکاران (2022aMeng, Y.؛ Zhong, W.؛ Liu, C.؛ Su, J.؛ Su, J.؛ Lan, Y.؛ Wang, Z.؛ Wang, M. پاشش پهپاد بر روی محصول مرکبات: تاثیر ادجوانت مخزن مخلوط بر زاویه تماس و توزیع قطرات محمد، م.ن. ربا، MNM; Hossain, MS یک رویکرد غربالگری برای اصلاح اعوجاج در داده های پهپاد برای نقشه برداری جامعه مرجانی.

Sprayer Drone استراتژی‌ها برای تازه‌آموزان

خان، س. طفیل، م. خان، ام تی; خان، ز. اقبال، ج. Wasim, A. تشخیص بی‌درنگ منطقه پاشش برای سمپاش‌های پهپاد با استفاده از رویکرد یادگیری عمیق. این بهترین روش است زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. مناطق بزرگتر را در مدت زمان کوتاهی پوشش می دهد و بر کاهش کار، زمان و استفاده از مواد شیمیایی متمرکز است. توسعه دهندگان هواپیماهای برقی ممکن است از کندی FAA در تهیه پیش نویس مقررات جدید ناامید شده باشند، اما ریدل می گوید این آژانس نباید به دلیل صرف وقت برای ارزیابی خطرات مقصر باشد. دین دیداتو، که در جلسه اخیر AFBF نیز شرکت کرد، می‌گوید بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های مرحله بعدی با ریسک کمتر را ترجیح می‌دهند. طیف قطرات کاربردی با استفاده از پهپادها، بسته به ارتفاع و قطر قطره‌ای که از نازل‌های اسپری می‌آیند، خطر رانش بیشتری دارد (Wang et al., 2020Wang, C.; Zeng, A.; He, X.; Song, J.؛ Andreas، H.؛ Gao، W. آزمایش ویژگی های رانش اسپری واحد اسپری وسیله نقلیه هوایی بدون سرنشین تحت شرایط تونل باد.

پارامترهای تحت تاثیر ارتفاع پرواز Dv0.1، قطر میانگین عددی، و درصد پوشش بودند. از آنجایی که ارتفاع پرواز افزایش می یابد، قطر قطرات به پارامترهای Dv0.1 و NMD کاهش می یابد. احمد و همکاران (2020Ahmad, F.; Qiu, B.; Dong, X.; Ma, J.؛ Huang, X.؛ Ahmed, S.؛ Chandio, FA اثر پارامترهای عملیاتی سمپاش پهپاد بر الگوی رسوب اسپری در هدف و خارج مناطق هدف در طول برنامه کنترل علف های هرز بیرونی این سیستم پیشرانه قدرتمند به پهپاد اجازه می دهد تا در مجموع تا 16 لیتر مایع (شامل کود) با حداکثر وزن برخاست 40 کیلوگرم حمل کند. طراحی ماژولارسازی را برای ادغام اجزای عملکردی مختلف، مانند چهار پمپ دیافراگمی بدون برس، نازل‌های فشار دوگانه، دوربین‌های FPV دوگانه، ماژول ضد جرقه و مهم‌تر از همه، طراحی جعبه کود با مرکز ثقل کم فلورسنت منحصربه‌فرد آن اتخاذ می‌کند. آنها همچنین می توانند گرانول هایی مانند کود و آفت کش ها را پخش کنند. پهپاد مجهز پهپاد ما برای پخش ذرات جامد مانند دانه ها، کودها و آفت کش ها استفاده می کرد.

چگونه یک کسب و کار را تنها با Sprayer Drone راه اندازی کنیم

رادوگلو-گراماتیکیس، پ. ساریگیانیدیس، پ. لاگکاس، تی. Moscholios, I. مجموعه ای از کاربردهای پهپاد برای کشاورزی دقیق. از این منظر، توسعه وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (پهپادها) اخیراً امکانات متعددی را در زمینه های کاربرد آفت کش ها فراهم کرده است (Radoglou-Grammatikis et al., 2020Radoglou-Grammatikis, P.; Sarigiannidis, P.; Lagkas, T.; Moscholios., I. مجموعه ای از کاربردهای پهپاد برای کشاورزی دقیق. هواپیماهای بدون سرنشین سمپاش می توانند بیش از 30،000 دلار در هزینه برنامه ها صرفه جویی کنند و زمینه ها را کارآمدتر کنند. این بدان معناست که این هواپیمای بدون سرنشین می تواند 40 لیتر مایع را در مخزن خود حمل کند و هنگام پرواز ، آن را روی محصولات زراعی پاشیده می کند. شما می توانید محصولات خود را سریعتر ، ایمن تر و مقرون به صرفه تر با نظرسنجی های هواپیماهای بدون سرنشین تجزیه و تحلیل کنید. این یک سمپاش باغ طراحی ویژه است و می توان از آن برای اسپری آب ، سموم دفع آفات به سطح گیاه استفاده کرد. هواپیماهای بدون سرنشین اسپری را می توان به صورت دستی با استفاده از میله های کنترلر از راه دور به صورت دستی پرواز کرد اما این امر رایج نیست و به طور معمول فقط برای مناطق کوچک. خلبان از راه دور از نظر هوایی تعیین می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ورود و مشاهده قیمت در ویترین نت لطفا از صفحه ما بخواهید.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما